Appartement Arsinoi

Appartement Arsinoi

Appartement
7,4

4 reviews over Appartement Arsinoi in het Nederlands

De eigenaren slijmerig aardig.

Lotje
7-11-2015

De beestjes lopen zeer mager en bang te zijn. De dorpelingen rijden gewoon over kleine poesjes heen.Alleen toeristen bekommeren zich over de arme dieren,deze familie heeft op een berg,pal in de zon zijn beestjes lopen.Zij zijn alleen goed om melk en vlees te geven..Schandalig gewoon.Ook nooit met kinderen hierheen gaan want er is niets te spelen. Het strand bestaat uit kleine gemene steentjes en ik ben moeilijk ter been dus onbereikbaar want het loopt vrij steil naar beneden. In de keuken koken gaat echt niet. Twee electrische plaatjes en 1 grote pan. Wij zijn na 10 jaar Kreta echt wijzer geworden en de echte mensen van Kreta bevinden zich bijna onzichtbaar in afgelegen gebied en schamen zich voor de landgenoten die zich zo mee laten trekken voor hun eigen gewin. Het enige pluspunt is ,dat het schoon is in je kamer maar douchen valt niet mee,niet alleen jij wordt nat maar gewoon alles haha Mij zien ze hier niet meer.

Gereisd Met vrienden in september 2010

Ruime kamers, super eigenaren!

Gertie en Victor
25-1-2013

Wat wil je nog meer, groot ruim langgerekt balkon, ruime kamers, basic ingericht. Airco, koelkast, weinig keukeninrichting om eten te bereiden, hoeft ook niet. Eten in Kalamaki, zo goedkoop, daar ga je niet zelf voor koken. In Arsinoi een super ontbijt, alles uit eigen bedrijf. 's Nachts ruikt het in gebouw naar vers gebakken brood of koek voor het ontbijt!!! Verse eieren, eigen kaas, verse jus d'orange. Wifi aanwezig op kamer. Zeer betrokken eigenaresse, samen met zoons, runt het bedrijf. Haar man heeft eigen zaakje in het dorp. 1x tijdens verblijf kookt mevr zeer uitgebreid voor de gasten. Heerlijk, met heerlijke wijn!

Gereisd Met partner in mei 2012

heerlijk rustig!

Inge Herscheit
8-4-2009

In een rustig Grieks dorpje een fantastische vakantie gehad in een schoon en fris appartement bij een heel gastvrije Griekse familie. Zij doen erg hun best om het je naar de zin te maken.Dicht bij het brede zandstrand.

Gereisd Met partner in Wed Apr 08 2009 12:29:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Zeer vriendelijke eigenaar

Ronald Koenders
30-12-2008

Appartement Arsinoi heeft ruime 2 en 4 persoonskamers. Wij hadden twee 2-persoonskamers met een zee van ruimte. De 2-persoonsbedden liggen goed, maar zijn echter vrij smal. Soms is het echter mogelijk een extra bed bijgeplaats te krijen. De kamers worden keurig schoongemaakt. De complex van 18 kamers wordt geleid door de zeer vriendelijke en gastvrije familie Papadospiridakis. De familie zal alles doen om het naar je zin te maken. Je kan ontbijten met producten uit hun eigen boerderij. Een maal per week kookt de eigenaresse voor de gasten.

De appartementen liggen op ongeveer 200 meter van het uitgestrekte strand.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2007

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arsinoi in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arsinoi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.