Hotel The Island

Hotel aan zeeWeer vandaag23°17°
Hotel The Island
9,2

Bij Hotel The Islands op Kreta wordt je kamer elke dag schoongemaakt en slaap je op een heerlijk bed. Of kies voor een upgrade met privézwembad. Het uitgebreide ontbijt en gevarieerde diner zorgen voor goed gevulde maagjes. De directe omgeving is rustig, dus deze bestemming is vooral geschikt voor een strandvakantie.

191 reviews over Hotel The Island in het Nederlands

Een heerlijke relaxte vakantie.

Henny
7-11-2018

Er al voor de zesde keer genoten van een heerlijke vakantie. Dat zegt al genoeg.

Geweldig !! Complimenten voor manager en personeel

Marja en Cleo
6-11-2018

Super geweldig hotel wij voelen ons nu al 5 jaar achter elkaar erg welkom. Voor ons is het thuiskomen. Het personeel is fantastisch !! Goede bedden, iedere dag wordt er goed schoonmaak , geen negatieve op of opmerkingen. De omgeving is rustig daar moet je rekening mee houden er is geen lange boulevard enkel een paar winkeltjes en restaurantjes. Wij komen zeker terug !!

Fantastisch.

Wilma broere
6-11-2018

Heerlijk relaxen en heel goed halfpension hotel en super schoon en erg vriendelijk personeel Kortom een aanrader.🤪😘

Preisdaler

Voortreffelijk,voor herhaling vatbaar !

Lion Hoff-Smulders
6-11-2018

Meest fantastische hotel tot nu toe ! Van kamer tot zwembaden (wij hadden ook nog eens een upgrade met privé zwembad) maar ook zeer zeker de vriendelijkheid van al het personeel ,zeer kundig en voor iedereen een vrolijke lach ! Het eten is voortreffelijk ,zelfs Vlaamse friet !! En het ontbijt is eindeloos 👌

Hier worden alle wensen vervuld

Ada Hamelink
6-11-2018

Een prachtig hotel. Superschoon, uitstekende faciliteiten, heerlijk eten, maar bovenal: Een fantastisch team met heel veel persoonlijke aandacht voor alle gasten

Fantastisch hotel. Echt even het gevoel van Luxe !

Angelique Oosting

Fijn adults only hotel.

Dress code voor restaurant! Erg fijn dat mensen niet in badkleding aan tafel zitten! 👍🏼

Heerlijk bijkomen!

Kuiken-van der Werf
6-11-2018

Als je lekker met z'n 2'en wilt genieten van rust, luxe én lekker eten moet je hier naar toe. Het personeel is het kersje op de taart, wat een vriendelijkheid! Resort is prachtig schoon, van het zwembad tot eetgelegenheden en van de kamer tot het terrein in zijn geheel. Oja, niet geheel onbelangrijk: bij het eten staan allergenen-kaartjes. Wij komen zeker terug.

Prachtig, luxe hotel. Je komt aan niets tekort!

Bibi van 't Ent
6-11-2018

Heerlijke zwembaden, prachtige kamers en vooral een geweldig hotel. Ook op het eten was niks aan te merken. De kamers met aangrenzend een zwembad waren helemaal top. Personeel was ook erg vriendelijk. Zelf vond ik het vooral erg leuk dat er regelmatig een DJ bij het zwembad kwam draaien. Verder kun je makkelijk een taxi pakken naar bijvoorbeeld Chersonissos.

Super volgend jaar weer

Michel
6-11-2018

Weer een heerlijke vakantie gehad. Vriendelijke medewerker, goede leiding ...schone kamers ...heerlijk eten .

Super relaxede vakantie

Donijl
6-11-2018

Super mooi verblijf en goede service.

In de buurt is niet heel veel te doen dus als je een relax vakantie wil is dit het adres!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Island in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.