Hotel Lambi

• Animatie

6 reviews over Hotel Lambi

• 7D.Die29-07-2008

Redelijk

Wij zijn vorig jaar naar dit hotel geweest. De kamers waren inderdaad schrikken! We waren met 5 personen en werden in eerste instantie met zn allen in één kleine kamer gestopt met alleen maar losse bedden. Omdat we het hier niet mee eens waren kregen we gelukkig wel twee aparte kamers. Maar de bedden en nachtkastjes waren van beton, de douche was veel te klein en de douchekop had geen houder waardoor je die zelf vast moest houden.. De kamers werden wel redelijk goed schoongehouden. Er waren heel veel russen in het hotel (de bekende irritante soort hiervan) en maar 1 ander Nederlands gezin. Het strand is goed te lopen maar daar vind je bijna alleen maar lokale bevolking. Het eten was redelijk, maar vaak werden de restjes van de dag ervoor opgediend. Qua animatie was er werkelijk niets! Voor kinderen is dit hotel dan ook echt geen aanrader (sowieso voor niemand niet). De omgeving is wel heel mooi, en de winkeltjes zijn dichtbij en leuk. Kortom, we hebben er zelf iets van moeten maken.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 6theo daams31-08-2007

21 augustus zijn wij teruggekomen van een 9 daagse vakantie in hotel Lambi. In de kamer aangekomen zijn we vreselijk geschrokken, de ledikanten,nachtkastjes en de kaptafel waren van beton.(echt waar) De matrassen waren goed!! In de badkamer moesten we douchen in een bak van 65x65 centimeter en dat kan echt niet. Het douchegordijn was ook al véél te kort, en de kamer stond blank!!! we hebben het zelf maar opgelost door het gordijn met wat hulpmiddelen te verlagen. Het hotel is zéér gehorig en ligt langs een drukke weg. Het eten was niet uitgebreid, maar alles was goed van smaak. Helaas weinig vis.(wij vonden het prima) Prijs/kwaliteit is redelijk.

Gereisd met partner in augustus 2007

Hotel Lambi info