Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°21°

6 reviews over Hotel Petra Mare in het Nederlands

goed

Harry van Rijn
20-10-2015
  • Handdoekenservice voor zwembad kost 3 euro per week, inclusief 3 x wisselen.
  • Nauwelijks broodjes bij het ontbijt. Wel volop zelf te snijden brood.
  • Cocktails kosten 4 euro extra.
  • Overdag alleen koffie en b.v. bier bij het zwembad in plastic bekers.
  • Eten is vaak hetzelfde, maar groot assortiment, zodat je wel alle dagen wat anders kunt eten. Aan het zwembad werd het vaak koud. Daar was om 10 uur 's morgens al patat.
  • We hadden een niet gerenoveerde kamer (4 persoons) aan de zeezijde (boek dat ook). Deze kamers hebben een optimale privacy. Bed wel erg hard. Binnenveringmatras liggend op spaanplaat. Toiletpapier niet doorspoelen, maar in afvalemmertje.
  • Loopafstand na Ierapetra is heel goed te doen. Op de loopboulevard er naar toe, veel achterstallig onderhoud.
  • Het meest kindvriendelijke hotel dat we ooit gehad hebben!
Gereisd Met partner in september 2015

Toch een tegenvaller

Jet
15-8-2013

Hotel is netjes, maar wel een hele lange transfer, dik 2 uur met de bus. Kamer was top met uitzicht op de zee. Wij hadden de gerenoveerde kamer. 1 nacht een andere kamer gehad (onze kamer was niet klaar!) en dat was echt sterk verouderd.

Eten valt vreselijk tegen. Weinig traditionele gerechten als gyros, souvlaki etc. Weinig keuze maar wat er is, was wel lekker.

Helaas zitten hier voor 95% russen en tjechen. Vreselijk onvriendelijk volk, die overal voor dringt en hun bedje bij het zwembad/zee in de nacht al claimen. Kortom geen enkel bedje vrij gezien gedurende de volledige twee weken.

Jammer is dat de omgeving erg saai is. Het stadje is op loopafstand maar dit is erg klein, wel een leuke boulevard om eens een terrasje te pakken. Verder weinig te beleven. Grootste tegenvaller is het strand. Het genoemde zandstrand is heel grof, het water wel redelijk helder maar heel veel rotsen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Mooi hotel, met bijna alleen Engelse gezinnen

DHG
24-12-2009

In augustus 2009 ben ik samen met mijn vriendin 11 dagen in dit hotel geweest. Een mooi hotel, dat 2 uur rijden vanaf vliegveld Heraklion ligt. Hou hier dus rekening mee. Het zwembad ziet er niet meer zo uit als op de foto's, de Lazy river en de glijbanen zijn er niet meer. Het zwembad is in de winter van 2009 vernieuwd. Sta 's ochtends heel vroeg op om je handdoek neer te leggen anders kun je nergens liggen (zowel bij zwembad als strand is alles voor 8 uur bezet) 's Middags was het eten vaak hetzelfde, 's avonds waren er thema's. cocktails zijn niet all inclusive, frisdranken zijn lokale merken en de bierglazen zijn vaak niet schoon. De kamer is wel netjes en goed. De badkamer ook. Het centrum ligt op 10 min lopen. Er zijn bijna geen Nederlanders, alleen Engelse gezinnen. Crissie Island en het waterpark zijn wel leuke excursies.

Gereisd Met partner in augustus 2009

2007

heerlijke plek om vakantie te vieren, lekker uitrusten in

Meta
20-10-2007

heerlijke plek om vakantie te vieren, lekker uitrusten lekker zwemmen in de zee en heerlijk gegeten. Als je de mening van de Engelsen leest schrik je en denk je waar ben ik aan begonnen maar wij waren zeer tevreden. Het mooist is: de Engelsen zijn het meest ontevreden over het eten maar de Engelsen die wij zagen die aten zich de buikjes behoorlijk rond. Het enige wat wij jammer vonden was dat er geen enkele Nederlander te bekennen was. Maar onze kinderen en wij hebben ons prima vermaakt. Het was wel een heel eind van het vliegveld naar Ierapetra maar ook dat was grandioos geregeld. Toen wij aankwamen stond er al een taxi op ons te wachten. Super!! Wij waren er binnen anderhalf uur en ook terug gingen wij weer met de taxi. Al met al hebben we een zalige vakantie gehad met heerlijk weer. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Familie in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer geschikt familie hotel

nicole
17-7-2007

Zeer geschikt familie hotel. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Animatie programma is voornamelijk gericht op engelse gasten. Zodra je aansluiting zoekt, en heel vlug krijgt, heb je een zeer vermakelijke tijd. Centrum is op 5 minuten loopafstand Je kunt voor een zeer redelijke prijs een auto huren. Georganiseerde uitstapjes zijn wel erg prijzig, een dagje jeepsafari voor 3 volwassenen en 1 kind kost al gauw 250 euro. Op eigen gelegenheid kun je ook veel leuke plekjes bezoeken. Openbaar vervoer van stad tot stad is goed te doen, dorpjes daarentegen zijn moeilijker te bereiken. Wij hebben een prima vakantie gehad, we zouden het graag over doen.

Gereisd Familie in juli 2007
2006

relatief oud maar vernieuwd hotel aan de rand van de stad

kristof en heidi
8-12-2006

relatief oud maar vernieuwd hotel aan de rand van de stad. Groot hotel maar rustig gelegen in een niet super toeristisch gebied. Heel veel Russen toen wij er waren in september en relatief kalm. Mooi zwembad, gezellig

Gereisd Anders in december 2006

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petra Mare in Ierapetra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petra Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.