Appartement Viglia Beach

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag23°17°
Appartement Viglia Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Viglia Beach voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Viglia Beach in het Nederlands

Met oudere kinderen

een rustige omgeving

Hennie
22-9-2009

Dat wij er waren , en dat was voor 1 nachtje, was er weinig te doen.

Heel rustig

Fam. Jurriens
9-8-2009

Wij hebben daar met 4 volwassen 1 overnachting gehadt , daar wij een boottocht gingen maken met de Balos cruises, wat een aanrader is. Het apartementen complex was schoon en de eigenaresse heel vriendelijk. Maar er is in de omgeving weinig te doen of je moet, zoals wij een auto hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Viglia Beach in Gramvousá, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Viglia Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.