Full Day Tour to Spinalonga Island with BBQ Lunch

Full Day Tour to Spinalonga Island with BBQ Lunch

5.9Voldoende

Op vakantie geweest naar Full Day Tour to Spinalonga Island with BBQ Lunch?

• 5Marja11-05-2018

Island rocks

Old history, ppl have to pay 8 euro each tot see a ruïne! Why they don't rebuild this messy rockisland? They earn a lot of money so much visitors are around.

Gereisd met partner in mei 2018

• 7Peter Numan20-07-2015

Varen, lopen en cultuur wat wil je nog meer.

Goede Nederlands sprekende gids die nog familie had op het Lepra-eiland. Mooie vaartocht en achteraf lekker zwemmen. BBQ was simpel, maar voldoende.

juli 2015

• 9Rudi Siebens03-07-2015

Zeker doen! Mooi en erg interessant!

De verhalen van Spinalonga zijn boeiend en blijven ons heel leven bij. We hebben zelfs bij onze thuiskomst een boek gekocht met een levensverhaal vanop dit eiland.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10abasia_x11-05-2015

Spinalonga

Bardzo udana wycieczka: połączenie atrakcji rejsu, pięknych pejzaży i relaksu z ciekawą lekcją historii. To czas spędzony rozmaicie: i w urokliwych miasteczkach odwiedzanych po drodze i na morskim wybrzeżu i na uroczej choć jednocześnie wzbudzającej atmosferę refleksji wysepce. Polecam!

Gereisd met vrienden in april 2015

• 10els zweistra13-09-2014

een aanrader

vanaf aglios nicolaos vertrekken is het advies

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7vandermeulen12-08-2014

leuk

zeetochtje naar spinalunga leuk en interessant om te zien hoe de leprozen leefden op het eiland

juli 2014

• 7Michiels02-08-2014

heet

met een gids is dit best interesant

juli 2014

• 10Dana Guziurova07-07-2014

Ostrov Spinalonga

Výlet lodi z Agios Nikolaos se zastavkou na koupaní, perfektni. Stoji za to videt .

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 7kim24-04-2014

aanrader

als u het strand een beetje zat bent, zou ik dit zeker aanraden. Het is erg indrukwekkend en de bbq is een leuke afsluiter van de dag

Gereisd met vrienden in april 2013