Géén boekingskosten

GriekenlandKretaGouves

9FenomenaalScore uit 207 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+184/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 207 reviews
  • 9Waardering

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Bij Hotel The Islands op Kreta wordt je kamer elke dag schoongemaakt en slaap je op een heerlijk bed. Of kies voor een upgrade met privézwembad. Het uitgebreide ontbijt en gevarieerde diner zorgen voor goed gevulde maagjes. De directe omgeving is rustig, dus deze bestemming is vooral geschikt voor een strandvakantie.

Bekijk de beschikbaarheid

207 Reviews over The Island - Adults Only

• 8Lara26-09-2021

Prachtig hotel

Heel mooi luxe hotel. Aan een zandstrandje.

• 10Claudia06-09-2021

Adembenemend mooi hotel.

Wow, wat een adembenemend mooi hotel is dit! De kamer met infinity pool, schommel en zeezicht was prachtig. Het bed ligt heerlijk. 's Avonds vanuit je eigen zwembad en op de schommel naar de zonsondergang, en 's ochtends naar de zonsopkomst kijken, geeft een heel zen gevoel. Sowieso geeft het hotel je een prettig gevoel en het personeel is ontzettend aardig. Prachtige tuinen, zwembaden, massages, strand. Het eten is heerlijk, alles is schoon en het gehele hotel is stylish ingericht. Wij komen hier zeker terug. Dankjewel team Katja. Het was een heerlijk verblijf.

• 9Manny15-09-2020

De staf en personeel van The Island hebben alles prima op orde in deze bizarre tijd. Je moet vaak een mondkapje op, maar dat is niet erg. De staf en het personeel dragen de hele dag hun mondkapje, dus respect voor hen. 👍

• 10Petra Bussen03-10-2019

Fantastisch wat zijn we verwend. Prachtig weer heerlijk aan de zee, alles schoon, heerlijk eten en drinken en zeer correct en net personeel. Al met al volgend jaar weer

• 8Peter Poel02-10-2019

Aanrader

Hotel The Island is in mijn beleving en ervaringen geen 5 sterren hotel, er zijn nog minpuntjes waar van ik denk dat ze dat moeten verbeteren om een 5 sterren hotel te mogen zijn. Entertainment s’avonds was niet geweldig, eten was goed ook warm maar 4 sterren nivau Hotel niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn , wij hadden een kamer zeezicht bij het zwembad een klein balkon 3 vierkante meter je er nauwelijks meer 2 mensen zitten. Verder wat ons opviel dat er veel jongeren stellen waren tussen de 25 en 35 jaar maar het was er verder erg rustig . Hotel was super schoon kamers werden ook goed schoongemaakt . Een auto huren is echt aan te raden want in de omgeving is niets te doen. Aan het begin van de boulevaar staat een leuk restaurant met een fenomenaal uitzicht over de zee er tegen over is een moderne supermarkt. Eind conclusie geen 5 sterren hotel maar wel een aanrader.

• 10Manny Roman23-09-2019

We zijn voor de 5e keer naar The island geweest en het was weer fantastisch. Katja en haar team zorgen ervoor dat je je prima op je gemak voelt. Het eten is heerlijk, de bedden slapen prima en je komt helemaal tot rust in dit mooie hotel.

• 10Marco kemmeren23-08-2019

Grandioos

Het verblijf was een grandioos! Ik en mijn partner waren voor het eerst samen op vakantie en we hadden niet beter kunnen zitten. Het hotel is prachtig, mooie zwembaden, super luxe bedden, prachtige tuinen, alles zeer verzorgd, en super vriendelijk personeel! Zoals je ziet ben ik heel enthousiast over dit hotel, en we gaan zeker terug komen

• 10Langens09-08-2019

Fantastisch genoten in dit prachtige hotel

Fantastisch hotel! Heel stijlvol, schoon, netjes, niets kunnen ontdekken wat niet goed was. Heerlijk eten, heel vriendelijk personeel, ongedwongen sfeer in het hotel. Ondanks hoogseizoen geen handdoekje leggen bij de zwembaden. Het hotel met 330 kamers zat helemaal vol maar desondanks merkte je daar weinig van. Waarschijnlijk om het hotel diverse zwembaden heeft, veel ligbedden bij het strand. Ook diverse plekjes waar je savonds lekker wat kan drinken. Met live muziek of lekker rustig op de veranda. Normale prijzen voor de drankjes en het eten (Lunch). Echt van alle gemakken voorzien. In het hotel zit een kleine supermarkt. Buitengewoon top!

• 8Dieter28-05-2019

mooi en verzorgd adults only hotel

lekker en gevarieerd eten, goede ligging, bushalte nabij, makkelijk auto te huren, dicht bij luchthaven, tot 20 mei is zwembadwater nog vrij koud en kan het 's avonds ook sterk afkoelen, vriendelijk personeel en erg behulpzaam, goed onderhouden kamers, correcte service Géén gedoe met handdoeken voor zwembaden. Er zijn 3 zwembaden, erg rustig en met voldoende zetels, ook enkele mooie waterbedden. Mogelijkheid tot eten in à la carte restaurant (tegen extra) alsook 's middags in bistro. Eveneens in de nabije omgeving enkele eetgelegenheden te vinden.

• 10BertBea26-05-2019

Top verblijf. Alles perfect alleen de airco is een koeler. Voor mij niet echt lekker voor het slapen, maar de rest maakt het goed.

Hotel The Island - Adults Only info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (4)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (2)

• WasmachineBeschikbaar
  • LoungeBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne