Hotel aan zeeWeer vandaag29°21°
9,3

Bij Hotel The Islands op Kreta wordt je kamer elke dag schoongemaakt en slaap je op een heerlijk bed. Of kies voor een upgrade met privézwembad. Het uitgebreide ontbijt en gevarieerde diner zorgen voor goed gevulde maagjes. De directe omgeving is rustig, dus deze bestemming is vooral geschikt voor een strandvakantie.

194 reviews over Hotel The Island in het Nederlands

mooi en verzorgd adults only hotel

Dieter
28-5-2019

lekker en gevarieerd eten, goede ligging, bushalte nabij, makkelijk auto te huren, dicht bij luchthaven, tot 20 mei is zwembadwater nog vrij koud en kan het 's avonds ook sterk afkoelen, vriendelijk personeel en erg behulpzaam, goed onderhouden kamers, correcte service Géén gedoe met handdoeken voor zwembaden. Er zijn 3 zwembaden, erg rustig en met voldoende zetels, ook enkele mooie waterbedden. Mogelijkheid tot eten in à la carte restaurant (tegen extra) alsook 's middags in bistro. Eveneens in de nabije omgeving enkele eetgelegenheden te vinden.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

BertBea
26-5-2019

Top verblijf. Alles perfect alleen de airco is een koeler. Voor mij niet echt lekker voor het slapen, maar de rest maakt het goed.

Prachtig hotel

Milou
25-5-2019

Het hotel is echt super mooi. Veel mooier en groter dan op de foto’s overkomt. Vanuit het grootste zwembad kijk je prachtig uit over zee. Ook heel fijn dat je van alle ligbedden gebruik mag maken. Er is verder niet echt veel te doen in de buurt van het hotel dus ik zou zeker een scooter of auto huren als je wat meer diversiteit qua restaurants of activiteiten wilt. Het eten van het buffet is niet top. Het ontbijt is een dikke prima maar het avondeten is veel lauw/koud of niet lekker bereid. Verder is het internet bereik (4G) erg slecht en ook de wifi is niet goed. Overall zou ik dit hotel zeker aanraden, het is een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en er hangt een erg relaxte sfeer.

Traveltroef

Een heerlijke relaxte vakantie.

Henny
7-11-2018

Er al voor de zesde keer genoten van een heerlijke vakantie. Dat zegt al genoeg.

Geweldig !! Complimenten voor manager en personeel

Marja en Cleo
6-11-2018

Super geweldig hotel wij voelen ons nu al 5 jaar achter elkaar erg welkom. Voor ons is het thuiskomen. Het personeel is fantastisch !! Goede bedden, iedere dag wordt er goed schoonmaak , geen negatieve op of opmerkingen. De omgeving is rustig daar moet je rekening mee houden er is geen lange boulevard enkel een paar winkeltjes en restaurantjes. Wij komen zeker terug !!

Gereisd Met partner in juni 2018

Fantastisch.

Wilma broere
6-11-2018

Heerlijk relaxen en heel goed halfpension hotel en super schoon en erg vriendelijk personeel Kortom een aanrader.🤪😘

Gereisd Met partner in september 2017

Voortreffelijk,voor herhaling vatbaar !

Lion Hoff-Smulders
6-11-2018

Meest fantastische hotel tot nu toe ! Van kamer tot zwembaden (wij hadden ook nog eens een upgrade met privé zwembad) maar ook zeer zeker de vriendelijkheid van al het personeel ,zeer kundig en voor iedereen een vrolijke lach ! Het eten is voortreffelijk ,zelfs Vlaamse friet !! En het ontbijt is eindeloos 👌

Gereisd Met partner in augustus 2018

Hier worden alle wensen vervuld

Ada Hamelink
6-11-2018

Een prachtig hotel. Superschoon, uitstekende faciliteiten, heerlijk eten, maar bovenal: Een fantastisch team met heel veel persoonlijke aandacht voor alle gasten

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastisch hotel. Echt even het gevoel van Luxe !

Angelique Oosting
6-11-2018

Fijn adults only hotel. Dress code voor restaurant! Erg fijn dat mensen niet in badkleding aan tafel zitten! 👍🏼

Gereisd Met partner in augustus 2016

Heerlijk bijkomen!

Kuiken-van der Werf
6-11-2018

Als je lekker met z'n 2'en wilt genieten van rust, luxe én lekker eten moet je hier naar toe. Het personeel is het kersje op de taart, wat een vriendelijkheid! Resort is prachtig schoon, van het zwembad tot eetgelegenheden en van de kamer tot het terrein in zijn geheel. Oja, niet geheel onbelangrijk: bij het eten staan allergenen-kaartjes. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in september 2016

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Island in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.