Hotel Dimitra

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Dimitra voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Dimitra

• 8Jannie van Grondelle13-06-2006

Per toeval (via een overboeking) zijn mijn zussen en ik in appartementen complex en hotel Dimitra terecht gekomen. We hebben het daar heerlijk gehad en werden in de watten gelegd door Maria en roel. Het zijn schone en ruime appartementen, het mooie schone zandstrand ligt op 50 meter met fijne ligbedden die trouwens ook bij het complex aanwezig zijn bij het zwembad.Er zijn op loop afstand (en dat was voor ons belangrijk omdat wij slecht terbeen zijn) leuke restaurantjes, winkeltjes en supermarkten aanwezig en de mensen zijn er uitermate vriendelijk. Wij hebben het er heerlijk gehad, het is een echte aanrader als je van rust houd, en met de bushalte voor de deur kun je overal komen en het openbaarvervoer is erg goed en goedkoop.Maria en Roel heel erg bedankt voor de fijne tijd bij jullie lieve groetjes van Jannie, An en Bep de zusjes van Grondelle

Anders

We hebben een aantal aanbieders voor Dimitra voor je op een rij gezet: