Hotel Istron Bay

• Animatie
  • Kinderopvang

11 reviews over Hotel Istron Bay

• 6pumba14-02-2007

Wij hebben ons huwelijksreis hier doorgebracht. Hotel + omgeving erg mooi. In Istron zelf is weinig te beleven. Wij hadden een huurauto en reden telkens naar het centrum van Agios Nikoloas en andere plaatsjes. Die zijn ook heel goed te bereiken. Verder was het eten goed en het personeel was erg vriendelijk. Alleen hadden we telkens last van stroomuitval. Zaten we 2x vast in de lift! Maar goed, daar kunnen de mensen van het hotel niks aan doen.

Gereisd in februari 2007

• 7H.Valk06-08-2005

Wij zijn hier met gezin van 5 (kinderen van 8,9,12) voor de eerste keer naar toe geweest in het hoogseizoen,zeker geen spijt van gehad. Aan de airco-problemen is gewerkt -er hangen nu nieuwe units - de appartementen zijn wel wat uitgeleefd. Maar uiteindelijk besteed je niet veel tijd 'binnen'. In het hoogseizoen is het er absoluut niet druk te noemen. Entertainment is matig, enigszinds teleurstellend voor de kinderen. Prijs-kwaliteit score is slechts een '6':irriteerde ons dat voor verschillende avonden extra (bij-)betaald moest worden wanneer men een van de specialiteiten van het huis wilde eten. Een prima plek voor families wanneer de kinderen niet té veeleisend zijn en zich zelf goed kunnen bezighouden. Istro stelt als plaatsje niets voor, je moet echt een auto hebben wanneer je iets meer wilt zien dan je hotel alleen. Personeel is van hoge kwaliteit!

Gereisd in augustus 2005

• 8Laura30-01-2005

Heel prettig hotel, schitterend gelegen aan prive baai. Heel vriendelijke bediening, slechte airconditioning. Maria - het meisje dat het 'entertainment' verzorgt (excursies en yoga (!) verzorgt is heel betrokken en doet haar werk ontzettend goed.

Gereisd in januari 2005

• 8Edgar en Ulli23-08-2004

schitterend hotel .schitterende ligging, extreem goede keuken (althans voor diegenen die niet de in de Griekse badplaatsen gebruikelijke vleesschotels met friet tot vervelens toe willen nuttigen) en de persoonlijke service.

Het ontbijtbuffet is een droom, super prive strand, super schoon

Indien een superiorkamer wordt geboekt is een romantisch tafelen direct aan zee inbegrepen (doen!!)

Enkele minpunten: het aantal parasols op het strand is beperkt, de bedden zijn veelal doorgelegen en in september doet de airco het onvoldoende om echt te koelen. Helaas zijn wij de laatste keer ook tot twee keer toe door een rat bezocht (een andere kamer werd overigens zelfs de bewuste avond nog aangeboden, dat wel (super)). Omdat het hotel het enige in de baai is en een dorpje met voorzieningen alleen met enige moeite bereikt kan worden zijn de drankjes bovenmatig duur.

Gereisd in augustus 2004

• 10Gerty Hermans29-04-2004

Een geweldig hotel als je voor een rust,zon en zee gaat, heel goed eten en vriendelijk personeel!!!!

Gereisd in april 2004

• 10dijkstra-somers22-04-2004

Prachtig hotel met een ongeevenaarde ligging !! Zeer verzorgd met een vriendelijke sfeer. Heerlijk eten, alle kamers met zeezicht. Eigen strand met prima restaurant aan zee. We gaan voor de zesde keer !!!

Gereisd in april 2004

• 10vakantieganger12-03-2004

Prachtige ligging, heel erg mooi hotel! Vooral het receptie personeel was erg vriendelijk. Het eten was heerlijk! We hadden de goedkoopste kamer maar die was super! Veel ruimte, leuk balkon, allemaal perfect! Het winkeltje in het hotel is wel duur en het drinken ook maar op tien minuutjes lopen zijn een paar winkeltjes waar je tegen redelijke prijzen water en limonade ect. kunt kopen. Ook jammer dat de strandwacht zo streng is, bij een minimale golfslag mochten wij het water niet meer in. Ook viel de stroom een aantal keer uit maar dat kon de pret niet drukken.

Gereisd in maart 2004

Hotel Istron Bay info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits
  • RokenToegestaan

We hebben een aantal aanbieders voor Istron Bay voor je op een rij gezet:

• ZwembadBarrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGrieks, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen