Hotel AKS Minoa Palace (in Amnisos)

Hotel AKS Minoa Palace (in Amnisos)

7.5Goed

Griekenland, Kreta, Heraklion

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor AKS Minoa Palace (in Amnisos) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Adults only
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

31 reviews over Hotel AKS Minoa Palace (in Amnisos)

• 2018
    7Arco27-01-2018

Ligging aan het strand is heerlijk. Kleinschalig complex dus alle faciliteiten onder handbereik. Complex is gedateerd en kamers hebben wel achterstallig onderhoud, maar niet stuk.

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

8Bruijnooge11-08-2017

Geweldig hotel

Geen probleem om ligbed op het strand te vinden. Heerlijk strand. Wel hoge golven. Met de bus eenvoudig uitstapjes maken. Eten perfect. Altijd plaats in het restaurant. Alles goed bijgevuld in het restaurant en geen rijen bij het buffet. Heerlijk relaxen hier.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Mark05-08-2017

Super! Een waar feel-good hotel

Alles was prima. De kamers zijn misschien al wat gedateerd maar wel zeer net. Het personeel is super vriendelijk en goedlachs. Het eten is zeer lekker en gevarieerd. De animatie was wat amateuristisch maar zeer leuk. Ik kan ook iedereen aanraden een massage te boeken bij Athina. Misschien wel het vriendelijkste meisje van Kreta. Vergeet zeker ook geen raki te bestellen. Dit zit zowieso toch inbegrepen in de All-inn formule. Normaal gezien gaan wij nooit terug naar een hotel waar we reeds geweest zijn maar hier zou ik een uitzondering voor maken. We hebben dan ook een super vakantie achter de rug.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Jari en melissa03-08-2017

Rustige omgeving

Gelukkig zit het hotel in een rustige omgeving dat is fijn voor onze kleine kinderen die dan lekker kunnen slapen. Verder was het eten lekker mooi strand en ook voor de kinderen een lekker zwembad. De kinderen vonden dit de leukste vakantie tot nu toe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Abdi en fathima17-07-2017

Grandioos

Ik ben gisteren terug gekomen met mijn vrouw en hadden de vakantie van ons leven. Het eten was afwisselend en heerlijk, mijn vrouw fathima vond het ook geweldig omdat zij ook met haar Burkini in het zwembad mocht. De kamers waren schoon het strand op loopafstand en er was ook een klein supermarktje. Wij vinden het leuk om vaak op vakantie te gaan dus zijn wij van plan om ook in augustus nog een weekje te gaan naar die hotel. Tip als je elk dag schoon kamer wil dan moet je bij aankomst geld geven aan personeel. Alleen is het jamer dat er geen gebedsruimte is in het hotel geluk is er moskee op loopafstand(1500m( kortom was het ons leuk vakantie tot nu toe!!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Frieda08-07-2017

Zeer goed

Kamers dicht bij zwembad, strand, restaurant. Kamers geen luxe maar wel alles wat men nodig heeft en een zeer goede airco. Alle dagen meer dan 40° dus die hadden we wel nodig. Zeer vriendelijk personeel en eten afwisselend en lekker.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Rob van der Togt12-05-2017

Heerlijke ligging aan het strand

We zijn op het ogenblik aanwezig en het is echt super. Zeer vriendelijk en gastvrije personeel. Eten is niet al te uitgebreid maar wel smaakvol. Kamers oud maar netjes en groot. De ligging is super. Aan het strand met voldoende goede ligbedden en parasols en dit ook bij het zwembad. Zeker een hotel om terug te gaan.

Gereisd in mei 2017

• 10Eric van den Heuvel23-10-2016

Helemaal top !

Het hotel ligt 10 minuten rijden van het vliegveld, dus geen lange transfer. De ligging is ver van allerlei vermaak, dus lekker rustig. Of het moeten de vliegtuigen zijn die voor het strand langs vliegen om te gaan landen. Je hoort ze nauwelijks en het was (voor ons in elk geval) een prachtig gezicht. De ontvangst was hartelijk en het personeel gedreven, vriendelijk en behulpzaam. De verzorging was goed en het eten meer dan lekker. Er was duidelijk meer tijd besteed aan kwaliteit dan kwantiteit. Wanneer je een dagje weg wilde, kon je een lunchbox, welke gekoeld was, bestellen en deze was werkelijk tot de nok gevuld. De kamers zijn wat verouderd, vooral de badkamer kan wel een upgrade gebruiken. Daarentegen sliepen de bedden heerlijk. En ach, hoe vaak ben je nu echt op de kamer... Op het strand altijd voldoende heerlijke bedden en handdoekje leggen was echt niet nodig. Wij hebben in elk geval genoten van onze vakantie in Minoa Palace en zullen, wanneer we weer naar Kreta gaan, dit hotel zeker weer boeken.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 4Marian04-10-2016

Nooit meer

Dit hotel is niet geschikt voor rolstoelers dit was wel door mij aangegeven bij het boeken.als de balkon deur open was kon ik draaien met mijn stoel volgens hotel hadden ze geen grotere kamers. kamer beneden weinig uitzicht op een parkeerplaats of een blinde muur en trap . Hotel kamers wel aan opknapbeurt toe zeker de badkamers. Eten was goed.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Erik en Lia08-07-2016

Perfect hotel goed eten.

Wij zijn 12 juni 2016 tot en met 3 Juli 2016 geweest. Alles was goed geen klagen perfect . Genoeg keus met eten vriendelijke personeel. Kamer altijd schoon en netjes ..Toppie Lekker rustig was wel weinig te doen maar dat is een persoonlijke keus. Altijd een strandbedje perfect. Wij hadden wat problemen geluidoverlast in de badkamer en dat is de zelfde dag opgelost geen klagen. Als alles goed gaat volgend jaar 3 weken zo als nu. Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Hotel AKS Minoa Palace (in Amnisos) info