Hotel Maya Beach

Griekenland, Kreta, Gouves

7Goed

26 reviews over Hotel Maya Beach

• 4edith de rooy13-08-2006

noodgedwongen in dit hotel ,door overboeking....... slechte service,een bezweten "bob de rooy" achtige manager, die het eten serveerd.iemand die dit hotel redelijk vind is nog nooit ergens anders geweest en heeft bananen in de ogen.wat een shit hotel en slechte hygiene..halve glazen drank "bijna afwaswater", veel oostbloklanden gasten die het s'morgens al beginnen met wodka ,kun je je voorstellen hoe gezellig het het s'ávonds was voor een stel saaie duffe hollanders met een half glas bier zonder schuim en een half glaasje nep cola. Advies:ga er NIET heen al krijg je nog geld erbij..............wij kunnen het weten wij waren er 8 dagen dat was 8 dagen te veel......

• 7Cees Wouters 10-08-2006

Wij zij hier 11 dagen geweest all inclusive . Het hotel op zich lijkt aardig vanaf de voorkant, maar is zeker nog geen 3 sterren waard.Het ontbijt was sober, en de lunch en het diner slecht. Geen variatie elke dag mais bij het hoofdgerecht, Dit hotel is er niet op ingericht voor all inclusive de gerechten werden in een zijkamertje vlgs ons opgewarmd. Het drinken in de bar was een heel beperkte keus nl frisdrank uit een automaat,en bier wat niet schuimt,de glazen werden niet goed gespoeld, en als je dan toch een cola of zoiets bestelde dan kreeg je een half glas. De kamers werden helemaal niet gepoetst 1 keer in 11 dagen, en de bedden werden ook niet opgemaakt,en ook kregen wij geen nieuwe handdoeken. Kamers waren wel ruim, maar de douche gelegenheid was echt een heel klein bakje en elke keer een overstroming in de badkamer. xx

• 5zee04-08-2006

Net terug van vakantie Maya Beach. Personeel toch wel vriendelijk. drie keer per dag eten, GEEN variatie en GEEN buffet. het is eten wat de pot schaft. je krijgt een bord voorgeschotelt met of Vette stukken vlees en mais. Dit was bijna elke dag zo. Dat vond ik echt slecht. 4 dagen van de 8 uit eten geweest omdat het me echt tegenstond het eten in het hotel. salades wel lekker. Alleen ontbijt oud brood van de dag ervoor, koffie opgewarmd, en totaal geen variatie. Beetje kaas, vlees elke dag hetzelfde. Niet echt lekker. Ook geen eitje gezien sochtends. Kamers wel groot, maar slechte schoonmaak. 2 keer om handdoeken moeten vragen en om toiletpapier. Dat is slecht. Ligging is daarentegen lekker rustig, bij strand en mooi kapelletje en een winkelstraat in een kwartier lopen. Ga er zelf niet weer heen. Misschien sterretje meer volgend jaar.

• 7Leen & Tim21-07-2006

Wij kunnen ons volledig aansluiten bij de mening van Leo die we op onze vakantie vorig jaar trouwens hebben ontmoet. Grote luxe is er inderdaad niet te vinden maar voor wie grote luxe niet rijmt op gezelligheid, relaxeren en genieten is dit hotel toch een aanrader.

Puike vakantie gehad, kwaliteit van het eten was soms aanvaardbaar (soms wel wat veel van hetzelfde), bediening over het algemeen vlot en vriendelijk, inzake ligging voor uitstappen vrij centraal gelegen, gezellige uitgaansbuurt in de onmiddelijke omgeving, mooi uitzicht uit de kamers met zeezicht, klein maar verzorgd en verfrissend zwembad (waar het wel niet evident is een ligstoel te bemachtigen).

Gereisd in juli 2006

• 7Joris14-07-2006

Ik ben vorig jaar naar Maya Beach geweest in september en hield er een geod gevoel aan over. Het eten was niet super, de bedden waren niet zo zacht, maar verder was het hotel prima. Voor de prijs die we betaalden een aanrader hoor!

ps: als ik sommige negatieve reacties hier lees dan zou ik vorig jaar niet eens vertrokken zijn! Waar halen jullie het?

