Appartement Villa Marie

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Villa Marie

• 8monique21-09-2008

Prima appartement in leuke plaats

We hebben een prima vakantie gehad. Complex ziet er leuk uit. Inrichting is zeer sober en de elektrische kookplaat was niet al te best maar omdat we uit eten gingen hadden we daar geen hinder van. Hadden leuk voor en achterterras. Gouves is leuk plaatsje. Voldoende eet en drinkgelegenheden maar niet te toeristisch. Als je van de Griekse keuken houdt kan je op veel plaatsen goed eten. Wij vonden taverne porto een echte aanrader vanwege de Griekse sfeer van een familiebedrijfje. De gastvrouw doet er alles aan om het je naar de zin te maken. En de vis wordt door haar man op zee gevangen. In de winkelstraat is taverne Blue Sky een gezellige plek. Als strandje kozen wij altijd voor het baaitje achter het kerkje. Dit is als je aan de kust komt naar rechts. Lekker rustig en de zee wordt sneller diep dan op de andere stranden.

Gereisd met partner in september 2008

• 9christine27-06-2007

christine bouwense, 16 juni 2007 Algemene indruk:8Ligging:9Service:8Prijs / kwaliteit:10Eten:6Kamers:8 (Gem. 8.2) Net terug van een heerlijk verwen weekje !! Van 8 juni t/m 15 juni in Villa maria doorgebracht. Een net appartementje. Om de twee dagen schone bedden en handdoeken en werd het appartement schoongemaakt. De eigenaar is een hardwerkende man die van s'morgens 7.30 uur tot s'avonds 23.30/24.00 uur een supermarkt runt en tevens Villa Maria beheerd. Wanneer er problemen zijn is deze man wat gespannen maar over het algemeen is hij erg vriendelijk.Het is ongelooflijk dat er mensen zijn die klagen over zo'n goed onderhouden complex. Alles is er ! Voor de deur een prachtig en schoon zwembad met een mooie beplanting er om heen. Het dorpje is rustig en gezellig met leuke eetgelegenheden. Het eten bij Pella op de boulevard is zeker aan te raden.

Gereisd met partner in juni 2007

• 7frank W.P.22-06-2007

Hebben een leuke vakantie gehad daar en kan alleen maar zeggen het was oke daar. De beheerder was ook oke. maar kan me voorstellen als je aan het einde van het jaar daar komt dat deze man op zijn tandvlees loopt. Het winkel straatje was gezellig. Waar je leuk en lekker kan eten is bij DIMITRIS restaurant zijn er een paar keer geweest en hebben onze buik er lekker vol gegeten echt een aanrader.

Gereisd in juni 2007

• 7Marleen van der Linden16-06-2007

We hebben een heerlijke week gehad in het gezellige dorp Gouves. Appartement goed in vergelijking met de prijs. De negatieve punten op de site vinden wij niet terecht, je gaat voor jezelf op vakantie en niet voor de eigenaar van het complex (die hard moet werken en vele uren draait per dag, logisch dat je dan niet altijd super vrolijk bent toch?)) Goed schoon, goede service wat betreft schoonmaak, lekker zwembad, vlak bij zee, leuk dorp, gelukkig ver verwijderd van de hectiek van de omliggende steden zoals Heraklion, Malia en Chersonissos. Zeker een plekje om naar terug te keren!

Gereisd met partner in juni 2007

• 7Zorbas04-03-2007

Wij hebben een supervakantie gehad! De prijs/kwaliteit verhouding was prima! En eerlijk voor dit bedrag kan je geen 5 sterren verwachten! Appartement was klein, maar groot genoeg en schoon. Het was erg rustig in Gouves, maar als je zelf leuk bent komt het goed!

En mensen niet zo zeuren, dan moet je lekker thuis blijven!

Gereisd in maart 2007

• 5Fam Oostveen04-10-2006

bvWij zijn hier begin september 2006 geweest.De eigenaar is echt een chagrijnige man. Als je iets wilt hebben wat er normaal gesproken in het app.hoort te zitten dan kan je dat kopen in zijn winkel natuurlijk! En er vliegen heel laag de hele dag tot diep in de nacht vliegtuigen over. Jammer vooral als je niet vast slaapt. Mijn zoontje had er ook behoorlijk last van. En de rest van de avond de herrie van de pubs. En dat terwijl wij aangevraagd hadden dat we niet aan de weg willen zitten. In app 11 waar wij zaten was alles oud zelfs de pannen en zo. Eigenlijk is koken helemaal uitgesloten in dit app. want je hebt er de spullen niet voor.Zelfs niet voor een ontbijtje.En van de hostess hoef je ook geen hulp te verwachten zij is er alleen voor de verkoop van uitjes en zo.

Gereisd in oktober 2006

• 8Jaap en Jet01-10-2006

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het zwembad was super, vooral het kinderbadje... De schoonmaak was echt beroerd, 2 weken geen wc schoongemaakt. Ook werd er amper gedweild wat niet handig was met een kruipende baby van 9 maanden. Het appartement was ruim en prima voor een gezin met twee kinderen. Verder waren er een hoop gezellige mensen en hebben we het er goed gehad. Het dorpje was niet veel aan, weinig grieks en niet heel gezellig, maar als je een auto huurt bij Hello krijg je een goede service en kun je zelf op zoek naar de echte Grieken en de mooie plekjes. Een aanrader met kinderen is trouwens Star beach in Chersonisos...helemaal leuk!

Gereisd in oktober 2006

• 8Gert-Jan en Cristel12-08-2006

Een gezellig en kleinschalig appartementencomplex. 100 meter van het strand en op de hoek van een gezellige winkelstraat. In Gouves kun je goed en goedkoop eten. Een aanrader is Corali aan het strand!

Gereisd in augustus 2006

• 8Corrie en Paul10-05-2006

Leuk ogend appartementencomplex. Schoon, netjes en service (om de 2 dgn werd er schoongemaakt en schone handdoeken). Zwembad ligt mooi met mooie, goed verzorgde tuin. Eigenaar was echt niet onvriendelijke en heeft nergens commentaar op gehad. Kinderen mochten frisbieen, spetteren, spelen, kortom prima. Ligt misschien aan reistijd en aan soort gasten. Deze tijd van het is het rustig en veel gezinnen met kinderen en oudere mensen. Niet te warm, dus geen airco nodig. Mei/juni is een prima tijd om Kreta te bezoeken, niet te heet maar wel een prettige temperatuur.

Gereisd met familie in mei 2006

• 7karel en angela en de rest van de groep08-01-2006

Wij zijn hier in de zomer van 2005 met 10 personen geweest. Totaal incl. 4 kinderen.De ligging van het appartement is mooi, ook al is het in het drukke centrum.Alleen de service van de eigenaar is erg slecht, hij loopt rond met een chagerijnig gezicht en een goeie morgen kan er niet af. Ook hoef je niet om een extra handdoek te vragen, dit is echt onmogelijk. Geen aanrader voor kleine kinderen, want deze mogen niet druk zijn of springen in het water. Spetteren is ten strengste verboden!!s'avonds mag je niet rond het zwembad vertoeven met een groep en wat lol maken, dit wordt je niet in dank afgenomen en met een beetje pech wordt je net als wij bedreigd met de politie en uitzetting!!!!

Gereisd in januari 2006

Appartement Villa Marie info