Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer vakantiehuis info

54 Reviews over Gaia

• 10dries16-09-2016

Heerlijke vakantie!

Wij hebben een fantastische tijd gehad in de 3-persoonsbungalow. Er is genoeg ruimte, het zwembad wordt perfect bijgehouden. Het strand van kamilari is dichtbij en wij vonden het een fantastisch strand.

• 10Anneke20-08-2016

Heerlijke rustige plek.

Heerlijke plek om je vakantie door te brengen. Mooie ruime bungalow, van alle gemakken voorzien. Schoon en netjes onderhouden. De bungalow is rustig gelegen en biedt veel privacy. In het dorp Kamilara kun je voor weinig geld goed eten. Het zwembad en de WiFi waren voor onze pubers fantastisch. Een huurauto is wel een must om de omgeving te verkennen.

• 10karolien kuipers02-11-2015

Fantastisch!

Hier in de herfst vakantie vertoefd. Mooie bungalow op een prachtige plek (wel end rijden van chania). Er was verwarring dat we kwamen, daardoor moesten we 1,5 uur wachten voor we er in konden. Bungalow is van alle gemakken voorzien! Min punt: bedden zijn erg hard, en doordat er geen gordijnen enzo hangen klinkt het hol! Om de dag kwam er een Griek het zwembad schoonmaken. Omgeving leuk: knossos, faistos, matala (ons favoriete plaatje), rethimmon (wel end weg) al met al een top vakantie gehad!!

• 9Fam.LL19-10-2015

Entspannend

Vielen Dank für die schöne Unterkunft, die uns sehr gefallen hat. Für die Zeit in der wir da waren, war die Größe absolut ausreichend mit 3 Personen. Was wir etwas vermisst hatten, ist ein Handtücherwechsel nach 1 Woche, aber am Ende klappte es mit ein bisschen Handwäsche auch. Die Lage ist hervorragend mit schöner Aussicht und verschiedenste Mögichkeiten seine Mahlzeiten zu sich zu nehmen. Vielen Dank und wir werden es weiter empfehlen.

• 10Angelika18-10-2015

Schöne Unterkunft

Wir hatten 12 wunderschöne Tage in Bungalow Alpha. Haus und Pool sind sehr sauber und gepflegt. Das Haus ist bestens ausgestattet und die aufmerksame Betreuung unaufdringlich. Dank der geschickten Anordnung der Bungalows hat man auch genügend Privatsphäre, wenn beide Häuser belegt sind. Die Lage ist traumhaft mit Meerblick! Wir kommen bestimmt wieder.

• 10Ron01-09-2014

Geweldig! Echt aan te raden

Wij hebben er een perfecte vakantie gehad, zeker mede dankzij het appartement. Goed verzorgd, nieuw, schoon en voorzien van horren. Ook het zwembad is perfect! De service is ook dik in orde, Marlon heeft ons goed verzorgd! Ook de schoonmaakster is erg aardig en herft in het dorpje een goed resstaurrantje. Er zijn veel bezienswaardig heden in de buurt, bijv. De opgravingen bij Faistos (zoiets als Knossos) en Matala met de hppiegrotten.

• 9Miranda07-08-2014

Mooi huisje op een schitterende plek

Mooie moderne bungalow. Mooi uitzicht vlakbij dorpje. Goed contact met beheerders in Nederland en de " schoonmaakster" woonde in het dorpje ( heeft trouwens een goed restaurant; loggia, in het dorpje) en was zeer gastvrij en behulpzaam! 'S avonds was het een stukje lopen naar het dorpje om heerlijk uit eten te gaan. Voor andere activiteiten zoals strand, opgravingen zwembad etc. Is een huurauto noodzakelijk. Een lekker zwembadje bij de bungalow en omdat er maar 2 bungalows bij staan was het meestal een privézwembad!

• 9W Groothuis19-05-2014

Geweldige rustige priveplek, aanrader!

Heerlijk authentiek dorp, zeer vriendelijke mensen en gunstig geprijsd. Eten in de restaurant is op goed niveau. voldoende mogelijkheden om erop uit te trekken voor activiteiten in de omgeving, je hebt wel een huurauto nodig, prima niet super toeristische stranden. Wij gaan zeker nog een keer!

• 10biesheuvel13-05-2014

Niets meer te wensen over........

We hebben een heel fijne vakantie gehad. Het huisje prima in orde. Het zwembad een luxe extra, een schitterende omgeving. Lekker weer in mei en Aardige mensen in Kamilari. Het kan niet beter zou ik zeggen.

• 9Michaela Döring26-09-2013

Schöne 12 Tage in Kamilari

Der Bungalow Gaia (Alpha) hat uns sehr gut gefallen. Perfekte Lage: keine 10 Minuten zu Fuss zur Pizzeria und zu den Tavernen im Ort. Sehr sauber und nette Betreuung vor Ort (zusätzliches Handtuch zwischendurch kein Problem etc.). Das Badezimmer ist für griechische Verhältnisse sehr modern mit einer grossen Dusche. Der fehlende Klodeckel hat uns persönlich nicht gestört und wir hatten auch genug Ablagefläche. An windigen Tagen kann man sich schön an den Pool legen. Wir haben immer morgens auf dem vorderen Balkon gefrühstückt (frisches Brot im Supermarkt im Ort) mit tollem Blick auf das Meer. Ein Mückennetz haben wir selbst noch mitgebracht und auch gebraucht :) Uns persönlich waren nur die Matratzen zu hart, aber das ist ja Geschmackssache. Wir kommen auf jeden Fall gerne wieder, wenn wir nach Kamilari reisen und können die Unterkunft nur empfehlen.

Vakantiehuis Gaia info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kamilari, Box 88, 70200