Vakantiehuis Maria Villas

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag26°15°
Vakantiehuis Maria Villas

We hebben een aantal aanbieders voor Maria Villas voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Maria Villas in het Nederlands

Het beste ontbijt ooit

guidog
19-9-2011

De villas worden ook al eens Kissamos Cottages genoemd. Het is hier heel mooi en rustig met ongeveer 8 appartementen. De kamers zijn ruim opgezet en het uitzicht op de bergen is geweldig. Het ontbijt is gewoon geweldig, met bio-omelette, zelf gemaakt bio-jam, versgeperste jus d'orange, lokale specialiteiten, etc.. Helaas is er geen avond restaurant en geen pool bar (kan ook gesloten zijn in het naseizoen) De bediening is supervriendelijk.

Gereisd Met partner in september 2011

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maria Villas in Kastelli / Kissamos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maria Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.