Hotel Lavris & Spa

Hotel Lavris & Spa

7Goed

Griekenland, Kreta, Gouves

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 440p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Dusseldorf
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7Goed

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

37 reviews over Hotel Lavris & Spa

• 8M. Dirksen29-10-2007

Vannacht terug gekomen van een week hotel Lavris is ons prima bevallen. Wel de up-grade van de kamer genomen naar 4 sterren voor 12 euro per nacht. Ondanks het einde van het seisoen was de service goed en het eten prima. Wel merkten we dat er al wat werd opgeruimd of niet meer werd onderhouden. We deden gisteren letterlijk het licht uit. Met een auto konden we alle kanten op. De omgeving van het hotel is niet spectaculair. Een beetje slecht onderhouden. Wij vonden het strand prima, maar dan was het nu dan ook wel rustig. Verder hadden we voor oktober perfect weer.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 8Essie14-10-2007

Wij zijn in hotel Lavris geweest van 30-09 t/m 7-10. Het eten was erg goed en gevarieerd! De mensen waren erg vriendelijk. De kamer prima en netjes onderhouden. Heerlijk zwembad met animatie, erg grappig! Het strand stelt helaas weinig voor en is 10 minuten lopen. Beter kan je de bus pakken en in Stalida of Malia naar t strand gaan. Relaxte vakantie gehad!

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7sylvia en cees bolten11-10-2007

We zijn vannacht teruggekomen na 8 dagen Lavris en we erg genoten de obers zijn ontdeugend altijd een vrolijk callimerra, we hebben wel een upgrade naar het 4* gedeelte genomen omdat de standaard kamer een betaalde airco en geen ijskast heeft erg klein is en enorm gedateerd. Als uitval basis is gouves niet geschikt wel om een uitrust vakantie te houden de DJ Sou Sou en Petros de barman zijn leuk gezelschap. mocht je wat van kreta willen zien dan is een uitval basis als Ghania of Hora Sfakion beter we hebben een auto gehuurd maar het openbaar vervoer voor 2 euro pp is goed zijn hiermee ook naar Knossos geweest erg mooi. verder is het eten goed met pasta, paar soorten vlees en vis er is altijd wel iets van je gading te vinden. de barbeque avond is zaterdag daar moet je 15 euro voor betalen maar dit is het niet waard je kunt op die avond het beste gaan eten in het dorp. totale mening over gouves alles is een beetje vergane gloerie toen de All Inclusive er nog niet was,

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7fred en anja01-10-2007

zijn laatste week sept naar hotel lavris geweest.schonekamers maar wel erg klein en voor airco/kluisje moet je extra betalen.een upgrade kamer kost 70 euro pp .dan krijg je een grote badkamer airco en tv.strand op 15 min lopen en dorp op 10 min.eten was erg goed en altijd voldoende al kwam je laat binnen.was erg naar onze zin al merkte je wel dat het personeel er doorheen zat lange werk dagen. wat ons berteft een aanrader ondanks de tegen zijn personeel schreeuwende stugge eigenaar fam ..reints

Gereisd in oktober 2007

• 8K. van Noorel29-09-2007

Prima hotel. Vriendelijke mensen. Kamers zijn OK, alleen wat gehorig. De eenvoudige maaltijden zijn goed. Heel positief was dat we de laatste dag, ondanks uitchecken om 12.00 uur toch all inclusive mochten blijven tot de avond i.v.m. laat vertrek. Gouves is een leuke plaats. Goede uitvalbasis voor bezoekjes aan bijv. Heraklion of Hersonissos.

Gereisd met partner in september 2007

• 7Emile & Maartje28-09-2007

Prima hotel, mooie en rustige ligging. Voor strandgangers is het wel 10 min lopen. Schone zwembaden. Kamers zijn eenvoudig, maar schoonmaak is prima. Douche is klein en je zit bijna op de wc als je doucht. Ook de matrassen van de bedden zijn erg hard. Verder prima. Leuke animatie. Eten is redelijk voor buffetnormen, alleen wel veel hetzelfde en veel vette bereiding van voedsel. Maar om de hoek zit een heerlijk pizzeria waar ze in steenoven onvergetelijke pizza's voor je bakken. Met zijn 2-en 1 pizza voor 7,5 euro zit je helemaal vol! Ook de Chinees op de hoek in het centrum is aan te raden voor als je iets anders wilt eten.

Gereisd met partner in september 2006

• 7Leo en Lieke26-09-2007

Wij zijn net terug na een last-minute boeking. Hotel ligt in aanvliegroute naar Heraklion, waar je heel weinig hinder van hebt. Prima keuze geweest! Geen nieuw maar keurig onderhouden hotel. Schone (eenvoudige) kamers. Heel vriendelijk personeel. Heerlijke buffetten.

Gereisd met partner in september 2007

• 7Mij09-07-2007

Rustig gelegen Hotel. Goed voor een relax vakantie. Strand is 10 min lopen. En Winkeltjes 5 min. Met de bus naar het drukke Chersonissos 10 min. Eten is voldoende en er zit altijd wel iets bij wat je lust. George(ober) ontzettend vrolijk en vriendelijk. Aanrader is wel om een auto te huren. Kamers zijn niet luxe maar ok. Wij hebben een lekkere vakantie daar gehad.

Gereisd in juli 2007

• 7Henrike14-06-2007

Dit Hotel ligt n een rustige wijk en is redelijk netjes. Je bent met een kleine wandeling zo in het plaatsje Gouves. Waar leuke en goede restaurants zijn.

Het personeel is hier absoluut vriendelijk!

Het ontbijt is hier prima

Gereisd in juni 2007

• 8familie Poelman-Scherpenisse20-05-2007

Eten goed en divers. Vriendelijke bediening in het restaurant, George altijd attent. Goede en vriendelijke afhandeling bij de receptie. Leuke animatie voor de kinderen. Fijne bediening door Petros in de poolbar. Goede kamers.

Gereisd met familie in mei 2007

Hotel Lavris & Spa info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk