Hotel SunConnect Marina Beach

Hotel SunConnect Marina Beach

We hebben een aantal aanbieders voor SunConnect Marina Beach voor je op een rij gezet:

72 reviews over Hotel SunConnect Marina Beach in het Nederlands

Heel goed en mooi hotel/resort

John
16-5-2018

Hotel was Top!! Personeel, all inclusive, zwembaden, strand, eten (veel variatie) alles was even goed! Aanrader..goede prijs/kwaliteitverhouding.

aanrader

Ann
2-5-2018

Marina Beach is een zeer mooi en schoon hotel.

Wij hadden eigenlijk een ander hotel geboekt en zijn hier terechtgekomen doordat dat hotel nog niet open was voor het seizoen maar dat hebben wij zeker niet als een probleem ervaren.

De zwembaden zijn heerlijk. Ook is het fijn dat er een verwarmd binnenzwembad is. Het kinderzwembad heeft wat glijbanen die prima zijn voor de kleinere kinderen.

Het eten is vooral goed. De kwaliteit is prima maar ook is er elke avond een ander thema waardoor je veel afwisseling hebt.

Een klein nadeel is dat er heel veel Franse mensen komen en er ook alleen Franse animatie was. Ze waren hier wel mee bezig naar wij hebben begrepen waren wij één van de eerste gezinnen uit andere landen sinds een aantal jaar. Voor kinderen is het natuurlijk wel leuk als ze wat Nederlandse vriendjes hebben om mee te spelen.

Oude reviews (archief)

hotel is geloof ik meer voor de italianen wel kindvriendelijk maar helaas bij aankomst bij zwembad zijn de stoelen al gereserveerd door italianen die de hele dag de stoelen bezet houden ook al zijn de stoelen niet in gebruik door hun

Italianen !!!

Daphne en Remy
22-11-2008

Over het hotel in zijn geheel ben ik goed te spreken. Eten prima. Kamers prima. Op het personeel valt niets aan te merken. Animatieteam verzorgde prachtige shows!

Het grootste nadeel vond ik de vele Italianen...Wat een afschuwelijk en asociaal volk is dat !!! Ik heb mij enorm geergerd aan deze mensen. Het hele gedoe rondom de bedjes op het strand en het bij het zwembad; reserveren de avond tevoren op zowel het strand en bij het zwembad. Heb 1 x een bedje "gekaapt", wat mij bijna klappen opleverde (en dat als vrouw alleen !) omdat het al 3 uur onbemand was. Dus de hele vakantie maar op een stoel bij de bar gezeten.....

Marina Beach en de Italianen zulle mij hier niet meer zien !

Een heel erg gezellig en mooi complex

Marie-José Duchateau
29-9-2008

Wij hebben er een schitterende vakantie gehad, alles was prima: weer, eten, accomodatie, etc.

Geweldig!

goed verzorgd hotel

m van baren
18-8-2008

Het ia een heel mooi hotel,en heel goed verzorgd,het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

de kamers zijn netjes en schoon.we hebben daar een hele fijne vakantie gehad.het strand is mooi en er zijn voldoende ligbedden.

Gewoon Fantastisch

jenna
18-8-2008

Iedereen die dit hotel wil boeken : doe maar !

voor deze prijs is dit hotel zeker en vast geschikt.

animatieteam vriendelijk en zeer symphatiek , de mannelijke obers natuurlijk vriendelijk voor vrouwelijk volk.. vrouwelijke opdiensters zijn vriendelijk voor mannelijk volk.

de ligging is zeker geen probleem , van het kleine gezellige straatje tussen het strand en het hotelheb je totaal geen last.eten gevarieerd. de disco is tot 2.h open. ik heb me daar echt geamuseerd en ik wil er zelf terug gaan.. voor mensen die van winkelen houden en lekker eten is het winkelstraatje en het kustlaantje zeker aangeraden , echt een aanrader ! (wel vroeg opstaan voor plaatsje aan het zwembad)

prima hotel

Michel blockx
2-8-2008

Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Zeer vriendelijkpersoneel. Animatieteam met heel wat in de mars.

Mooi weer, mooie streek wat wil je nog meer.

prijs kwaliteit is ok

Dewever Marc
1-8-2008

pas terug van marina.Ligging is ideaal,wel is het hotel op de Italiaanse toeristen afgestemd,volgens mij is het eten daarom ook nogal Italiaans getint.Maar geen nood er is keuze genoeg.En honger hoeft men zeker niet te lijden.Onze ervaring met het personeel is dat er 50% niet te vriendelijk is en zeker die aan de receptie.Onze Bungalow is op die twee weken niet een keer gekuist met water,dit zou wel betere mogen.Wel ook last van de vliegtuigen,elk toestel dat landt in heraklion komt vrij laag over het Hotel,maar daar wendt men aan.

aanrader

Klerks
30-7-2008

verzorgd hotel, leuk animatieteam, wel erg Italiaans gericht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SunConnect Marina Beach in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SunConnect Marina Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SunConnect Marina Beach scoort een 9 uit 10 op basis van 103 reviews.