Hotel SunConnect Marina Beach

KinderhotelWeer vandaag21°15°
Hotel SunConnect Marina Beach
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor SunConnect Marina Beach voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijk!

Susanne,
18-10-2018

Prachtig resort! Fantastisch eten! Minpuntje is dat in het buffetrestaurant geen drank uitgeserveerd wordt. Dit dien je zelf te pakken uit diverse tapkranen. Jammer, het zou het restaurant net dat beetje extra geven.

Het is zonde dat er alleen franse animatie is, dit zou engelstalig moeten zijn om het wat toegankelijker voor iedereen te maken.

Maar absoluut een supervakantie gehad!

Kenmerken

84 reviews over Hotel SunConnect Marina Beach in het Nederlands

Heerlijk!

Susanne,
18-10-2018

Maar absoluut een supervakantie gehad!

Public relations manager, FRONT OFFICE MANAGER, 26-10-2018

Beste Gasten,

Hartelijk dank voor uw feedback op zoover!

Wij zijn blij te lezen dat u een heerlijke vakantie genoot bij ons!

Wij hopen u terug te mogen verwelkomen in de toekomst,

Met vriendelijke groeten,

Sunconnect Marina Beach Team

goed hotel goede service

joyce,
16-9-2018

allea was goed,alleen jammer van de franstalige animatie

heel mooi resort veel te doen

faber,
9-9-2018

alles was prima netjes schoon

Super hotel

Maarten,
2-9-2018

Super goed hotel, mooie zwembaden, heerlijk eten. De negative reacties die ik hier Las over annimatie snap ik totaal niet. Er zijn veel franse en iteliaanse gasten maar de annimatie doet ook alles in het engels. Mijn dochter van 10 dead overal aan mee (was zeer uitgebreid) en heeft super genoten net Als ik. Personeel super vriendelijk met Als toppers Dimitri en nikki van de zwembad bar. Voor ons is dit hotel echt een aanrader.

Zeker een aanrader!

H.Rikken,
11-8-2018

De accommodatie was geweldig! Alles was netjes verzorgd, lekker eten, mooie kamer met terras. Het dorpje is heel erg rustig wat ik op zich wel jammer vond. Ook wel weer een voordeel want je had genoeg ruimte op het strand. Daar was het ook netjes verzorgd. We hadden maar één minpuntje en dat was het animatie team alles was in het Frans. Er was aangegeven dat er ook Nederlands werd gesproken.

Marina B, FRONT OFFICE MANAGER, 4-9-2018

Beste Gasten,

Hartelijk dank voor uw feedback op zoover, wij zijn blij te lezen dat U een fijne vakantie had bij ons en U ons hotel verder kan aanraden!

Wij hopen U in de toekomst terug te mogen verwelkomen,

Met vriendelijke groeten,

Sunconnect Marina Beach

Het hotel vind ik niet vier sterren waardig. Wij hadden een standaard kamer. Kamers werden goed schoongemaakt. Matrassen waren goed. Eten was afwisselend maar niet heel bijzonder. Personeel in eetzaal was niet echt heel vlot. In de eetzaal liepen meerdere zwerfkatten tussen de eettafels door. All inclusive formule zijn wij anders gewend. Voor een flesje water of een lekkere cocktail moet je betalen. Stel niet teveel voor van de Nederlandse kinderanimatie. Dat is 1 meisje voor alle Nederlandse kinderen tot en met 11 jaar. Er zijn 2 animatieteams, Frans en Italiaans. Die zijn er voornamelijk op gericht om de Franse en Italiaanse gasten te animeren. Door de taalbariërre vinden de Nederlandse kinderen nauwelijks tot geen aansluiting. Er is ook geen gameroom met Wii en PlayStation. Persoonlijk vond ik de informatie op de website dus misleidend. Wat je aanbiedt, moet je ook leveren. Klacht ter plaatse gemeld. Helaas niets opgeleverd.

echt vakantie!

Heymans Martine,
4-8-2018

allea super in orde, vriendelijk personeel. tip top!

Erg teleurstellend

Raymond,
31-7-2018

Afgegaan op mooie foto's, 4-sterren en 9,1 Zoover beoordeling. Daarom bereid om bijna EUR 1500 pp voor 10 dagen te betalen. Echter.. Hotel lag onder de aanvliegroute van vliegveld Heraklion; minstens iedere 15 minuten een lawaaiig vliegtuig. Lawaai tot 3 uur 's nachts vanuit de bar aan de ander kant van de weg (van zelfde org. als het hotel). Vaak én op het strand én aan zwemb. niet genoeg plek om te liggeen. Vnl. omdat op 2/3 van de bedden wel handdoeken maar geen gasten lagen. Rijen voor het restaurant om binnen te komen om dan weer in een lange rij te komen om wat te eten te krijgen. Dit nog los van de mensen die niet het fatsoen hadden om aan te sluiten. Dit in een ruimte die meer weg had van een grote bedrijfskantine, dan van een gezellig restaurant. Een paar dingen waren niet slecht; sla en brood. Maar verder was het te duidelijk dat aan ingred. geen cent teveel werd betaald. Enz, enz.. Dit was geen 4 sterren en zeker geen 9,1.

Wat een aanfluiting!

Lynn,
27-7-2018

Gepromoot als een keurig hotel met een geweldige keuken?

Wat een aanfluiting! Absoluut geen 4* waardig. Gedateerde kleine 3 persoonskamer die eigenlijk een tweepersoonskamer met extra opklapbed was. Onze kleding heeft de volle vakantie in de koffers gelegen. Behalve een stang aan de muur met 4 hangers en 2 lades was er geen bergruimte. Het restaurant kan doorgaan voor een veredelde luidruchtige sfeerloze kantine met bestek en glazen die niet altijd schoon zijn. Het frituren heeft niets te maken met showcooking. De keuken was open en de bakken werden bijgevuld met gyros, friet, hamburgers, pizza en overgare pasta voor de wachtende menigte.

Zoals gepromoot waren er inderdaad 3 buitenbaden en was het strand aan de overkant van de weg. Top! Maar vergeet niet je wekker te zetten want de handdoeken worden al vroeg neergelegd om de bedjes bezet te houden. Onnodig te zeggen dat wij hier nooit meer terug komen.

Leuk maar niet geweldig

Wendy,
17-7-2018

Weinig te doen voor kleine kinderen geen speeltuin zoals op foto

Animatie vooral frans

Personeel niet allemaal even aardig

Airco centraal geregeld erg vervelend

Overal staat beschreven dat er in omgeving veel te doen is alleen een paar winkeltjes en tavernes zijn er verder niks te beleven

Continu vliegtuigen boven resort

Wel de zee heerlijk dichtbij

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SunConnect Marina Beach in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SunConnect Marina Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.