Tijdelijk €25 aanbetaling

Huize Katsikoulakis

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Huize Katsikoulakis voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 12 reviews
+22

8.1FantastischScore uit 12 reviews
  • 7.1Inrichting
  • 8.3Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Huize Katsikoulakis

• 8Anneke Hoorn25-06-2019

Heerlijke plek.

Rust. Eenvoudig maar schoon. Lieve gastvrouw/man of eigenlijk de hele familie. Heerlijk ontbijt voor maar 5,00 euro. In de ochtend aan geven of je in de avond komt eten. Heel goed eten voor een kleine prijs. Vlakbij zee. Voor de deur wel kiezels verderop bedjes en wat minder stenen.

• 9Marreke22-04-2019

Paradijs

We gingen met touroperator weer opstap. Dit keer naar west Kreta. Vanaf het vliegveld Chania reden we richting west langs die overvolle kitscherige kustweg met trampolines ordinaire toeristen in uitgezakte bermuda’s. Ik zei Dit wil ik niet. Ik ga morgen 1e klas met vliegtuig terug naar Amsterdam. Mijn vriend hans zei. Mar vertrouw nou op touroperator. En ja na die gruwelijke beelden draaiden we naar rechts richting kamisiana. Wat zagen we. Rust ruimte natuur We stapten uit. We roken de zee en houden geiten blaten in de verte. ‼️Dat dit nog bestaat zuchtten we 💙🍀💚💙🍀💚💙🍀💚💙🍀💚💙

• 9Lenie de Vries25-01-2018

geweldig, balkon met zicht op de zee

de studio is niet groot. wel zijn er 2 balkons en dat is heerlijk. Een heel goede locatie voor 1 persoon. Ook zijn er appartementen te huur. De familie is zeer gastvrij en behulpzaam.

• 6Rene Lupker07-11-2017

nooit meer

Lawaaiige Arco dat zo hard is dat je er niet van kan slapen, ook de buren naast ons in hun appartement hebben daar last van. Douchevloer is voorzien van wandtegels, dat zeer glad is, gevaarlijk als je op leeftijd bent. Geen wifi in de appartementen, alleen bij de receptie.

• 9Nijboer09-06-2017

Om nog een keer heen te gaan.

Schone ruime studio's. Wc en douche typisch Grieks. Maar het onthaal door de familie en de enorme gastvrijheid die bij alle familieleden uit het hart komt zijn wij nog niet tegen gekomen in Griekenland. En wij zijn vaak in Griekenland geweest. Om 8 uur een paar baantjes zwemmen in het zwembad. Schoon water geen chloor! Dan even later aan het heerlijke ontbijt. Mamma kookt elke avond vers en je mag aanschuiven. Het is wel een omgeving voor rustzoekers. Geen Discomuziek te horen alleen de branding. Een aanrader. Een ontdekking van touroperator.

• 4Jacq17-05-2017

Niet bijzonder voor 1 keer

Weinig restaurants voor s'avonds. Het appartement is ruim, maar niet gezellig. Je kunt er eten maar dan wel vroeg in de avond. Zeer ongezellige ruimte waar de hele familie voor de tv hangt. De laatste dag vertrek je pas s'avonds, je moet bijbetalen als je het app langer wilt aanhouden. Maar dan moet je er alsnog erg vroeg uit kwamen we later pas achter. Dus je hebt daar niets aan, zit je nog vroeg met koffers buiten te wachten.

• 8S_en_B14-10-2016

Mooi uitzicht

Op loopafstand (50 m) van zee, 'snachts de branding horen. Ruim appartement, wel wat gedateerd maar alles werkt en is heel . Beste douche die we ooit in griekenland hebben gehad, nog meer waterdruk dan thuis ! Ook een nieuwe tv met ruim aanbod aan zenders en als radio te gebruiken. Er kan gegeten worden op de locatie, moet alleen voor 21:00 want dan sluit de receptie/poolbar. (op aankomstdagen langer open) Minpunt vonden wij de hond van de eigenaar, elke dag van 17:00 ~ 19:00 staat de hond op 't balkon te blaffen.

• 9Warner22-09-2016

Fantastische plek voor de rustzoeker!

Goede appartementen van een bijzonder vriendelijk familie! Je kunt hier gebruik maken van een ontbijt, 's middags van een kleine maar smakelijke lunchkaart en 's avonds (indien gewenst) mee eten met de pot. Tevens is de familie altijd in voor een praatje. Het zwembad is goed onderhouden en erg schoon. Vanuit het kleine complex loop je zo het strand, wat hier uit kiezels bestaat, op en kun je een verfrissende duik in zee maken. Let wel op of er bij wat ruiger weer geen rode vlag is gehesen, dan zeker de zee niet ingaan! Aan de rechterzijde op het strand is er de mogelijkheid om ligbedjes te gebruiken.

De ligging is specifiek voor de rustzoeker, verwacht hier geen uitgaansleven, daarvoor moet je naar Platanias en of Agia Marina.

Langs deze kuststreek is er goed openbaar vervoer. Als je langer dan 2 weken verblijft is het wel raadzaam om een auto te huren.

In de omgeving zijn enkele goede Tavernas te vinden die op loopafstand zijn te bereiken.

Voor duik en snorkelliefhebbers is er een goede duikschool in Chania te vinden. Blue Adventures Diving. Zij hebben zelfs een transfer waar je gebruik van kunt maken en bij de prijs inzit.

Het achterland is prima te voet te ontdekken, dus zeker een gebied voor wandelaars!

• 9Ron en Corry Haen13-09-2016

Fantastisch! Rust en Griekse gastvrijheid!

Yassas!

De ligging van Huize Katsikoulakis is geweldig. Je loopt zo van je appartement of studio het strand op, zoveel ruimte en rust..... De zee kan nog wel eens onstuimig zijn, dat is minder voor kleine kinderen

Minimarkt, apotheek, tavernes en bushalte op loopafstand. Chania is ca. 22km. met de bus. Chania is de hoofdstad van het departement. Prachtige oude stad met Griekse, Venetiaanse, Turkse en Joodse invloeden. Vanuit Kamisiana zijn ook vele excursies mogelijk, zoals wandeltochten en boottochten. West Kreta heeft eigenlijk alles, rust maar je kan de drukte ook opzoeken. Prachtige stranden en veel natuur en cultuur.

De familie Katsikoulakis is zeer gastvrij en vriendelijk, je voelt je er direct thuis! Alles is bespreekbaar, spreken goed Engels. Geweldig om 's avonds met 'de pot' mee te eten. Er worden twee gerechten gekookt, heerlijk en authentiek Grieks eten. Daarnaast kan je er ook heerlijk ontbijten en is er een kleine kaart voor lunch en diner. Echt een aanrader om bij deze familie te verblijven!

• 9Fam Goes18-08-2016

Geweldig: gastvrij en gezellig

De familie Katsikoulakis doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Ze werken keihard, doen alles zelf, maar zijn toch altijd vrolijk en service gericht. Het zwembad is schoon en goed onderhouden, net als de appartementen. In het restaurant kun je terecht van uitgebreid ontbijt tot en met eenvoudig diner. Oma maakt elke dag 2 verschillende Griekse gerechten, zoals moussaka en pastichio. Heerlijk! Hoewel we een gastvrij onthaal wel gewend zijn in Griekenland, steekt deze accommodatie er met kop en schouders bovenuit. Ook de ligging is fijn: aan het strand en vlakbij Chania en vele verschillende strandjes en baaitjes, kloven en andere toeristische trekpleisters. Kortom; een aanrader!

Appartement Huize Katsikoulakis info

• Adresgegevens