Vakantiehuis Kastania Lodgesterstersterster

Meer vakantiehuis info

88 reviews over Vakantiehuis Kastania Lodge

• 2017
    9Kurt en Nancy Berlez-Staelens06-08-2017

Zalige plek een waar paradijs

Het was een top vakantie voor de 2de maal. Arianne, de gastvrouw, doet er alles aan om ieder een super vakantie te bezorgen. Altijd staat ze voor haar gasten klaar. De locatie is machtig.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10margriet_bakker25-07-2017

Klein paradijs!

Wij hebben een heerlijke vakantie in het vakantiehuis van Arianne gehad. Het huis is lekker groot, heeft een wasmachine, vaatwasmachine en twee badkamers. De slaapkamers zijn voorzien van airco. Wij waren met vijf personen en het is heel prettig dat er voor iedereen een echt bed aanwezig was, geen slaapbank ofzo. De keuken is goed ingericht, met een oven en een luxe koffiezetapparaat. Het huis was dus al super, maar grote troef is wel de omgeving en het prachtige uitzicht vanaf ons eigen dakterras. Overdag zaten we vaak op ons kleine terrasje in de schaduw en in de avond gingen we borrelen op het dakterras met uitzicht op zee. Je hebt wel een auto nodig als je hier te gast bent, want het ligt iets afgelegen, maar laat dat je niet weerhouden om hier je vakantie te vieren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

10Monique Dowgwillo20-08-2016

Buitengewoon geweldig

Geweldig waren; de gastvrouw, zeer aardig, altijd behulpzaam, en met zeer goede tips voor uitstapjes, het zwembad, omgeven door prachtig verzorgde bloemen en met uitzicht op de bergen, het dakterras 's-avonds, met uitzicht over de stad en de baai aan de ene kant, de bergen aan de andere kant, en de sterren boven ons, de stilte en rust daar op die berg, de prachtig verzorgde bloemen, bomen en planten op het terrein (je waant je in een sprookje), de privé zitjes, zowel in de zon als in de schaduw, het mooie, grote en leuk ingerichte huis, en mocht je ergens mee zitten, dan weet gastvrouw Arianne er wel raad mee, kortom; we hadden een geweldige vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Anneke en Edwin15-08-2016

Het was weer schitterend!

We zijn hier voor de derde keer geweest. Steeds weer verrassend. We ontdekten weer nieuwe dingen die we meekregen van een fantastische gastvrouw Arianne! We verbleven in de lodge. Super proper, ruim en prachtig uitzicht vanop het dakterras! We kwamen niets te kort en de gastvrouw staat steeds voor je klaar. Heel rustig gelegen en geen toerisme. Plaatselijke bevolking is fantastisch en zeer gastvrij! Zwembad en bar zijn top!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Familie Berlez Kurt08-08-2016

Het was een paradijsje!

De gastvrijheid was top, een heel aangenaam verblijf, heel netjes. Het zwembad is heel mooi met bar en heel leuk om er te vertoeven. best wel een auto huren dan heb je alle vrijheid.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Dhr. Rietman27-06-2016

Fantastische plek!

Mooie lokatie, verzorgd en schoon, fraai zwembad, attent management. Aanrader!

Gereisd met partner in april 2016

• 10silvia martele05-10-2015

fantastisch !

Na een 2de keer dit jaar te verblijven ...bij een hele aangename lieve gastvrouw, die je elke dag bijstaat met heel veel goeie tips ...niks is haar te veel,om je uitleg te geven ...hier voelen we ons thuis ...volgend jaar komen we terug,want het is er heel netjes ...hier kom je tot rust in het mooie kastania-lodge ...wat zullen wij jou missen arrainne

PS een hele goeie aanrader

Gereisd met partner in september 2015

• 10mark28-09-2015

super zeer goed

We waren er reeds geweest in juni en wilden er september weer naartoe!!!! 1week met veel zon en altijd iedere dag een vriendelijke Ariane .Pracht van een zwembad ligstoelen en een frigo onder een afdakje waar we onze drankjes koel konden houden.De kamers en het huis mooi en proper vaatwas en wasmachine aanwezig alles wat nodig je nodig om een ontbijt te maken een oven een ruime frigo alles wat je nodig hebt voor een leuke vakantie buiten eten onder een pergola de rust en de stilte echt een aanrader

Gereisd met partner in september 2015

• 10Karen & Wim18-08-2015

Vakantie met een grote 'V'

Wij verbleven hier 14 dagen, en nog was het te kort :-(. Dit was inderdaad vakantie met een grote 'V'. Vakantiegangers die hierop negatieve commentaar geven, verdienen het niet om naar dit klein aards paradijs te komen. Arianne is een superlieve gastvrouw die er echt alles aan doet om haar gasten het naar hun zin te maken. Wij verbleven in het kleine (nou ja) superromantische appartement. Heel proper, zelfs een lieve kuisvrouw, prachtig zwembad en dito omgeving. Hier kom je echt tot rust. Kissamos is een leuk stadje dat nog niet overspoeld is door Engelse en Duitse toeristen, en nog een zekere authenticiteit uitstraalt. Nogmaals dank, Arianne voor de leuke restaurantjes en uitstapjes die je ons aanbevolen hebt. .

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Van Rooy Guy - Oostvogels Daisy09-08-2015

Een aangename kennismaking met Kreta en Arianne

Wij verbleven gedurende 2 weken in het appartement. Het is ruim en de slaapkamers zijn voorzien van airco. Er wordt om de 4 nachten gepoetst en tevens worden de lakens en handdoeken vervangen. De locatie van het appartement is uitstekend : rustig gelegen tegen een heuvel, maar toch vlakbij centrum/ strand (1 km). We hebben dagelijks,met onze kinderen, genoten van een deugddoend zwembad, een beetje verborgen gelegen tussen mooie bloemen. Voor ons was de gastvrouw een van de aangenaamste troeven. We konden in onze eigen landstaal communiceren. Ze heeft ons advies gegeven ivm uitstappen en ze wist ons ook sreeds de lekkerste resto's aan te bevelen. Arianne, bedankt voor de fijne service! Wij hebben genoten van een zeer leuke vakantie periode

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

9 tips over Vakantiehuis Kastania Lodge

• Sabrina , 28-05-2014

Ons ideale restaurant was Maria Beach in Kissamos. De kinderen konden hier lekker op het zandstrand spelen terwijl wij het eten bestelden. De bediening is erg (kind-)vriendelijk en het eten heerlijk en vers.

• Jonas, Gaby en Bing, 25-06-2012

restaurant gramvousa, restaurant maria beach. fallasarna strand(meest rechtste afslag) check barrette met Bob Marley schildering. Elafonisi strand.

• P.Hamers, 12-09-2013

Een auto is wel zo handig hier, de afstanden zijn nogal groot!

0 vragen over Vakantiehuis Kastania Lodge

Vakantiehuis info