Gereisd in juli 2006

• 8Leo Matheve, Tongeren, België17-12-2005

Dag mensen, wij zijn zeer tevredn over het hotel Maya Beach in Gouves. Het is inderdaad, zoals ik in sommige commentaren las, geen vijfsterrenhotel qua strand, bars, eten, bediening... Maar heeft u ook eens naar de prijs gekeken? Maya Beach is een best betaalbaar hotel voor wie er eens echt tot rust wil komen. Geen luxe, maar ook geen zorgen, en zalig kunnen genieten van de zon, de zee en de toch wel heel fatsoenlijke bediening in het hotel. Wij zijn er al drie jaar na mekaar geweest en gaan volgende zomer zeker terug. De mistevredenen blijven beter thuis.

Gereisd in december 2005

• 1Kris De Smet en Karel29-09-2005

Gevoel na verblijf: enorm opgelicht -Personeel:onvriendelijk -Kuispersoneel: ? -Eten:lekker maar niet Grieks -Avondeten:soms geen vlees;bvb enkel puree met bonen in tomatensaus -Snacks:nooit -BBQ:nooit -Vis:1keer (eiland!) -Fruit:1keer watermeloen,1keer meloen+sinaasappel (Fruit in Gr is goedkoop én lekker) -Bar:te vroeg dicht -Laatste avond:Rantsoenering eten wegens 'problemen met kok' -Lokale dranken All-in-formule: Ouzo. -Bar:Veelal onbemand,dus geen drinken -Zwembad:Vies,veel haarkluwen die opwoelen bij in water springen

Vakantie in Maya Beach lijkt goedkoop, maar... -Eenzijdig eten ->meer uiteten -Onbemande bar ->flesjes drank kopen -Ouzo moe gedronken ->coctails of wijn drinken Deze ongeplande uitgaven maakten het onze duurste vakantie ooit!

Een normaal 3*-hotel heeft basis als vriendelijk personeel,vlees bij elke maaltijd,proper zwembad. Ook in Griekenland!

• 8Marjon en Raymond27-09-2005

Prima hotel. Veel mensen vergelijken dit met de allinclusive resorts in Turkijke, echt Griekenland is niet Turkije. Voor Griekse begrippen is het eten prima. Voor ieder wat wils. Kamers zijn erg groot en prima verzorgd. Ligt kort bij een zandstrand en het zwembad was ook schoon en netjes. Veel mensen zeuren over het eten, echter het is echt niet oneetbaar of slecht of niet variabel. Leuke week daar gehad. Alleen het personeel kan iets behulpzamer en vriendelijker!

• 1Fam Rikkers24-09-2005

In 2004 geweest,met 2 kinderen. Wij zijn nu 5 keer op Kreta geweest en zijn totaal geen luxe mensen maar wat ik bij Maja B. heb meegemaakt is niet te beschrijven....mensen blijf daar weg. Je hebt een jaar hard gewerkt,je leeft naar de vakantie toe....Dan heb je dit niet verdiend.

• 10leo matheve23-09-2005

Wat voor onzin lees ik daar over Maya Beach! De personen, die het hotel (helemaal)niet kunnen appreciëren, blijven inderdaad beter weg... Dan zullen wij het nog veel en veel beter hebben, want wij houden van Maya Beach. De eigenaars van het hotel zijn heel vriendelijk en behulpzaam tegenover ons, het eten en de drank zijn prima, evenals de ruime kamers (studio's). Nog een kleine opmerking: Is het jullie al opgevallen dat de "zagers" en de "pietluttigen" enkel hun negatieve commentaar kunnen spuien in een erbarmelijk slecht taaltje? Ze kennen niet eens hun eigen moedertaal, dat zegt genoeg... Aan alle mistevredenen, blijf lekker thuis!!! Geniet ervan!!! Laat ons maar fijn naar Maya Beach gaan, zonder de dronken Engelsen, de luidruchtige Duitsers en vooral de oerdomme, ongemanierde Hollanders. (Nederlanders daarentegen zijn prima ingestelde mensen!!!)

0 tips over Hotel Maya Beach

0 vragen over Hotel Maya Beach