Géén boekingskosten
GriekenlandKretaIerapetraBed & Breakfasts IerapetraBed & Breakfast Guesthouse Tholos Bay

Bed & Breakfast Guesthouse Tholos Bay

Meer bed & breakfast info

17 Reviews over Guesthouse Tholos Bay

• 10lies25-06-2016

fantastisch

Top locatie !!!! Nicole en Albert zorgen voor de onvergetelijke vakantie. Hier komen we zeker weer

• 9Guy en An16-05-2016

Ongelooflijk goed om te relaxen

Weg van het drukke toerisme, en toch op een redelijke afstand van verschillende leuke locaties om het oosten van Kreta te ontdekken, een ideale plek om heerlijk te ontspannen. Het sympathieke koppel - Albert en Nicole - verwennen je met kleine attenties, geven vrijblijvend advies om de omgeving te ontdekken, weten wat genieten is. Een plek waar we zeker terug naar toe gaan mochten we terug op Kreta komen. Gewoon een topper!

• 10Lieven en Lut18-09-2015

Een 'hemels' adresje!

Hartelijke ontvangst door Nicole en Albert.

Uniek kader: we hebben genoten van het weer, de mooie omgeving, de plaatselijke specialiteiten, het lekkere ontbijt op het terras...

Albert en Nicole, bedankt voor de vele tips, leuke attenties, behulpzaamheid. Jullie doen het super als gastheer en gastvrouw. We komen nog terug.

Lieven en Lut

• 10Dirk Smolders10-08-2015

TOP TOP, ... TOP OF THE POPS

Fantastisch hartelijk Gentse ontvangst van Albert en Nicole (en hondje Petroela), het was enorm fijn jullie te hebben leren kennen; We hebben echt genoten van jullie griekse gastvrijheid, een fantastisch zicht en een superbe B&B (en dito infinity pool) en de aperitiefjes en babbel bij valavond. Fantastisch is niet het juiste woord voor het zicht op Tholos Bay & agios Nikolaos bay en de bergen in de verte; fenomenaal komt al dichter in de buurt; (en we zijn er nog steeds niet uit of het eiland nu een vlo, een walvis een nijlpaard of een olifant is...)

Ideal location to explore the Eastern and southern parts of Crete, fantastic B&B with miraculous views, great welcoming and gentle people. Bedankt Albert & Nicole, nog veel plezier met de vrienden in jullie dorp & een schitterende olijvenoogst gewenst ! Tot weerziens, Dirk, Kristel, Helen, Julie

• 10Helga jorens08-08-2015

Fantastische oase van rust en schoonheid

Een aanrader voor wie houdt van rust, gastvrijheid, natuur. Wij kwamen er al 3 keer en komen zeker nog terug!

• 10Chris Kerckhoven12-07-2015

Droomplekje !

Het was alweer een supervakantie bij Nicole en Albert. Het uitzicht is adembenemend, de b&b is super en de gastvrijheid is op en top !!!

• 10Carla & Dirk18-06-2015

Wat kunnen we nog toevoegen?

De vorige reacties zeggen alles.... We zouden enkel in herhaling vallen! We hebben 8 fantastische dagen gehad in een prachtige omgeving, een fijne b&b bij 2 vrolijke, zorgzame mensen die het Griekse leven in de armen hebben gesloten ; top !!!

• 10Peter Voet28-05-2015

Onvergetelijk verblijf !

Luxueuze, kraaknette B&B met prachtig aangelegde tuin, mooi zwembad, gezellige terrassen, zalige rust, vijfsterrenontbijt… Dit alles met een adembenemend uitzicht op de baai van Mirabello !! Door de vele tips van Albert in verband met uitstappen en restaurantjes ontdekten we stukjes authentiek Kreta. Het warme onthaal, de fijne attenties en het aangename contact met Nicole en Albert maakten van ons verblijf een onvergetelijke ervaring. Wij komen zeker terug! Chris en Peter

• 10Erwin & Anne 15-09-2014

Uniek, mooi en zoveel meer ....

Prachtige locatie en super warm onthaal ! Het uitzicht is adembenemend en de gastvrijheid van Albert & Nicole kent geen grenzen, zij zorgen er mede voor dat je een onvergetelijke vakantie beleeft. Als doorwinterde B&B'ers vonden we het aanvankelijk jammer dat zij geen avondeten serveerden, maar dat was zeker géén hekelpunt!!! Ze kennen de omgeving en streek zodanig en leiden je naar allerlei leuke, superlekkere restaurantjes en plekjes. De B&B zelf is kraaknet en allerlei kleine attenties maken je verblijf TOP ! We komen zeker terug, daar is geen twijfel over ! ;-)

• 10Paul en Anneke Friskes - Bogaert11-09-2014

Een stukje paradijs op aarde!

Alles begint al met de hartelijke ontvangst van Albert en Nicole. Het uitzicht is adembenemend!! Een uitgebreid ontbijt onder een strak blauwe hemel met een uitzicht over de baai. In de verte zie je de stad Agios Nikolaos, de prachtige lichtjes in de avond en zelf vertoef je in een oase van rust. Heerlijk, wij hebben al geboekt voor 2015!!

Bed & Breakfast Guesthouse Tholos Bay info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden