Appartement
Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag28°21°
7,8

10 reviews over Appartement Ourania in het Nederlands

aangename plek om te verblijven

tinneke
7-7-2016

bij aankomst heel goed ontvangen en werden naar ons appartement gebracht zodat we niet in de donker zelf moesten gaan zoeken , ik had het kleinste appartement en kreeg de zelfde avond nog te horen dat ik de dag nadien kon verhuizen naar een groter maar dat was helemaal niet nodig was klein maar alles was aanwezig en voor mij alleen zeker groot genoeg.alles kraak net en goed onderhouden , zo goed als alle dagen verse handdoeken en het bed 2 x per week of soms iets meer ververst . het ontbijt viel ons wel tegen maar dat is vooral de schuld van de touroperator die ons iets anders beloofd had en meer aangerekend had dan dat ze daar voor het ontbijt kregen betaald ( en sorry Stella dat we het je daar mee moeilijk gemaakt hebben was zeker onze bedoeling niet)en dan valt alle dagen toast wel tegen ( Engels ontbijt ( wij zijn Belgen en lusten dat niet )of goed voor 1 keer, toast met confituur en choco of vega , maar een volgende keer zorgen we dan wel zelf voor ontbijt of kunnen we nog een ontbijt bestellen als we dat willen ,want dat is nu echt niks om der niet terug te keren , rustig gelegen mooi klein zwembad ( der wel niet gelegen maar zag der zeer verzorgd uit ), mooie onderhouden tuin en echt heel gezellig ingericht allemaal . strand op loopafstand en ook de bus is op loopafstand . Gouves zelf is niet zo groot maar wel gezellig . heel vriendelijke uitbater en personeel , echt een plekje voor iedereen die van de Griekse gastvrijheid wil genieten en van rust houd

Gereisd Met vrienden in mei 2016

gezellig appartement, heerlijk rustig

Marieke
8-5-2013

Ourania appartementen is een gezellig klein complex, erg geschikt voor gezinnen die van rust houden. Het heeft een leuk zwembad en een klein speeltuintje met een oude wip en 2 schommels. Het keukeninventaris is beperkt, voor iedereen een ander bord, 2 kookplaatjes en precies genoeg bestek. Er woedt bijna elke dag schoongemaakt en zeker 3x per week krijg je schone lakens en handdoeken. Het personeel is erg vriendelijk. We zouden zeker terug gaan als we weer naar Kreta gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige appartementen

Joop
2-9-2012

Wij hadden een 2 kamer appartement op de begane grond, Deze zijn eenvoudig ingericht, maar schoon. Met een eigen terras. Er was voor 3 personen servies. Verder heel rustig. Er lopen wel veel katten, en ook de loslopende honden kunnen vrij het complex oplopen. Voor de airco, en klusje betaalde wij €69,- voor 9 nachten. Er zijn 2 aparte bedden in de slaapkamer, deze zijn wat hard. TV heeft 9 kanalen, waaronder BVN. Verder een relaxte sfeer, en vriendelijke mensen. Het strandje op 5' lopen is niet groot, maar er zijn ligbedden en parasols voor €5,-. Er zijn 2 uitbaters, wij kozen voor de rode bedden aan de linkerzijde , de blauwe waren veelal kapot. Dit gedeelte van Kato Gouves is heel rustig (en dus niet veel te beleven) Het mist wat charme en uitstraling. Verder een heerlijke rustige vakantie gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2012

appartementen in Grieks minidorp

am meeder
31-7-2012

sfeervol appartementencomplex gesitueerd in een Grieks uitstralend minidorpje

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Bijzonder plekje!!

Maaike
22-6-2012

De echte Griekse sfeer vind je hier! Wij hebben echt een fijne vakantie gehad. Heerlijk zwembad dichtbij ons appartement en het strand op 5 minuten lopen. Elke dag ontdekten we wel weer een leuk plekje of uitzicht. Costas en Becky zijn echt superaardig. Ze zorgen ervoor dat je je thuis voelt en een heerlijke vakantie hebt! Wij gaan het onze vrienden aanraden!

