Appartement Villa Marie

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Villa Marie

• 8k. de Jong28-11-2005

Ligt aan het einde van de winkelstraat. Wij zaten aan de straatzijde. Inderdaad 's avonds straat en bargeluiden. Geheel maakte een verzorgde indruk, schoonmaken zou iets beter kunnen, Gezellige binnenplaats met mooi zwembad.

Gereisd in november 2005

• 9Stelamibo19-08-2005

Leuk en gezellig appartenmenten complex. Mooi zwembad en de 2 kamerappartementen zijn ruim genoeg voor een gezin van 4 pers.Gouves is een klein plaatsje maar dat stond ook in de brochure, je kunt er lekker en goedkoop eten. er was geen airco maar dat stond ook in de brochure.we hebben een paar keer tot half4 s'nacht doorgezakt bij elkaar op het balkon,van niemand geen gezeur. Voor de prijskwaliteit is het een mooi goed appartement in een leuk plaatsje. Koken kan je wel vergeten( niet genoeg keuken gerei) Van de eigenaar geen last gehad. Een lachje zou hem niet misstaan maar blijft wel altijd beleefd als je hem tegenkomt. Verder een leuke vakantie gehad.

• 6ekkes14-08-2005

Wij zijn nadat we zijn overgeplaatst vanuit een ander complex hier gekomen. De kamer was netjes en schoon. Alleen de eigenaar dat was echt een vreselijk persoon. Niet vriendelijk. Echt vreselijk. Hij wilde dat het om 24.00 uur stil was. We mochten niet gezellig bij elkaar zitten. Anders werden we eruit gezet. Het was teveel lawaai. Yvonne we hebben ons verder wel vermaakt hoor. We vonden het met jullie ook gezellig. We hoorden na een week dat we een vin konden huren en dat hebben we ook gedaan want het was bloedje heet.

• 5yvonne03-08-2005

wij zijn hier in juli geweest en waren op zich wel tevreden over de kamers. Het zijn grote app. waar je met zijn vieren plaats genoeg hebt. Alleen een groot nadeel is de eigenaar,hij is niet te genieten en kijkt je niet aan. Je moet ook van hem op je eigen balkon gaan zitten en rustig blijven anders kun je vertrekken. Wij en andere moesten er bijna uit omdat we gezellig bij elkaar zat Hij was de baas en kon iedereen eruit zetten wie hij wilde. Wat nog een groot nadeel was dat er geen airco was. Wij waren er toen het ruim 40 graden was dus dat is geen pretje. Gouves zelf is niet onaardig maar klein dus je hebt het zo gezien. Een uitzondering zijn de mensen vlak bij het app. die een auto verhuren. Een aanrader,scheelt veel geld en goede service. Tot slot de groeten aan iedreen die er was rond 22 juli,de groep die bijna op straat stond. Het was erg gezellig dankzij jullie.

Appartement Villa Marie info

• Balkon / terrasAanwezig