Hotel AKS Minoa Palace (in Amnisos)

Hotel AKS Minoa Palace (in Amnisos)

8 tips over Hotel AKS Minoa Palace (in Amnisos)

E. Kerkhof, 9-6-2016
Neem een verlengsnoer mee. Er zijn weinig stopcontacten.
Rob, 1-10-2015

Luister goed in je kamer naar herrie van buitenaf.

Wij kregen kamer 250 waar je precies de airco van de reseptie voor je neus hebt , dat was erg iritant in de nacht. Na een klacht kregen we 137 en die was perfect.

Een auto huren is een must er is niks te doen in de buurt.

j.compas, 7-6-2015
Huur een auto en ga wandelen in een van de kloven van Kreta, bv Imbroskloof of Samaria kloof.

We hebben een aantal aanbieders voor AKS Minoa Palace (in Amnisos) voor je op een rij gezet:

yvpelt, 9-7-2014
Er rijden heel veel bussen voor het park langs, maar als je de bus wil waarvoor je kaartjes (van 1,50) bij de receptie koopt, dan moet je de blauwe stadsbus nemen, want anders dan moet je opnieuw een kaartje a 3 euro in de bus (touringcar) kopen (enkele reis). Ze willen graag passagiers, dus dit merk je pas als de bus weer rijdt en heb je niks meer aan je kaartje van 1,50.
rob, 4-9-2013

Jeepsafari met bbq is geweldig.

Drinken bij eten: meng citroenlimonade met si as en rosé, lekker en fris, heeft iets weg van sangria

Debbie, 30-7-2013
Er zit op de weg van het hotel een heerlijk grieks restaurantje: het eerste restaurant aan de linkerkant van de weg(voorbij afskag heraklion)

Roelf, 24-7-2013

Aangezien er in dit gehucht niets te doen is zul je er op uit moeten met de bus of huurauto. Let op dichtsbijzijnde geldautomaat is in Heraklion op 10 km afstand, hou daar rekening mee. Verder zijn er 2 verlopen supermarktjes, een bakker een paar 'strand' tentjes en verder niets.

Juanita, 14-7-2013
auto huren bij http://www.crete-holidays.net