Appartement Kamaria

0Tonen op kaart

7 Reviews over Kamaria

• 9Tom Hendrickx13-08-2018

Geweldig

We hadden een fijne tijd in onze appartementen daar... Niets was de mensen daar te veel.. Alles was netjes en ondanks er een deur van de badkamer door een van onze Kids stuk ging werd dit zonder moeite en met een glimlach hersteld. Onze dank gaat ook uit naar Anna... Zij weet wat de meerwaardezoekers nodig hebben.. Adresjes die je anders nooit zou ontdekken.. Vertelt ze je met een gouden glimlach... Kortom fantastisch!

• 5Ralph29-07-2018

Oud appartement en saaie omgeving, geen aanrader.

Verouderd appartement waar weinig of niets te beleven is. Als er iets stuk is of gaat wordt dit provisorisch gerepareerd, alles is echt verouderd/versleten wordt verder ook niet veel aan het onderhoud gedaan, buiten en rondom zwembad rommelig en kapotte parasols etc. Ligt wel vlakbij strand maar Gouves zelf is weinig of niets te doen, alles is een beetje "vergaande glorie " we hadden goed weer maar voor ons en onze tieners nooit meer. Absoluut geen aanrader !

• 8Wendy24-05-2018

Aanrader voor je vakantie

Fijn complex om je vakantie door te brengen. Verwacht geen luxe, maar kamers zijn dikke prima. lieve eigenaresse. Wij houden van zulke appartementen

• 2Marina12-09-2017

Tegenvaller

Als je licht slaapt moet je dit echt niet boeken. De vliegtuigen komen elke 5 minuten overvliegen. Ook snachts gaat dit door maar minder vaak. Ons appartement was sterk verouderd. In de badkamer zit een schuifdeur. Als je die dicht doet krijg je hem niet meer open. Daar moest mijn man steeds aan te pas komen. Zware houten schuifdeur die je moet optillen om te kunnen schuiven. Niet handig als je met 2 vrouwen daar verblijft dan heb je een probleem. Maria hebben we nauwelijks gezien. Een man die achter de bar werkt is onvriendelijk. Nadat ik was begonnen over de zwembadverlichting die snachts blijft branden waardoor de slaapkamer baadt in het licht kon er helemaal geen lachje meer van af. Je mag er betalen voor je verblijf maar voor de rest je mond houden als iets je niet bevalt. Wij zijn heel vaak in Griekenland maar hebben nog nooit een slechte ervaring gehad. Eigenlijk vind ik dat touroperator dit niet langer moet aanbieden, te verouderd.

• 9Familie Van Setten31-07-2017

Gastvrij, servicevriendelijk en een prima ligging!

We hebben een hele leuke vakantie gehad in Gouves, Kreta waar ons verblijf in Appartement Kamaria zeker aan heeft bijgedragen. Zeer gastvrije eigenaars, waarbij service op een zeer hoog niveau staat; niets is te gek en ze doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Maria, haar moeder en de overige medewerkers zijn echt top.

Verwacht geen groot, exclusief all-inclusive hotel met grote zwembaden en glijbanen maar een knus, schoon complex met een lekker zwembad waar je niet hoeft te "vechten" om een zonnebed bij het zwembad.

De Griekse barbeque avond bij het appartement was heel gezellig en het door mamma bereide stoofvlees was heerlijk.

De ligging van het appartement t.o.v. het vliegveld is perfect, half uurtje met de bus en je bent met een (huur-)auto of bus zo op de "snelweg" om andere plaatsen te bezoeken; Heraklion (30 min), Chersonissos (10 min), Agios Nikolaos (45 min) en het hippiedorp Matala in het zuiden(1h15min) .

In de directe omgeving heb je diverse supermarktjes op 200 meter, strand en restaurantjes op 300 meter waar je heerlijk kunt eten.

Kortom een fantastische plek en een leuk appartementencomplex met lieve, zorgzame eigenaren. Een aanrader!

• 8Saskia02-07-2017

een aanrader!

Vrolijk, kleinschalig appartementencomplex met zeer aardige eigenaresse Maria die alles doet om het haar gasten naar de zin te maken. Ze heeft veel oog voor kleur, details, accessoires, aankleding, drankjes, tuin, etc. Leuk zwembadje met leuke poolbar in de tuin. Ook beschikking over een sauna en bbq. Kamers zijn ietwat verouderd maar is niet storend. Goede bedden, spaarzaam ingerichte keuken.

• 8Jaimy13-06-2017

Geweldig personeel

Het personeel is geweldig, ze helpen je bij alles. In de avond was het gezellig aan de bar en kon je een drankje doen. Schone appartementen en een leuk zwembad. Ik ga hier zeker nog een keer terug!

Appartement Kamaria info

Veilig betalen met