Appartement Kleanti

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Kleanti

• 7fam. Brekelmans11-06-2008

Een gezellig en leuk apartement. Jammer dat de kamers klein zijn zo moesten we bijvoorbeeld in de keuken slapen. Wel een terras van 2 meter van het zwembad.

Gereisd met familie in juni 2008

• 004-06-2008

Heerlijke vakantie gehad! Niet zo druk als Chersonissos maar er toch vlakbij.Het appartement was groot genoeg en werd goed schoon gemaakt. Wij hebben niet veel aan het zwembad gelegen maar het was allemaal prima verzorgd, gezellig barretje erbij. Eten is super. Rainbowbar is echt een aanrader! Het is ook goed te doen om een scooter te huren al werd dit door de reisleiding gelijk afgeraden. Reisleiding was zowiezo verschrikkelijk. Heerlike vakantie gehad en zou zo weer terug gaan (als je het nog ergens kan boeken)

Gereisd met partner in september 2006

• 8Marie-José03-06-2008

Minpuntje: je moet een drukke snelweg oversteken.(niet fijn met jonge kinderen). Wij (gezin) met kinderen van 13 en 16 jaar hebben het 3 weken bijzonder fijn gehad. Kleanthi is een geweldige vrouw.Jammer dat veel Nederlanders zo zuinig zijn en niets aan de bar drinken.juli/aug.2007

Gereisd met familie in juni 2008

• 8a.cijvat06-01-2008

Kleanthi appartement is een klein complex met prima studio in een rustige omgeving, uitzicht op olijfbomen, bergen en oudgouves.

Zwembad heeft mooie planten rondom staan, ziet er leuk uit

10 a 15 minuten naar het strand, winkel en bushalte dichtbij complex

Commentaar schoonmaak, dat lig aan je zelf op iedere gang stond schoonmaakspullen dus na het douchen ff aandweilen, dan is het ook niet meer nat.

Gereisd met partner in januari 2008

• 9Noowaag25-10-2007

Lekker relaxte sfeer, geen groot complex ofzo..14 appartementen. Zeer vriendelijke mensen. het zwembad is gewoon leuk om even een duik in te nemen, maar niet speciaal. Loopafstand naar strand en dorpje is goed te doen. Oja..let wel op..als je gaat douchen is meteen de badkamer zeiknat(geen douce gordijn...). met z'n 2tjes hebben wij het er erg goed gehad.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7P.W.H.J. Versnel30-09-2007

Niet echt comfortabel zitgedeelte,zeer pover.Inventaris is zeer beperkt.Verder schoon en netjes.De mensen zijn behulpzaam.De ligging is mooi en de tuin en zwembad mooi en goed. We hebben een fijne vacantie gehad.

Gereisd met partner in september 2007

• 6k .schoeman08-09-2007

We zijn net terug,hebben het erg naar ons zin gehad.Het appartement kon zeker beter.Het was erg vies,er werd totaal niet schoongemaakt,en hebben ook geen schoon beddengoed gehad de hele week.De bad kamer was wel het toppunt,die was echt smerig. De eigenaren vond ik erg bot en onvriendelijk.Ze hadden er duidelijk geen zin meer in.Ik vind toch dat je het hele seizoen vriendelijk moet blijven. Daarentegen was het zwembad heerlijk. In de omgeving zijn veel goede restaurantjes,en niet duur.[milos is een aanrader] Centrum is een behoorlijk eind lopen,maar vonden wij niet erg.Het is zeker de moeite waard om heen te lopen.vooral aan het de boulevard zitten hele leuke barretjes.

Gereisd met vrienden in september 2007

• 8mandy16-07-2007

We waren heel tevreden over het appartement heel netjes en er werd om de dag schoongemaakt. Ook een hele leuke eigenaresse(Kleanthi)en haar man ook trouwens. Je kon haar alles vragen over kreta..we hebben een aantal keer echt grieks eten mogen proeven wat zij gekookt had..heeel leuk. Veel drankjes voor niks gekregen echt een hele aardige vrouw. Een echte aanrader is restaurant MYLOS zeer goed en je krijgt echt veel. Ook een aanrader is het autoverhuur bedrijf (auto express) ligt ongeveer schuin tegenover kleanthi.. top geregeld je hebt alles verzekerd banden enz. en je hebt geen eigen risico, waar je mee moet uitkijken bij andere autoverhuur bedrijven.

Gereisd met partner in juli 2006

• 7Katja13-06-2007

Net 6 dagen in Kleanti doorgebracht (6 -11 juni). Voor 6 dagen goed te doen. Vriendelijke eigenaresse. Koken is niet echt een optie (1 pan en 1 koekenpan) en het serviesgoed is precies voor 2 personen. Maar er zijn genoeg restaurantjes in de buurt. (Rainbow bar aan de overkant: top!) Naar het strand is het wel een stukje lopen (goed voor de conditie)maar met veel wind is het zwembad ook een goede optie. Handdoeken en schoonmaak waren zeer matig, op de eerste dag 2 vodjes, de tweede dag wel iets betere handdoeken erbij. Tijdens ons verblijf maar 1 keer schoongemaakt, wat wel vaker had mogen gebeuren, met name in de badkamer, want een douche gordijn was er niet. Maar als je er de hele dag op uit trekt en er alleen verblijft om te slapen is het prima te doen, zeker gezien de prijs. Bushalte is vlakbij en als je het vraagt bellen ze ook een taxi voor je. Fijne vakantie gehad.

Gereisd in juni 2007

• 8Leeflang08-08-2006

Een kleinschalig appartementen-complex in de buurt van Gouves. De familie die dit runt zijn erg aardig en ook zeer behulpzaam. De kamers zijn qua oppervlakte prima en de balkons bevinden zicht het grootste gedeelte van de dag in de schaduw. Wat echt een luxe is, is een eigen zwembad met parasols en ligstoelen. Naar de grote dorpsstraat is het ongeveer 20 minuten lopen, daar zitten veel winkeltjes en tavernes (bij Atlantis kan je heel goed eten). Wat dichterbij, op 5 minuten loopafstand is de weg naar de zee waarlangs ook een aantal tavernes liggen (Mylos, bij de oude molen is echt heel goed) en daar vind je ook een bakkertje. Voor de deur van het appartement stopt de bus naar Chersonnisos, Agios Nikolaios en Heraklion. Goede verbindingen en zeker niet duur, ongeveer 1,80 p.p. enkele reis. Voor kinderen en jongeren is er niet heel veel toe doen in Gouves zelf......

Gereisd met familie in augustus 2006

Appartement Kleanti info