Géén boekingskosten
GriekenlandKretaGouvesAppartementen GouvesAppartement The Olive Garden Apartments

Appartement The Olive Garden Apartments

GriekenlandKretaGouves

We hebben de beste aanbieders voor Appartement The Olive Garden Apartments voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 11 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 11 reviews
  • 9.5Inrichting
  • 8.9Ruimte

Appartement info

11 Reviews over The Olive Garden Apartments

• 10Thea Rombouts27-09-2021

Geweldig met echte gemoedelijke sfeer!

geweldige sfeer, het voelt als thuiskomen! Mädi en Richard nemen je echt alles uit handen en zorgen ervoor dat je goed tot rust komt. Leuke excursies en mooie omgeving! Hygiëne staat erg hoog in het vaandel. Echt aan te bevelen!

• 9Ryan12-08-2021

Zeker een aanrader!

Ontzettend vriendelijke eigenaren. Tijdens mijn vakantie op Chersonissos even de drukte moeten ontvluchten en voelde mij gelijk welkom hier! Zeker een aanrader voor jongeren die naast de strip, vooral ook het eiland willen bezichtigen.

• 10Conny Jansen10-08-2021

Fantastische vakantie bij the Olive Garden!

Als je een onbezorgde vakantie wil, in een nieuw en schoon appartement, dan moet je hier zijn. De gastheer Richard en gastvrouw Mädi doen alles om je vakantie een belevenis te maken. Niets is te gek voor ze, ze weten ook veel over Kreta. Het is een kleinschalig complex en je kunt alle kanten op. Huur een auto, want het rijden op Kreta is relaxed en goedkoop. Richard kan dat ook voor je regelen.Van Corona hebben we niets gemerkt, het is heerlijk bijkomen na de Lock down in Nederland. Ik zou zeggen ga gewoon naar de Olive Garden!

• 10Marion08-01-2021

Alsof je thuis was

Een vakantie in een ongedwongen sfeer. Zeer vriendelijke, sociale en betrokken eigenaren, niets is onmogelijk. We hebben wat gezellige avonden beleefd. Ik kom zeker terug.

• 8Justin27-12-2020

Top vakantie gehad

The Olive Garden Apartments is een complex met een top ligging, 10 min van chersonissos en 10 min naar de hoofdstad met de auto. De huur van de auto was verzorgd door de eigenaar van het complex ! Zodat de auto klaar stond toen wij er waren en weer opgehaald werd toen we gingen. De kamer van het appartement zijn netjes en verzorgd. In de omgeving is veel te zien en zijn vele mooie stranden. Ook Heeft het appartement een zwembad Wat er netjes uit ziet

Ik zou the olive garden Apartments zeker aanraden!

• 9Anousha12-12-2020

Top verblijf hele vriendelijke eigenaren!

Wat een heerlijk verblijf hebben we gehad. De eigenaren zijn super lief en doen alles voor je. De accommodatie is fantastisch. Schoon, netjes en alles aanwezig. Het zwembad en de buiten ruimte is gezellig ingericht waardoor je snel contact hebt met anderen. Gelukkig konden we ons ook vaak genoeg even terug trekken. Ruimte zat! Wij komen zeker terug!

• 9Anousha12-12-2020

Heerlijk verblijf met top hospitality

Wat een heerlijk verblijf hebben we gehad. De accommodatie is fantastisch. Schoon, netjes en alles aanwezig. Het zwembad en de buiten ruimte is gezellig ingericht waardoor je snel contact hebt met anderen. Gelukkig konden we ons ook vaak genoeg even terug trekken. Ruimte zat! Wij komen zeker terug!

• 10Lilian12-12-2020

Fantastische vakantie met of zonder kids!!!

Wij hebben als gezin met twee kinderen (2 & 9) echt een topvakantie gehad. Gastvrouw Mädi en gastheer Richard doen er alles aan om je compleet in de watten te leggen. Het complex is super schoon, de kamers worden iedere dag schoon gemaakt, alsmede het (privé)zwembad. Het ligt tussen de olijfboomgaarden wat een fantastisch en vrij uitzicht geeft.

Het complex ligt tussen Chersonissos & Heraklion in en heeft dus een hele centrale ligging. Ook het dorp zelf heeft diverse winkeltjes, restaurants en barretjes op loopafstand en de zee is op 10 min wandelen.

Wij komen zo snel mogelijk weer terug!

Ma, Eigenaar , 12-12-2020

• 9Esther Babel12-12-2020

Kleinschalig, persoonlijk, niets is te veel,

Afgelopen augustus hebben wij 11 dagen doorgebracht in dit heerlijke intieme complex. Alles fonkelend nieuw en met oog voor detail ingericht. Wij voelden ons heel erg welkom en alles werd uit de kast gehaald om onze vakantie memorabel te maken. De bedden slapen heerlijk en gezegd moet worden de airco is fantastisch ,binnen 5 minuten is het appartement aangenaam! Het dorp en het strand zijn op 10 minuten loopafstand. Wij hebben via de eigenaars een auto gehuurd zodat we heerlijk konden toeren. Als je even naar de drukte wil, Chersonisos is 10 minuten rijden. Ontbijten ,lunchen, borrelen of in de avond wat eten kan allemaal. Er is een kleine menukaart maar de eigenaresse is heel creatief en er is veel mogelijk .De housemade kipsalade en hamburger moet je proeven! Er is een kleine buitenbar bij het zwembad die open blijft tot de laatste gast naar bed is. Wij vonden dit een pareltje onder de Griekse zon!

• 9Henrie en reesy11-12-2020

Voortreffelijk

Mooi complex erg schoon. Lieve gastheer en gastvrouw zetten de puntjes op de i voor de gasten. Mooi zwembad met buitendouche en fijne ligbedden. De bar een verrijking heerlijke koude drankjes De kleine kaart ook super. Dit is een echte aanraader en niets is teveel voor de gasten vraag het en ze proberen het te regelen zelfs als he een auto wilt huren. Rustige omgeving maar alles op een korte afstand. Wij zeggen ga het zelf ervaren.

Appartement The Olive Garden Apartments info