Tijdelijk €25 aanbetaling

Your Memories

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Your Memories voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 6 reviews

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Your Memories

• 9Tineke19-09-2012

Mooi hotel met ontzettend gastvrij personeel!

Your Memories is goed en mooi/stijlvol ingericht. Alles is erg schoon; wordt zeer goed bijgehouden. Bij aankomst liggen er gele badlakens voor aan het zwembad en stoffen slippers. Een karafje met raki staat op tafel klaar en een blocnote met potlood liggen op het nachtkastje. In de kast hangen voldoende hangers voor je kleding. Het zwembad heeft een afgescheiden kindergedeelte en is schoon/goed bijgehouden. Bij de receptie met loungeruimte/internetcorner kun je indien nodig gratis scheerschuim en mesjes krijgen en ook tandenborstels met tandpasta. Bij het openbare toilet is ook maandverband aanwezig. Wake-up service en vroeger/later ontbijten is mogelijk op aanvraag. Schoonmaak en handdoekenwissel wordt dagelijks gedaan.

Elke dag wordt er een typisch Grieks ontbijt geserveerd en alles is vers. Het hotel heeft echter geen restaurant, maar een omelet of iets dergelijks is wel verkrijgbaar.

Het personeel is supervriendelijk en gastvrij! Dit hotel is dan ook een echte aanrader!!

• 9Chris 07-08-2011

Hotel dichtbij de luchthaven Heraklion

Het Best Western Your Memories Hotel Apartments ligt op een terrein van 7000 m2 en is omgeven door olijfbomen en groene tuinen. Het hotel heeft ruime studio's en appartementen, die allemaal zijn uitgerust met WiFi, satelliet-tv, individueel regelbare airconditioning en een badkamer met toiletvoorzieningen. Er is een aangenaam zwembad, maar het strand ligt toch wel een eindje wandelen vandaan. Bovendien is dit een weinig aan te bevelen strand, vaak overbevolkt door dagjestoeristen uit Heraklion. Maar anderzijds is de ligging voor doorreizende toeristen heel interessant: op 15 km ten oosten van de luchthaven van Heraklion. Het Minoïsche paleis van Knossos ligt op 20 km.

• 9Chris 02-08-2010

mooi ingerichte appartementjes

'Your Memories' (Best Western) biedt mooi ingerichte appartementen. De keukenaccomodatie is beperkt (eigenlijk enkel ontbijt mogelijk), maar de appartementen zijn wel gezellig en comfortabel ingericht. Ruim zwembad. Prachtige tuin. Eenvoudig maar goed ontbijt. Supervriendelijk onthaal en bediening. Afstand naar zee is te groot (800m) voor een langdurige strandvakantie. Maar ideaal gelegen om de omgeving (Heraklion, Knossos, Agios Nikolaos, Elmounda, Lasithi, Malia) te verkennen. Auto gewenst. Ruime parkeermogelmijkheid op het domein zelf.

• 8Frans24-02-2008

Al jaar en dag komen wij met veel plezier in Memories, nu heet het your Memories. Alle appartementen zijn super de lux opgeknapt en ingericht. De gastvrijheid staat nog altijd hoog in het vaandel bij Stella. Echt een aanrader

• 8Frans13-04-2007

Al jaar en dag komen wij met veel plezier in Memories, nu heet het your Memories. Alle appartementen zijn super de lux opgeknapt. De gastvrijheid staat nog altijd hoog in het vaandel bij Stella. Echt een aanrader

• 7Simone11-01-2005

Wij zijn in 2002 in Memories geweest en hebben het er prima naar ons zin gehad. De appartementen waren niet echt in een geweldige staat qua inrichting, maar dat maakte niet veel uit: we waren er alleen maar om te slapen; voor de rest leefden we buiten. Het complex zelf heeft een fraaie tuin met mooie beplanting. Het zwembad is prima. De avonden met Stella waren onvergetelijk met veel ouzo, raki en watermeloem, schapenkaas en andere Griekse lekkernijen. Mijn verjaardag is uitgebreid gevierd met taart en fraaie cocktails. Al met al hebben we het er prima naar ons zin gehad.

Appartement Your Memories info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kato Gouves, 700 14