Géén boekingskosten

Hotel Lambi

GriekenlandKretaHeraklion

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Lambi voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 6 reviews

• Sportfaciliteiten

6 Reviews over Lambi

• 7Dana Guziurova07-07-2014

dobrá dovolená

Hotel je jednodušší, ale recenze , ktere jsem četla vubec neodpovídaji. My jsme byli spokojeni skoro se vsim, když vezmete v potaz , že na pokoj cho´díte spat a pokoje jsou jednodušší , ale vždy perfektne čiste . Obsluha v pohode, jen se s nimi žadným jazykem nedomluvite :) ANG umi pouze personal na recepci .Malinko horsí je maličky sprchový kout, ale da se to prežít.Od pláže cca 300 metru, ale pláž krásná, dostatek lehatek i slunečníku, a zdarma .Hotel leži na konci letoviska, takže do taveren a obchudku opravdu par kroku .

• 9Jan23-09-2013

Miło, przyjemnie i sympatycznie

Czyste pokoje, miła obsługa, wszędzie blisko. We wrześniu plaża była prawie pusta.

• 8Magda26-08-2011

Chętnie tam wrócę

Wspaniała obsługa, zwłaszcza kelner:) pokoje przeciętne, ale parter, taras i basen na wysokim poziomie. Mile miejsce dla rodzin. Polecam.

• 5Mariola01-03-2011

Trudno powiedzieć

Hotel Lambi jest dużym hotelem . Pokoje blisko siebie co sprawia wrażenie molochu. Dla mnie zbyt małe pokoje , klima za głośno chodzi. Basen fajny. Wyżywienie bardzo dobre

• 7D.Die29-07-2008

Redelijk

Wij zijn vorig jaar naar dit hotel geweest. De kamers waren inderdaad schrikken! We waren met 5 personen en werden in eerste instantie met zn allen in één kleine kamer gestopt met alleen maar losse bedden. Omdat we het hier niet mee eens waren kregen we gelukkig wel twee aparte kamers. Maar de bedden en nachtkastjes waren van beton, de douche was veel te klein en de douchekop had geen houder waardoor je die zelf vast moest houden.. De kamers werden wel redelijk goed schoongehouden. Er waren heel veel russen in het hotel (de bekende irritante soort hiervan) en maar 1 ander Nederlands gezin. Het strand is goed te lopen maar daar vind je bijna alleen maar lokale bevolking. Het eten was redelijk, maar vaak werden de restjes van de dag ervoor opgediend. Qua animatie was er werkelijk niets! Voor kinderen is dit hotel dan ook echt geen aanrader (sowieso voor niemand niet). De omgeving is wel heel mooi, en de winkeltjes zijn dichtbij en leuk. Kortom, we hebben er zelf iets van moeten maken.

• 6theo daams31-08-2007

21 augustus zijn wij teruggekomen van een 9 daagse vakantie in hotel Lambi. In de kamer aangekomen zijn we vreselijk geschrokken, de ledikanten,nachtkastjes en de kaptafel waren van beton.(echt waar) De matrassen waren goed!! In de badkamer moesten we douchen in een bak van 65x65 centimeter en dat kan echt niet. Het douchegordijn was ook al véél te kort, en de kamer stond blank!!! we hebben het zelf maar opgelost door het gordijn met wat hulpmiddelen te verlagen. Het hotel is zéér gehorig en ligt langs een drukke weg. Het eten was niet uitgebreid, maar alles was goed van smaak. Helaas weinig vis.(wij vonden het prima) Prijs/kwaliteit is redelijk.

Hotel Lambi info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenNiet beschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden