Hotel SunConnect Marina Beach

KinderhotelWeer vandaag26°23°
Hotel SunConnect Marina Beach
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor SunConnect Marina Beach voor je op een rij gezet:

111 reviews over Hotel SunConnect Marina Beach in het Nederlands

goed hotel goede service

joyce
16-9-2018

allea was goed,alleen jammer van de franstalige animatie

heel mooi resort veel te doen

faber
9-9-2018

alles was prima netjes schoon

Super hotel

Maarten
2-9-2018

Super goed hotel, mooie zwembaden, heerlijk eten. De negative reacties die ik hier Las over annimatie snap ik totaal niet. Er zijn veel franse en iteliaanse gasten maar de annimatie doet ook alles in het engels. Mijn dochter van 10 dead overal aan mee (was zeer uitgebreid) en heeft super genoten net Als ik. Personeel super vriendelijk met Als toppers Dimitri en nikki van de zwembad bar. Voor ons is dit hotel echt een aanrader.

Zeker een aanrader!

H.Rikken
11-8-2018

De accommodatie was geweldig! Alles was netjes verzorgd, lekker eten, mooie kamer met terras. Het dorpje is heel erg rustig wat ik op zich wel jammer vond. Ook wel weer een voordeel want je had genoeg ruimte op het strand. Daar was het ook netjes verzorgd. We hadden maar één minpuntje en dat was het animatie team alles was in het Frans. Er was aangegeven dat er ook Nederlands werd gesproken.

Marina B, FRONT OFFICE MANAGER, 4-9-2018

Beste Gasten,

Hartelijk dank voor uw feedback op zoover, wij zijn blij te lezen dat U een fijne vakantie had bij ons en U ons hotel verder kan aanraden!

Wij hopen U in de toekomst terug te mogen verwelkomen,

Met vriendelijke groeten,

Sunconnect Marina Beach

aangenaam verblijf

aucune divulgation
6-8-2018

Vertaalde review

de -: aparte bedden, ligstoelen zwembad gereserveerd voor de dag door vakantiegangers niet aanwezig bij het zwembad

de obers in het restaurant moeten

benjamin
5-8-2018

Vertaalde review

de spa en de fotograaf = de meest maar restaurantservice = de minste

Het hotel vind ik niet vier sterren waardig. Wij hadden een standaard kamer. Kamers werden goed schoongemaakt. Matrassen waren goed. Eten was afwisselend maar niet heel bijzonder. Personeel in eetzaal was niet echt heel vlot. In de eetzaal liepen meerdere zwerfkatten tussen de eettafels door. All inclusive formule zijn wij anders gewend. Voor een flesje water of een lekkere cocktail moet je betalen. Stel niet teveel voor van de Nederlandse kinderanimatie. Dat is 1 meisje voor alle Nederlandse kinderen tot en met 11 jaar. Er zijn 2 animatieteams, Frans en Italiaans. Die zijn er voornamelijk op gericht om de Franse en Italiaanse gasten te animeren. Door de taalbariërre vinden de Nederlandse kinderen nauwelijks tot geen aansluiting. Er is ook geen gameroom met Wii en PlayStation. Persoonlijk vond ik de informatie op de website dus misleidend. Wat je aanbiedt, moet je ook leveren. Klacht ter plaatse gemeld. Helaas niets opgeleverd.

echt vakantie!

Heymans Martine
4-8-2018

allea super in orde, vriendelijk personeel. tip top!

geweldige vakantie

???????
4-8-2018

Vertaalde review

de animaties, de kamer aan het zwembad,

Aanbevolen voor gezinnen met kinderen

Jacques Daniel
3-8-2018

Wat een goede punten

- Welkom

- Hygiëne +++

- 3 zwembaden om iedereen tevreden te stellen

- Buffet erg smakelijk en gevarieerd, maar vaak repetitief

- Goede klantenservice

- De +++ zijn de animators! Echt een heel leuk team van animators

Geschikt voor kleine, middelgrote, tieners, volwassenen en vooral voor Franstaligen

- Waar voor je geld - redelijk

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SunConnect Marina Beach in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SunConnect Marina Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.