Appartement Family Bikakis

We hebben een aantal aanbieders voor Family Bikakis voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Family Bikakis

• 10Diana van den Brink10-10-2010

Geweldige keuze!

Hotel Bikakis is een oer-Grieks hotel centraal in het plaatsje Kissamos, vlakbij de winkelstraat Skalidi. Toch heel rustig en je auto kun je gewoon vlakbij langs de straat parkeren. Er zijn verschillende kamers (met koelkast) en een aantal appartementen met keukentje. Eenvoudig ingericht en brandschoon. De kamers aan de achterkant en de zijkant kijken mooi uit over begroeiing en verderop de zee. De ontvangst is heel vriendelijk en de familie Bikakis zorgt ervoor dat je je snel thuis voelt. Je kunt er ontbijten, alleen een koffie of thee drinken of alleen wat praten met de familie en andere bezoekers. Een heel leuke Griekse sfeer.

In Kissamos zijn voldoende leuke restaurants en trerrassen waar je wat kunt eten en drinken. Leuke kleine promenade bij de zee, nog niet overspoeld door toeristen. Vanuit Kissamos kun je geweldig leuke uitstapjes in de omgeving maken. Het enorme zandstrand van Falassarna bijvoorbeeld of de bergdorpen in het achterland.

We hebben een aantal aanbieders voor Family Bikakis voor je op een rij gezet:

0 tips over Appartement Family Bikakis

1 vraag over Appartement Family Bikakis

• r.woldringh, 07-11-2013

ontbijt

De ligging van het hotel is prima zo te zien. Kan iemand mij vertellen hoe het ontbijt is bij Bikakis?

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken