GriekenlandKretaHeraklionVakantiehuizen HeraklionVakantiehuis Aetovigla (Krousonas)

Vakantiehuis Aetovigla (Krousonas)

GriekenlandKretaHeraklion

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Aetovigla (Krousonas) voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 4 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9Waardering
  • 9.5Ruimte

Vakantiehuis info

0Tonen op kaart

4 Reviews over Aetovigla (Krousonas)

• 9Marloes03-08-2016

Super!

Geweldige accommodatie, op alle fronten. Heerlijke even weg van de drukte. Je krijgt je eigen 'hutje' wat van alle gemakken voorzien is. Een woonkamer, eettafel, keuken, badkamertje, en romantisch tweepersoonsbed. Een groot terras en heerlijke stilte en uitzichten. Geweldig zwembad met (een beetje koud) bergwater. In het hoogseizoen qua temperatuur goed te doen. Ontbijt uitgebreid en erg lekker. Op verzoek kookt de gastvrouw 's avonds voor je, en krijg je dat op je terrasje bezorgd op de afgesproken tijd. Voor 10 euro pp hadden wij heerlijk geroosterde lam, friet en een grote Griekse salade. Zeker zo goed als in het restaurant. Zorg wel dat je met voldoende eten en drinken naar de accommodatie rijdt. Er omheen is eigenlijk niets qua winkels. Gastvrouw heel vriendelijk en laat je meteen thuis voelen.

• 9Stef Selis28-12-2010

Rust en kalmte op Kreta !

Hoog in de bergen, in the middle of nowhere, is dit een prachtige plaats om te ontsnappen aan de drukke badplaatsen aan de Noordkust van Kreta. Het is gewoonweg een andere wereld. De bungalows zijn correct ( doch niet supermodern ) uitgevoerd, je hebt er alles wat je moet hebben. Het restaurant is enkel open als de bazin en baas er is, en het is wel "eten wat de pot schaft". Maar er zijn veel potten, dus je hebt nog wel wat ( zij het beperkte ) keuze. We maakten er mooie wandelingen, temidden van de bergen en berggeiten. Een geslaagde en mooie afwisseling voor onze Kreta-rondreis !

• 9Toos Bastiaansen19-04-2009

een prachtig huisje op een unieke plek

het was nog vroeg in het seizoen toen wij in Aetovigla bivakkeerden (half april) Overdag was het zonnig, maar 'avonds werd het koud. De huisjes liggen op 750 m. hoogte en het uitzicht is magnifiek.

• 9Nico Fijma23-10-2008

topper voor de rustzoeker

Zes bugalows,ver weg van de drukke toeristencentra. Prachtig gelegen op een berghelling aan de rand van een mooi natuurgebied met fantastisch uitzicht over meer dan 20 plaatsen. Hier leer je de echte kretenzers kennen.

Vakantiehuis Aetovigla (Krousonas) info

Veilig betalen met