Géén boekingskosten

Hotel Galaxy

GriekenlandKretaIerapetra

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Galaxy voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 10 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.4MatigScore uit 10 reviews

• Airconditioning

10 Reviews over Galaxy

• 6Kristel29-05-2012

Pas gerenoveerd.

Een nacht verbleven met fly-drive. Pas geschilderd vanbinnen en overal zijn nieuwe systeemplafonds aangebracht. Kamers goed schoon. Minpunt: als we het licht in de badkamer uit deden, hadden we nergens in de kamer stroom, tv, koelkast e.d. Stopten er onmiddelijk mee. Parkeren lastig. Ontbijt matig.

• 5Marti en Reina26-05-2011

nooit meer

Galaxy hotel Ieripetra stinkt, sanitair vies, kranen werken niet, ontbijt kun je beter maar overslaan, de bereikbaarheid is moeilijk, parkeren nog moeilijker. klantvriendelijkheid hebben ze nooit van gehoord, koelkast bruin van de roest en maakt veel lawaai, dus stekker er uit halen, schuifdeur naar douche viel uit de rail, gelukkig maar voor een nacht bij onze fly-drive maar......gewoon nooit meer.

• 5Jan19-05-2011

Eenvoudig hotel met veel achterstallig onderhoud.

Harde, maar ook lage bedden. Douchen gaat in een zit badje. Boel is wel redelijk schoon. Badkamer heeft een opstapje van 8 cm! Balkon met zitje. Slordige afwerking waar je ook kijkt. Alles klemt, sleept aan of staat scheef. In de gang voor onze deur losse tegels die omhoog stonden in een “mozaïek” (zie foto's). Beetje erg lawaaiige kamerdeuren. Matig ontbijt. Kortom lachwekkend. Maar voor 1 nacht is het overzienbaar. 10 min lopen naar boulevard.

• 1Roland & Esther13-10-2008

Wat een drama!!!

De derde nacht van onze Fly & Drive op Kreta hier verbleven. Wat een drama was dat!!! De kamer en ook de badkamer waren gewoon erg smerig, het stonk door het hele hotel. De bedden waren kort, laag en vies. Het ontbijt was eigenlijk niet te eten... Erg blij dat we hier maar 1 nacht sliepen, want langer hadden we echt niet gewild. Het blijkt bij navraag bij de hostess ook een fly & drive hotel te zijn en een collega van ons wist te vertellen dat dit hotel ook per uur te boeken is... Blij dat we dat pas bij terugkomst wisten!

• 7vd K24-08-2008

Prima hotel

Hotel heeft weinig sfeer maar is prima voor een enkele overnachting.

Kamers zijn schoon en (ook de badkamer) netjes verzorgd.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• 6Manon12-09-2007

Met auto moeilijk te bereiken. Kamers netjes met grote koelkast en ruim balkon. Op loopafstand van boulevard met genoeg eettentjes. Ontbijt stelt niks voor, maar er zijn voldoende bakkers op loopafstand!

• 5Marcel en Chantal30-09-2006

Slecht bereikbaar hotel, net buiten het niet erg gezellige centrum van de stad. Het "bad" was gewoon een hele hoge douchebak. Die van ons was geel uitgeslagen. Het balkon keek op een ander hotel en zat onder de duivenstront. Het ontbijt maakte niet veel goed. Met gierende banden de volgende ochtend vertrokken. Enig pluspuntje. Langs de boulevard van de stad is het wel goed toeven in een relax-stoel met 0,5 liter bier voor 2 euro.

• 7Clasina29-09-2006

Het hotel was zeer slecht te bereiken in het drukke Ierapetra, waar allerlei eenrichtingsstraten zijn in de omgeving van het hotel. Daarnaast is een parkeerplaats in de buurt van het hotel lastig te vinden.

• 8Niels18-06-2006

Prima hotel om te slapen. Het hotel heeft weinig sfeer en is slecht te bereiken (veel straatjes met 1-richtingverkeer, in het centrum, en geen eigen parkeergelegenheid). Maar als je eenmaal binnen bent biedt het hotel een goed en schoon onderdak. Het ontbijt is smakelijk (voor het beperkte 3-ssterren niveau). Voor lange mensen: het bad heeft een lengte van slechts ~75 cm!

• 4Adriaan en Toos03-05-2006

Het hotel Galaxy ligt in het centrum van de stad Ierapetra, niet ver van de boulevard en de haven, aan de zuidkust van Kreta. Wat dat betreft is de ligging wel gunstig. Het is echter ongunstig gelegen ten opzichte van de directe omgeving. In onze kamer keek je alleen tegen kale muren aan, er was geen raam en alleen een deur naar een klein balkonnetje, maar daar keek je ook weer alleen tegen muren van andere hotels aan. Het is een steriel, zakelijk hotel, de basisvoorzieningen (goede douche met warm water bijv.) zijn voldoende, het is er schoon, het ontbijt is goed, maar het hotel mist elke sfeer. Voor wie er alleen een paar nachtjes wil slapen is het wel te doen, maar voor wie een leuke omgeving wil is dit geen aanrader, ook niet voor een kort verblijf.

Hotel Galaxy info

Het complex