Géén boekingskosten

Meer villa info

8 Reviews over Ilios

• 9Hans en Nel Wegbrands15-10-2021

Alles wat je wenst.

Mooie villa, op een geweldige locatie. Prachtig uitzicht, veel privacy. Je kan voor alles terecht bij vriendelijke eigenaren. Mooi dorp met veel lekkere restaurants. Eigenlijk gewoon goed.

• 8Natuur
  • 10Susan van Bemmel10-05-2018

Alles voor een TOP-vakantie!

Ons verblijf was een feest van 2 weken! Een mooi eiland, zeker in het voorjaar- met erg vriendelijke mensen, een ruim, volledig verzorgd en schoon huis. Waar wil een mens nog meer? Niets, maar je krijgt wel meer! Het huis wordt tijdens je verblijf goed schoon gehouden. Yvonne en Bob zijn hartelijke gastvrouw en -heer en geven prima adviezen voor wandelingen, restaurants, winkels etc. Een plek om naar terug te gaan. Advies: zo snel mogelijk boeken!

• 9Hans Slagter18-10-2017

Geweldig

Wij komen er regelmatig en iedere keer is het thuiskomen. De rust die daar heerst is overweldigend. Op loopafstand van het dorp met volop Griekse horeca, het schitterende uitzicht, zwembad en het volledig ingerichte verblijf. Nodigt uit om er weer te komen. En als dat het niet is, dan wel de warme ontvangst van de verhuurders.

• 10Jens07-10-2017

Super

Prachtige ligging, mooi huis, fijn zwembad en heel prettig dat Yvonne en Bob altijd klaar staan om te helpen.

• 10MRBPE15-07-2017

Meer dan geweldig

Geweldig mooie villa met adembenemend uitzicht! Super onderhouden villa, heel groot terras met heerlijk zwembad en een prachtige schaduwrijke olijfboom. De eigenaren Bob&Yvonne geven hele goede tips om te gaan eten, wandelen of andere dingen te doen.Zuid Kreta is prachtig! Een goede auto is een must! Over de top vakantie gehad met ons gezin! Dank aan Bob&Yvonne, we komen graag terug!

• 10Hans en Ingrid31-12-2016

Voor ons het mooiste plekje op aarde.

In augustus hebben we een perfecte vakantie gehad in Kamilari. Een idyllisch dorpje in het centrale zuiden waar je nog het echte Griekenland vindt. Ver van de massa hebben we hier genoten van villa Ilios. Een fantastisch gelegen villa met prachtig panorama uitzicht en voorzien van alle comfort. Overdag soms een uitstapje gemaakt of naar de rustige zandstranden van Kalamaki (5 minuten) en daarna snel terug naar het grote zwembad van villa Ilios. De avonden waren meestal heerlijk zwoel en ideaal om vanaf het grote terras de schitterend sterrenhemel te bekijken. De vriendelijke eigenaren Yvonne & Bob wonen in de buurt en weten precies in te schatten hoe je je privacy wenst. En ze gaven ons prachtige tips die ons op onbekende plekje gebracht hebben waar we zelf anders nooit zouden zijn gekomen. Naast de heerlijke taverna’s in Kamilari hebben ze ons daar ook nog enkele tips gegeven voor restaurants waar je zelf bijna niet komt. Kortom: een fantastische vakantie, en we komen zeker weer terug!

• 10vanderpasm01-11-2016

Geweldig!

Geweldige ligging, prachtig uitzicht en uitermate vriendelijke behulpzame eigenaar. Villa is meer dan perfect onderhouden.

• 10Koos en Joke29-05-2016

Rust, comfort en een schitterend uitzicht

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Villa Ilios aan de rand van het dorpje Kamilari op Zuid-Kreta. Bob en Yvonne, de Nederlandse eigenaren, wonen er vlakbij. Ze weten wat gastvrijheid is, zijn bijzonder behulpzaam en kennen Kreta op hun duimpje.

Het ruime, lichte huis is superschoon, gezellig ingericht en zeer goed onderhouden. De bedden zijn voortreffelijk, er is een flinke voorraad keukenspullen, inclusief koffiezetapparaat, en 's avonds geen tl-licht, maar aangename sfeerverlichting binnen, en buiten langs het pad. Hordeuren en luiken houden de muggen buiten.

Het zeer royale terras heeft een zwembad, een olijfboom en enkele oleanderboompjes die schaduw geven. Niks fijners dan aan de rand van het terras te zitten om in volstrekte rust te genieten van alle vogels die fluiten in de groene vallei. En 's avonds kijken naar de zonsondergang achter de bergen in de verte. Wat een uitzicht. Echt een aanrader dus!

Bob en Yvonne, heel veel dank voor de goede tijd in Villa Ilios!

Bob & Yvonne, Eigenaar, 01-06-2016

Beste Joke en Koos, Hartelijk dank voor je reactie en fijn om te horen dat jullie het zo naar je zin gehad hebben in Kamilari. Tot de volgende keer! Bob & Yvonne

Villa Ilios info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (1)

Het complex

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar
  • Direct aan het strandBeschikbaar