Appartement Rena

Appartement Rena

7.3Goed

Griekenland, Kreta, Gouves

Op vakantie geweest naar Rena?

7.3Goed

• 6.7Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Rena

• 7A. van Eck09-09-2007

in de gids stond dat airco inbegrepen was maar dit bleek niet zo te zijn. Volgens touroperator was ze meerdere malen op de hoogte gesteld maar dit werd niet doorgegeven bij het boeken. Airco was ongeveer 40 euro per week wij hadden dan wel een lastminute geboekt maar toch het moest een low budget vakantie worden dus dan is dit toch weer extra

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7S Oliehoek06-09-2007

Wij hadden en groot 2k app beviel goed. Naar het centrum ben je toch wel 20-30 min aan het lopen (is wel lekker na het eten) en het strand is ook 15min lopen. Verder prima naar ons zin gehad alleen mis je soms iets van animatie o.i.d. bij het app je moet echt jezelf vermaken 's avonds of naar het centrum lopen.

Gereisd met partner in augustus 2005

• 7Angela04-09-2007

Mooie accomodatie, ruim balkon. Keuken uitgevoerd op z'n Grieks, 2 el. kookplaten+oven. App. 106/107 hebben mooie ligging. Je kijkt op het zwembad. Omdat er nog wat struiken/bomen staan, zit je zelf niet zo in het zicht. Kluisje huren voor 15 Euro per week, is aan te bevelen, tijdens ons verblijf hebben ze bij andere vakantiegangers geld uit de kamer gestolen! Airco (indien aanwezig) 40 Euro per week. Bij vertrek dien je om 11 uur 's ochtends uit het appartement te zijn. Vertrek je pas 's avonds, dan kan je voor 20 Euro verlenging regelen (mits het app. vrij is). Als je dit niet doet, wel duidelijk vtv afspreken waar de koffers kunnen blijven.. Andere gasten moesten hun koffers bij de entree zetten, en daar stonden ze de hele dag onbeheerd! Mevrouw Rena is "zakelijk" ingesteld, verwacht er niet teveel van. Het eerder vertelde verhaal van de zwembanden en luchtbedden klopt.... Geen automatische handdoekwissel, gewoon even aan Maria vragen....

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Marije Groothuis07-08-2007

De accomodatie is uitstekend (ruim, prima kitchinette, fijn zwembad, rustige ligging, dichtbij taxi en bus) en zeker het aanraden waard!

De eigenaresse, Mevrouw Rena, is daarentegen een hele teleurstelling. Zij begroet schijnheilig, is achterdochtig en fanatiek over wat je wel of niet bij haar in de supermarkt koopt en is in het algemeen enigszins opvliegend. Let op je zelf aangekochte luchtbedden (ed), want 's nachts haalt zij spullen bij het zwembad vandaan, om ze een paar dagen later te koop in haar winkeltje te leggen.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Han & Erna22-07-2007

Minder touristisch en daarom was het voor ons ideaal. Appartementen Rena worden gerund door een vriendelijke Griekse familie. Dat geeft ook het gevoel in Griekenland te zijn. Relatief rustige locatie, die zich bevindt tussen Iraklion en de toetistische badplaatsen. Naar het strand van Gouves en de uitstekende restaurantjes is het ca. een half uur lopen. Er zit een supermarktje bij het (niet al te grote) complex en een zwembadje. Naast Nederlanders verbleven er vooral veel Britten, waar wij het goed mee konden vinden. Onze studio was behoorlijk warm en de airconditioning stond niet aan, maar wij kunnen nogal goed tegen warmte. Niet alle appartmenten hebben airconditioning. Er zit in ieder geval een gezellig balkonnetje bij. Verder beschikken de appartementen/studio's over een douche, w.c., koelkast, 2 kookplaten en wat pannen en bestek. Er was geen t.v. en geen bar, maar die hebben we ook niet gemist. Al met al een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2007

• 7Ingrid19-07-2007

Merendeel van de kamers hebben géén airco. Het is dus maar de vraag of je die dus krijgt...

Gereisd met partner in juni 2006

Appartement Rena info