Appartement Lyda Beach

Appartement info

Meer appartement info

108 reviews over Appartement Lyda Beach

• 1Erica07-02-2012

Wat een drama, niet doen!!

Wij verbleven hier in juli na het krijgen van een last minute deal. Het was verschrikkelijk. De slechtste vakantie die we ooit hadden. Het zat vol met Russen die werkelijk waar stonden te vechten om het karige buffet. Het eten was verschrikkelijk en na 3 dagen hebben we maar besloten om buiten de deur te gaan eten, wat je uiteraard helaas een fortuin kost. Je kon nooit een drankje te krijgen want er was slechts 1 kleine bar voor het gehele hotel en maar een jongen om te bedienen.

Ik zou het nog geen 2 -sterren geven, dit 'hotel'. De ligbedden in het hotel waren krap, versleten en oncomfortabel. De russen legden voor dag en dauw hun handdoeken op de ligbedden zodat we er zelden een konden bemachtigen. We waren blij om weer naar huis te kunnen en dat we maar voor 1 week hadden geboekt. We boekten all inclusive zodat we ons geen zorgen hoefden te maken over het geld, maar uiteindelijk waren we een klein fortuin kwijt aan eten en drinken!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7jacquelien18-04-2011

leuk en gezellig hotel

voor de prijs is het hotel GOED personeel GOED, vriendelijk een leuk en Gezellig hotel dus almet al GOED

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 6Conny08-02-2011

We hebben een ontzettend leuke vakantie gehad!

Er waren wel wat aanmerkingen maar we hebben ons er niet echt aan gestoord. We hebben een ontzettend leuke vakantie gehad en hele leuke mensen ontmoet! Hebben ook van alles meegemaakt en soms was het bier op, hebben er maar smakelijk om gelachen! Je betaald immers niet de hoofdprijs.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7samantha31-01-2011

mooie ligging

Het is een leuk hotel alleen jammer dat het eten steeds maar op 1 tijdstip is en er was niet heel erg veel keus ik heb weleens beter gezien

Gereisd met partner in augustus 2010

• 2Rob13-10-2010

Reisorganisaties in NL: nooit meer aanbieden aub!

Lyda Beach in Gouves ligt dan weliswaar direct aan zee. De ligging is verder niet goed. Ver van de leuke plaatsjes, ver van het mooiere, groenere en vooral schonere gedeelte van Kreta.

Dit hotel kon de verwachtingen die op de website van TO werden geschapen totaal niet waarmaken.

Personeel was vaak vaak ver te zoeken. Als ze er al waren, niet behulpzaam ondanks dat andere reacties hier iets anders doen vermoeden. Er was slechts 1 medewerker die zijn benen onder zijn lijf liep.

De hostess/reisleiding was ook waardeloos. In plaats van opkomen voor haar gasten, verschuilde zij zich alleen maar achter andere organisaties als er problemen werden aangekaart.

Dit hotel, deze hostess; ronduit stuitend!

• 2Piet Jan11-10-2010

Nooit meer

Lyda Beach, slecht, bij aankomst moesten we zelf onze koffers naar boven dragen, dit omdat de lift al weken stuk was en niet meer werd gerepareerd. De kamers werden bij ons onvoldoende schoongemaakt. De eetzaal was vies, het assortiment aan eten was zeer beprekt, meestal lauw / koud, zeer éénzijdig, tafellakens werden niet vervangen door het personeel als deze smerig was, dat deden we dan maar zelf, op het terras werden de tafels alleen op verzoek schoongemaakt. Het zwembad was bij onze aankomst al groen, volop algen groei, ná een paar dagen een zwemverbod, pomp was stuk en niet meer gerepareerd, de andere dag heeft men emmers met gloor in het bad gegooid om de stank te verminderen, dit heeft per saldo geen resultaat opgeleverd. Het personeel dronk meer alcohol dan hun gasten, door de drank lag er zelfs één in de hal op de bank te slapen. Met onze hostess was geen communicatie mogelijk, zij trad meer op als kleuterleidster dan als gast vrouw.

• 1gerrit10-10-2010

Nooit meer, zeer slecht.

Lyda Beach zeer slecht. Moesten koffers de trappen op en afdragen omdat de lift stuk was en niet gemaakt werd.Kamers vuil en smerig, eetzaal vuil, tafelkleden en aankleding vuil zelfs de bakken waar het eten normaal in warm moest blijven daar dreven de gemorste etenswaar in van enkele weken. Brood meestal dagen oud en vlees en kaas lag te zweten op de schaal, altijd het zelfde eten geen keus altijd koud, bestek smerig, personeel was er overdag vaak niet en als ze er waren deden ze weinig en met drank waren ze de beste klant voor hun zelf, gasten kwamen op de laatste plaats.Zwenbad groen en vuil werd nooit schoongemaakt, je kon er dus niet zwemmen.Badkamer oud en vies. Absoluut geen aanrader.

groetjes Gerrit Smit

• 8Carien07-10-2010

Heerlijk verblijf met super inzet van personeel!

Wij hebben een lastige start gehad in dit hotel, maar mede dankzij de niet af laten wetende inzet van het personeel is het een geweldige vakantie geworden! Ook de groep gasten was super, het is een vakantie geworden die wij nooit zullen vergeten!!!

• 2schuuring02-10-2010

was dit nou een 4 sterrenhotel????!!!!!

op advies van een goede vriendin, die juni hier was geweest, dit hotel geboekt. zij was hier lovend over. het eten was toen op en top grieks met een uitgebreid toetjes en gebak buffet na en de kamers werden toen goed schoongehouden en er was een vriendelijke bediening. en onze ervaringen zijn het tegenovergestelde, geen grieks eten en geen toetjesbar alleen maar meloen, norse bediening,kwaliteit eten koud en slecht, slechte schoonmaak, kamer werd bijna niet gedaan iedere dag vragen voor schone handdoeken en voor wc papier en vraegn om de emmertjes te legen. veiligheid stond bij het hotel niet hoog op de lijst. zwembad werd niet onderhouden, voor je eigen gezondheid om daar niet in te gaan zwemmen. in de avond hing er geen sfeer bijvoorbeeld er werd geen griekse muziek gedraaid. op het terras lag er soms tot vaak glas maar werd slecht geveegd als wat aanpakte plakte aan je handen vast.

• 7Dennis Zuidersma28-09-2010

Gemoedelijk, ongedwongen en heel gezellig gehad

Hallo, we zijn in de periode 8 september tot en met 19 september geweest. Bij aankomst moesten we eest naar een souterrain (kelder),voor de rest geen problemen mee, maar rook de hele dag naar riool(het was wel lekker rustig s'nachts).Na 3 dagen kregen we een andere kamer metmooi uitzicht op zee en strand.Het eten was goed, alleen beetje lauw, maar voor ons geen probleem. Schoonmaaksters deden elke dag hun werk goed, totdat ze niet betaald werden en kwamen ook niet meer opdagen, daarna andere schoonmaaksters. Zwembad en rondom heeft onderhoud nodig. Ouder man gevallen bij zwembad en er is een vrouw in een put gezakt.(dit had heel anders af kunnen lopen).Het ziekenhuis moet erg goed zijn eb ik gehoord, dus als je wat krijgt ben je in goede handen, je wordt heel goed behandeld. We hebben al met al een fijne vakantie gehad en het was s ávonds heel gezellig vooral met Jan, Cora, Liesbeth en Anton en soms was Danieke er ook bij.Inderdaad gezelligheid moet je zelf maken. Dennis en Diana

Appartement Lyda Beach info

• Overige servicesHanddoeken(service)