Hotel Magda

Hotel Magda
8,7

3 tips over Hotel Magda

Tanja, 14-7-2012

Het Zeeaquarium, de expositie over de Global Warming (stukje lopen vanaf het Aquarium) is niet de moeite waard!

Cocktail bij de Sailing Bar met heerlijk loungemeubilair is aan te raden.

Wij hebben voetbal gekeken onder het genot van een drankje bij de Anfield Bar, erg gezellig!

Marianne, 4-5-2012

huur een auto om naar het palmenstrand van Vai te gaan. Alleen de rit er naar toe is al zeer de moeite waard. Dwars door hooggebergte en door authentieke dorpjes. Ongveer 2,5 uur rijden zonder stops.

De rit naar Lassithivlakte is ook erg mooi, maar de windmolentjes zijn niet meer in bedrijf. Dus geen witte doeken eraan, ofschoon de folders je anders laten geloven.

Martens Luc, 7-2-2009

Zeer goede all-inclusive-formule, geen extra kosten voor dranken

We hebben een aantal aanbieders voor Magda voor je op een rij gezet: