Vakantiehuis KretaVilla Lagolio

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

27 reviews over Vakantiehuis KretaVilla Lagolio

• 9Louis12-05-2017

Prachtige plek met een heel mooi vakantiehuis

Voor rustzoekers en voor mensen die genieten van natuur, prachtige vergezichten en een stijlvol en smaakvol gebouwd en ingericht huis. Met een auto (noodzakelijk) ben je in 10 minuten bij de zee of in een grotere plaats. Het terras en zwembad zijn heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 10Janneke Douma13-11-2016

Toplocatie om te onthaasten

Oilmillvilla staat op een unieke plek in het dorpje Lagolio, Zuid Kreta. Elke ochtend ontbijten op het grote terras, onder de tarb, genietend van een grandioos uitzicht. Overdag kun je heerlijk wandelen vanaf het huis of er met de auto op uit naar veel leuke plaatsjes, kloven en baaien. En heb je 's avonds geen zin meer om weg te gaan dan loop je 30 meter naar het restaurantje van Poppi om daar heerlijk te eten. We zijn er een week geweest, 2 echtparen, en hebben genoten. Het huis is erg mooi en gezellig ingericht en ook nog eens superschoon. Een plek en huis om van te houden; het werd ONS huis op een toplocatie!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9Wim Lansbergen10-05-2016

Heerlijk vrij en rustig

We vonden de rust en het weidse uitzicht fantastisch. Toch is er op relatief korte afstand met de auto veel te beleven. Het huisje is zeer goed uitgerust. Nadeel; In het dorpje is niets te krijgen. Het restaurantje, als buurman, is redelijk kwaliteit maar wel veel voor weinig. Wij aten er alleen maar als we geen zin meer hadden erop uit te gaan.

Gereisd met partner in april 2016

• 9YvonneB19-10-2015

Fantastisch huis op een prachtige locatie!

Ons verblijf in Oilmillvilla was heerlijk. We hebben genoten van alle schoonheid. De villa is keurig verzorgd en goed ingericht. Het ontbreekt er aan niets en alles is mooi en zorgvuldig afgewerkt. Zelden zagen we zo'n goed verzorgde keuken en badkamer. De plek is fantastisch. Het huis heeft een heerlijk terras en een prima zwembad. Een uitzicht; zo supermooi, dat wij er maar moeilijk op uit konden gaan. Wat een rust; je hoort er enkel het geluid van de krekels. Net achter de villa bevindt zich een taveerne, waar je prima kan eten. Kortom; we hebben genoten van alles. Deze vakantievilla op bijzondere locatie is er één om te onthouden!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Fam. Van der Poel24-08-2014

Prachtige villa op toplocatie, aanrader!

Het ultieme vakantiegevoel: 's ochtends vroeg op je luchtbedje in het zwembad dobberen en de zon boven de bergen zien opkomen met alleen het geluid van blatende schapen en een kraaiende haan in de verte! Een prachtige villa op een toplocatie, van alle gemakken voorzien, netjes, schoon, ruim, vriendelijke eigenaren, attente en behulpzame vertegenwoordiger ter plaatse, die niet alleen de villa/het terras/zwembad onderhoudt maar ook van alles weet te vertellen over het eiland en de directe omgeving. We hebben enorm genoten van onze 2 weken op Kreta, overdag vroeg op pad om het eiland te verkennen (Knossos, Heraklion, Rethymnon, Chania, Samaria Kloof, tochtjes door de omgeving, kloosters, stadjes, prachtige baaien/strandjes, te veel om op te noemen) om dan bij terugkomst in de villa nog even af te koelen in het zwembad, in één woord geweldig, prachtig eiland, zowel Kreta als Oilmill Villa zijn een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Familie Leblon29-07-2014

Top locatie

Alles is perfect verlopen.Wat een fantastisch huisje is dit zeg. Er ontbreekt helemaal niets, de kinderen hebben enorm genoten van het zwembad en een uitzicht is grandioos. S’avonds genieten van het terrasje met zijn neus in een prachtige sterrenhemel deed ik het liefst.

De mensen op Kreta zijn heel sympathiek. We hebben al veel gereisd en zelden heb ik mensen ontmoet die zo vriendelijk zijn.

De pluspunten van jullie huis die maakt het compleet is de wifi en de airco natuurlijk. Een toplocatie om aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Familie Langenberg08-07-2014

Prachtige villa!

Drie weken met volle teugen mogen genieten van deze prachtige villa. Genoten van de rust, de prachtige sterrenhemel en het heerlijke zwembad. Een super vakantie gehad! Wij kunnen Villa Oil Mill iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9fam Wessels19-06-2014

Mooie plek aan de zuidkant.

Prachtig huis in een klein rustig dorpje aan de zuidkant van het eiland. Fantastische uitzicht en een volledig ingerichte vakantie woning.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9yoshi04328-12-2013

Super

In een woord super. Ik geef dit een gemiddeld een 9. Ligging is prachtig en ook het zwembad mag er zijn.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10annewien trip-beishuizen26-09-2013

adembenemend mooi uitzicht en stil

dit huis is zo smaakvol verbouwd met de meest mooie materialen het Griekse karakter zit er helemaal in ; prachtig beschut terras; totale privacy; heerlijk zwembad ,niet te diep ,precies goed voor afkoeling. de stilte een verademing ;wandelen direct vanuit huis tussen de olijfbomen de zee op 10km. afstand met leuke eettentjes ;lekker simpel en uitgestrekt zandstrand waar de zeeschildpadden nestelen. geen mens!

Gereisd met partner in augustus 2013

Vakantiehuis KretaVilla Lagolio info