Appartement San Antonio

Meer appartement info

8 reviews over Appartement San Antonio

• 8alexandra murray14-09-2014

aanrader

Eigenaar, Stratos, is erg gastvrij, zo ook schoonmaakster. Staat in de brochure 2x/week schoonmaak maar dat gebeurde dagelijks, heerlijk. Mooi verzorgd, kleinschalig appartementen, mooi ligging, super zwembad en tuin, om de dag lekker eten op het eigen terras, rustig omgeving (schapen achter het huis). Alles wel in de buurt. Enige opmerking is dat de voorzieningen voor zelfcatering beperkt zijn (twee pits elektrisch in een klein hoekje, weinig materiaal). . maar wel veel betaalbare Taverna's in de buurt! Zou er zeker terug gaan.

Gereisd met partner in september 2014

• 6jenny08-08-2014

slecht onderhouden appartementen complex

San Antonio heeft ruime appartementen die zeer slecht worden onderhouden, erg jammer. De kozijnen hebben al jaren geen likje verf meer gehad, de inventaris is erg gedateerd. Wij vonden het "Ross onwaardig". De mede-eigenaar Stratos is aardig maar toont zelf weinig initiatief om het zijn gasten naar de zin te maken. Je kunt er een aantal keren per week eten, de maaltijden zijn erg goed.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10monique_29_116-01-2014

Fantastische plek

Heel gastvrij ontvangen door eigenaar. Enkele dagen per week een griekse avond met muziek en erg lekker eten. Ligt vlak bij het strand en bij leuke restaurantjes. Een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8huub14-09-2013

Prima plek ver van de 'feest stranden' op Kreta.

Mooi gelegen, goed onderhouden en voldoende ingerichte appartementen verdeeld over drie gebouwen met elk vier appartementen. Groot zwembad, niet geschikt voor kleine kinderen. Auto erg praktisch maar bushalte dichtbij. Uitgestrekt breed kiezelstrand op 100 meter, erg rustig en niet commercieel met gratis ligbedden en parasols. Ruim voldoende restaurantjes op loopafstand en drie maal per week een eenvoudige maar zeer Griekse maaltijd op het terras voor 10 euro pp! Kortom, uitstekende accommodatie vooral voor de rustzoekers.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Maria16-08-2013

Heerlijk rustig en veel te doen.

En toch slechts op drie kwartier van het zeer drukke Chania gewoon met het openbaar vervoer. Chania heeft vele interessante musea, maar gewoon op een bank in de haven zitten is ook aan te bevelen. San Antonio ligt op het platte land dwz dat om tien uur 's avonds alles wel zo'n beetje dicht is of dicht gaat. Heerlijk rustig dus.En een zwembad zonder muziek,waar tref je dat nog. De zee kan enkele dagen achter elkaar zo wild zijn dat er niet gezwommen kan worden. San Antonio heeft een mooi zwembad dus:No Problem. Veel te zien in de direkte omgeving aangaande de tweede wereldoorlog. Ook in het Maritiem Museum van Chania wordt hierover veel informatie gegeven. Kortom veel nieuwe(Polynyrria en Aptera) en oude ( Aptera en Polynyrria) geschiedenis in de buurt en een rustige uitvalsbasis.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9fam. vd Klooster12-06-2013

Heerlijk complex, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Onze eerste kennismaking met Kreta. Altijd gedacht dat het te toeristisch voor ons zou zijn. Toch werd deze plek ons geadviseerd door de medewerkster van touroperator en wij hebben een topvakantie gehad. Locatie heerlijk rustig, wij zijn wandelaars en hebben het binnenland te voet ontdekt. Ook nog een dag een fiets gehuurd, was ook goed te doen. Yiannis en zijn vrouw Vicky zijn bijzonder gastvrij en doen er echt alles aan om het naar je zin te maken. Vicky maakt een paar keer per week een lekkere maaltijd klaar voor weinig geld, ook daar hebben we gebruik van gemaakt. De kamers zijn netjes ingericht. De badkamer was helemaal vernieuwd en ziet er keurig uit. Het werd ook prima schoongehouden, de schoonmaakster kwam elke dag langs, behalve op zondag (haar vrije dag). We hebben hier kennisgemaakt met de Kretenzer gastvrijheid en zullen zeker nog wel een keertje teruggaan.

Gereisd met partner in mei 2013

1 tip over Appartement San Antonio

• fam. vd Klooster, 12-06-2013 Rapporteren

Dichtbij Kamisiana ligt het dorp Kolymbari. Een aanrader om een versgevangen visje in een van de tavernes aan het haventje te eten. Ook het klooster Gonia is trouwens de moeite waard.

1 vraag over Appartement San Antonio

• C. Smit, 28-03-2014 Rapporteren

Wie weet of er dicht in de buurt van Kamisiana

Wie weet of er dicht in de buurt van Kamisiana goede fietsen te huur zijn ?

jenny, 08-08-2014

volgens mij in Agia Marina

Appartement San Antonio info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4