Appartement Kallimento

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag29°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Kallimento voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Kallimento in het Nederlands

Perfect als u West-Kreta bezoekt !

Heidi Vangorp
1-9-2017

appartement modern ingericht met zeer ruime keuken keuken voorzien van voldoende potten/pannen ed geweldig goed bed en matras moderne badkamer met douche Rustige buurt, auto wel aan straatkant parkeren Voldoende supermarkten en restaurants in de buurt op wandelafstand

Gereisd Met partner in april 2017

Appartement info

• De staf spreektEngels

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer

• Op het terreinTerras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kallimento in Kastelli / Kissamos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kallimento zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.