Gereisd Met partner in juni 2012
2006

Wij hebben met ons zoontje van 2 jaar een geweldige gehad.

Hans en Janneke
15-2-2006

Wij hebben met ons zoontje van 2 jaar een geweldige vakantie gehad. Zeer gemoedelijk complex, net een klein Grieks dorpje. Het lag - gelukkig voor ons - ver genoeg van het commerciële (Engelsgerichte) centrum van Gouves. Heerlijk zandstrand op 5 minuutjes loopafstand. Zo ook supermarkt, bakker en restaurantjes (Grieks eten bij Milos). We hebben een auto gehuurd om meer van het mooie Kreta te kunnen zien (zonder dat we hierbij opgelicht zijn waar de reisleiding ons voor waarschuwde).

Gereisd Anders in Wed Feb 15 2006 23:15:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

Wij (2 vrouwen met totaal 3 kinderen van 5, 8 en 9 jaar) 4

Bianca & Monique
29-9-2005

Wij (2 vrouwen met totaal 3 kinderen van 5, 8 en 9 jaar) hebben hier van 25 aug t/m 4 sept een heerlijke vakantie gehad (mede dankzij het weer!). Appartementen zijn wel op z'n grieks ingericht (sober, dus), zoals het ontbreken van een koffiezetapparaat(!)Lekker zwembad. Costas en Becky waren erg aardig. De afstanden zijn, zoals aangegeven in de beschrijving, absoluut niet juist! Vermenigvuldig deze maar maal 3! Milos is inderdaad een erg lekker restaurant, ook voor kinderen. Fantastisch "prive-strand" met stoere, hoge golven. Kortom, voor herhaling, zeker!

Gereisd Anders in september 2005

Gezellige, rustige accomodatie en ruime studio! (met half

Roger & Rebecca
19-9-2005

Gezellige, rustige accomodatie en ruime studio! (met half bad). Handdoeken verschonen gebeurt regelmatig! Eigenaar(s)complex (Costas & Becky) aardige en behulpzame mensen! Centrum van Gouves (1 hoofdstraat) is ± 20 min. lopen. Kunt daar ook auto of scooter huren. Restaurantjes daar nogal engels gericht! Bij Mylos (richting bakker)bv. kun je wel lekker eten! En in oud-Chersonnissos ook!!( 10 min. met taxi)! Het strand is 5 min. wandelen via zandpaadje. Er zijn in totaal 3 zandstranden. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in Ourania! JASSAS!

Gereisd Anders in september 2005

Op zich leuk complex

bert en irma
17-9-2005

Op zich leuk complex. Behoorlijk appartement. Eigenaar doet erg zijn best, vriendelijke man. Helaas meer dan de helft van de tijd geen warm water, hetgeen het aantal servicepunten laat dalen. Afstand tot centrum veel verder dan in folder. Is ook geen leuke wandeling, veel braakliggend terrein en weinig vertier. Kijk uit voor alle gaten in de weg want je breekt je nek erover! Veel overlast van vliegtuigen. Toch niet echt ontevreden omdat het complex zelf en zwembad verder prima in orde waren.

Gereisd Anders in Sat Sep 17 2005 00:11:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Afgelopen zondag terug uit ourania

Schipper
2-8-2005

Afgelopen zondag terug uit ourania. Erg leuke vakantie gehad(met 2 kinderen van 12 en 15)Accomodatie erg gezellig opgezet,echte griekse sfeer!Het kleine strand is op 5 min afstand lopen,net zoals de supermarktjes en enkele restaurantjes.Het centrum en het grote strand zijn toch sne10-15 minuten. Maar dit loopt erg lekker omdat je langs de zee loopt waar restaurantjes aanwezig zijn,dus je hebt genoeg te kijken tijdens je wandeling naar het centrum! Eten overal goed te betalen en vooral lekker!! Kortom een ideale vakantieplek.

Gereisd Anders in augustus 2005

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ourania in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ourania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.