Hotel The Island

162 reviews over Hotel The Island in het Nederlands

TOPhotel!

Davina
5-6-2018

Het Island hotel is weliswaar een gouden pareltje!

+ zeer proper

+ uitstekende keuken

+ drankjes buiten de formule zijn niet té duur en als alternatief mag je gerust je eigen drankjes en eten meenemen

+ leuke, moderne kamer met comfortabel bed

+ mooi uitzicht op de zee

+ elke avond wordt er iets georganiseerd

+ zeer vriendelijk personeel (ook in het Nederlands aan de receptie)

Als enige minpuntje vind ik de afstand tot de bushalte. Je moet een dikke 15min. bergop wandelen. Voor ons, twintigers, geen probleem maar voor de ouderen onder ons was dit wel een tegenvaller. Het hotel zou een shuttle service kunnen aanbieden.

Als reactie op voorgaande wil ik erop wijzen dat er inderdaad vliegtuigen laag overvliegen maar voor ons was dit geen storende factor. Ook ligt dit niet aan het hotel maar eerder aan de verblijfplaats. Wil je een hotel dicht tegen de luchthaven dan moet je dit kunnen verdragen.

Wij hebben in onze kamer ook geen last gehad van de buren. Wij zaten op kamer 989.

Roshani
20-5-2018

Geweldig hotel. Mooie zwembaden. Rustige ligging. Erg schoon. Heerlijk dicht aan zee. Goed eten

Fantastisch!

Iris hamelink
30-11-2017

Fijn personeel, goed eten en een mooie locatie. Bedden sliepen top!

We hebben een aantal aanbieders voor The Island voor je op een rij gezet:

Heerlijk verblijf gehad! Exact wat we nodig hadden

Boudewijn de Groot
27-11-2017

Heerlijk hotel, fijne omgeving, goede sfeer, gezellige mix nationaliteiten, lekker en veel eten. Kortom, prima!

Harstikke fijn!!

Marlies de Groot
9-11-2017

Ontzettend fijn verblijf gehad. Genoten. In het kort: heerlijk weer, schone kamer, smakelijk eten, zand strand, bijzonder vriendelijk personeel.

Heerlijk!

MARB
2-11-2017

Heerlijk rustig, ontspannen, en enorm vriendelijk personeel.

Ideaal voor een onvergetelijke reis met je partner

Alain struyve
25-10-2017

Prachtig hotel, lekker eten en lounge muziek van een dj bij het zwembad.

Gewoon een paradijs.

Jammer dat er weinig interesse was in het animatieprogramma

Heerlijk ontspannen

Niels Van Den Steen
24-10-2017

Geweldig vriendelijk personeel, verzorgde kamers en heel veel avond-animatie, dagelijks voorzien. Echt een aangenaam verblijf gehad!

Prachtig complex

H
24-10-2017

Mooi hotel gelegen aan een mooi stuk strand. Restaurant en medewerkers zijn fantastisch. Ook om daar te lunchen is een aanrader. Prijs/kwaliteit is echt goed. Wij hadden een kamer aan de buitenring waardoor je wel een wandelingetje moet maken naar het zwembad/restaurant. Een bushalte is er op 20 min.lopen. Er wordt ook echt gekeken naar het handoekje leggen waardoor er altijd wel ligbedden beschikbaar zijn. Ik kom er zeker nog een keertje terug.

Zeer aangenaam verblijf!

De Ridder
23-10-2017

Heerlijk eten,heerlijk uitzicht,rust,genoeg zwembaden en adults only!

We hebben een aantal aanbieders voor The Island voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Island in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Island scoort een 9.17 uit 10 op basis van 166 reviews.