Hotel Molos Bay

Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag24°16°
Hotel Molos Bay

We hebben een aantal aanbieders voor Molos Bay voor je op een rij gezet:

WTC.nl
WTC.nl

2 reviews over Hotel Molos Bay in het Nederlands

Henry
1-8-2015

Molos Bay is het mooiste hotel van Kissamos aan het einde van de baai.

Dit jonge hotel heeft heel ruime kamers met groot balkon. Het zwembad is wat kleiner en ook belangrijk geen vervelende handdoekreserveringen. De beachbar heeft een grasveldje met bomen waar je heerlijk de schaduw op kunt zoeken. Er zijn meer dan voldoende strandbedden en er is een handoekservice (eu 20 borg). Tot op het strand wordt je bediend. In de middag komen de plaatselijke grieken een duik nemen. Geen massatoerisme. De wandeling naar de strip gaat door een wijkje waar je het verval van de crisis wel kunt merken. Op de strip diverse restaurantjes en bars. Voor twee personen 3 gangen a 25 euro totaal. Zeer betaalbaar zodat de grieken zelf ook de restaurantjes bezoeken. Ontbijt was prima. Service 100% en heel vriendelijk personeel. Transfer is alleen wat minder. ( 90 minuten) Pak een taxi!

Uitstekend hotel

Jasper
23-7-2015

Uitstekend, wat kleinschalig, hotel in minder toeristisch gebied op Kreta. Prima uitvalsbasis voor tripjes naar de Samaria kloof, Gramvousa eiland, Balos beach en Falassarna beach. In Kissamos zijn paar prima restaurants, maar beste zit eigenlijk naast het hotel, Taverna Stelios. Ontbijt in hotel is prima en ook bij HP is het avondeten meer dan goed, voldoende keus maar geen "vreetschuur" zoals bij veel AI resorts. Na aankomst in de nacht stond er voor ons nog wat eten klaar, hadden we met 4 personen een 2 kamer familiekamer, helaas aan de weg kant echter na 2 nachten heeft Elli van de receptie ons omgezet naar een identieke kamer met zeezicht en schitterende vergezichten, uitstekende service. Prive strandje is prima met voldoende lichtbedden. Zwembad ook goed wel wat klein maar zeer rustig. Voor tieners is er niet veel te doen, maar als je met z'n tweeën er een weekje tussenuit wilt en ook af en toe wat zou willen bezichtigen dan ben je bij Molos bay aan het goede adres.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Molos Bay in Kastelli / Kissamos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Molos Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.