Hotel Mistral

• Sauna

47 reviews over Hotel Mistral

• 8Kev15-06-2009

Leuk en gezellig hotel!

Wij zijn hier vorige zomer, een weekje verbleven. Toen wij aankwamen bij het hotel dachten wij meteen, wat een super hotel! Het ligt op een berg waardoor het uitzicht geweldig is. Het eten was goed en ook de kamers zagen er top uit! Nederlanders hebben altijd wel iets te klagen, maar je moet ook kijken wat je ervoor betaald. Mijn tip, wil je echt overdreven luxe? Betaal dan ook iets meer!

Gereisd in juni 2009

• 8S. Relleke05-03-2009

Prima hotel!

Dit hotel is super mooi gelegen en heeft goed en vriendelijk personeel. Door het bed kwam de vering dat was een beetje jammer. Voor de rest een prima hotel en goed eten en niet geheel onbelangrijk een gezellige sfeer.

Gereisd met partner in september 2006

• 1r j j08-01-2009

nooit meer

we zijn hier een keer geweest maar nooit meer,ligging perfecht maar de rest is echt slecht,het eten kun je niet eten zo vies,weinig keus,personeel zeer eigenwijs,dit was het slechtse hotel die ik heb meegemaakt en dan 4 sterren ze verdienen er nog geen 1,tis een hel

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 9Schreuder08-08-2008

Super Ligging

Ik snap niet wat de mensen hieronder te zeuren hebben. Ik kan alle punten die ze meldden alleen maar tegen spreken. Ik heb al in heel wat hotels geslapen, maar dit hotel was absoluut goed in orde. De ligging is ongekend mooi. Het is tegen een berg aangebouwd waardoor er een geweldig uitzicht is over de baai. Het hotel ligt inderdaad enkele kilometers van ageos nikolaos, maar voor ong. 2 euro kun je al met de bus (ong. 15 min.). Het eten is dik in orde. Erg gevarieerd (meestal rond de drie/vier soorten vlees en ook elke avond een andere soort pasta). Ook is er zowel bij de lunch als bij het diner ijs te krijgen. Verder was er nog de keuze uit aardappelen (ook gebakken) en friet en soms puree. Over het gerucht dat cocktails 8 euro zijn, kan ik alleen maar zeggen dat de cocktail van de dag wel gratis te krijgen was.

De kamer was perfect. We hadden een stoomcabine, flatscreen en een fenominaal uitzicht. Ook bezat onze kamer gewoon een minibar.

Kortom goed hotel!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 0john s07-08-2008

mensen mensen doe dit niet

dag allemaal! als je dit boekt wees gewaarschuwd... ligging werkelijk waar prachtig.boek dit hotel logies en ga elke dag weg,ver weg. personeel echt heel erg qua service,doen nix voor klant,we kwamen midden in de nacht aan en nog geen flesje water te krijgen. we hebben gezien dat ze het eten wat overblijft terug doen in nwe bakken,en restjes bewaren voor de volgende dag.echt het eten is niet te doen zelfs ontbijt niet en ik ben wel wat gewend verzeker ik je strand is niet te doen man wat een lange trap zeg,als je er bent is het een prima en mooi strand maar...koffie thee water alles betalen als het 1minuut over is.alcohol aangemengd met water serieus waar. gelukkig mensen is er dan george met restaurant panorama,volgens mij hebben ze een deal met mistral,waar je echt buitengewoon kan eten voor weinig!! dus:boek het logies of all inclusive maar ga in de ochtend weg en kom lazarus terug om naar bed ta gaan dan is het wat de mazzel

Gereisd met partner in juni 2008

• 4E.Ekkelboom-Veneman06-08-2008

WAARDELOOS

Wij zijn ( gezin inmiddels kids 15 en 17) 4 Griekenland gewend,hebben nog nooit zoiets slechts meegemaakt. Zelfs koffie( waar heb je het over) is bij All Inclusive niet gratis( behalve tussen 16.00 en 17.oo en dan niet te drinken). Strand (zeer moeilijk bereikbaar!!!)bedjes betalen en dus ook de lunch.....NOOIT weer!!!!! Doe dit niet!!!!!

Gereisd met familie in juli 2008

• 6van Buuren10-07-2008

verschrikkelijk

wanneer je aankomt rijden denk je wat een mooi hotel. vervolgens is de ligging verschrikkelijk, je zit in de middle off ....... de service is echt heel slecht, ze beloven een hoop maar kunnen niets waarmaken, door dit alles is de prijs/kwaliteit slecht, het is een all in hotel maar voor een cocktail betaal je 8 euro!!!! het eten ja als je van pasta houd dan kan het prettig zijn, lust je geen pasta dan moet je niet naar dit hotel. de kamers zijn best netjes maar alles wat er in de brochure staat zoals minibar, cdspeler enz is allemaal niet aanwezig! en kindvriendelijk, het wordt kind kennen ze niet in het hotel er is helemaal niks voor de kinderen als alleen een zwembadje.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8ad groenen25-05-2008

hotel was nog niet af: geen fitness,sauna,internet zeer rustig, weinig bezoekers,voor mensen die rust zoeken een ideaal hotel, anders nogal afgelegen van uitgaanscentra, dan heb je eigen vervoer (huur auto of scooter) nodig

fantastisch uitzicht

Gereisd met partner in mei 2008

• 7mies en syl 21-11-2007

wij waren een afgelopen zomer in dit hotel verbleven. wij vonden de bedden erg slecht de veren kwamen er door heen het eten was ook echt afgrijselijk maar iet er naast zit een heel lekker goedkoop grieks restaurant. het personeel was wel te doen spraken niet allemaal vloeiend engels. de alcohol was idd niet voel baar. de liggen was echter daar in tegen top. en het strand en de zee was ook prachtig we zulle niet snel naar dat hotel terug gaan maar kreta zelf wel.

Gereisd met partner in november 2007

• 7tim en wendy27-11-2006

Wij zijn in september geweest en horen bij de groep die ook niks te eten kregen omdat we om 20.30 uur aankwamen. Dit was niet netjes geregeld maar kwam door de touroperator die had gemeld dat wij om half 5 s'nachts zouden aankomen. Maar goed beetje service vanuit het hotel kan geen kwaad. Het hotel is goed en het uitzicht is prachtig maar inderdaad voor het eten hoef je het niet te doen want dat was meestal niks. Van de alcohol voelde je weinig. Met het personeel hebben wij geen problemen gehad, ze waren vriendelijk. Kortom Als ze alleen al het eten zouden verbeteren zou het een top hotel zijn. Het is inderdaad op engelse (en ook duitse) eters gericht. Het is niet slecht maar hadden wel beter verwacht. Beneden aan het hotel is goed betaalbaar maarre bij George (1e restaurant) hebben we ook een paar keer ronduit slecht gegeten, pak liever het 2e restaurant.

Gereisd in november 2006

Hotel Mistral info