Appartement Kaisa Beach

GriekenlandKretaGouves

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Kaisa Beach voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 3 reviews

7GoedScore uit 3 reviews
  • 7Waardering
  • 6.5Inrichting
  • 7.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

3 Reviews over Kaisa Beach

• 7Helder11-08-2010

Prima vakantie gehad

We zijn net terug van een heerlijke vakantie op Kreta. Het appartement van Kaissa Beach was prima in orde. Wel een beetje gedateerd, maar alles werkte goed en het was schoon. In het restaurant kun je prima eten. Voor gasten van Kaissa Beach is een speciaal happy hour menu: voor € 13 heb je een voorgerecht, een hoofdgerecht en een gratis drankje. Personeel is erg aardig. Het strandje en de winkelstraatjes zijn op loopafstand. Wij kijken dan ook terug op een geslaagde vakantie.

• 6maakt niet uit04-08-2010

vervolg: slechte eigenaar.

na dit alles. gingen we de 2de keer eten gratis om dat dit toegezegd was.kregen we te horen van de ober dat we 1x drinken bij het eten kregen,neee zeide we,dat is niet de afspraak,we zouden drinken krijgen,hij heeft al 1xdiner ingetrokken,dus het drinken is gewoon gratis.waren we klaar met eten,kreeg mijn man een telefoon v.d.manager in zijn handen gedrukt en die ging tekeer,dus mijn man zei,kan ik je persoonlijk spreken dit praat wat makkelijker.hij kwam met vuur in zijn ogen werd hij toegeschreeuwd,we waren niet meer welkom,waren dieven en hij ging de politie bellen.dus mijn man en de familie heel boos.kwam hij naar onze tafel en ging tegen mijn oom tekeer,dat hij een living had,tja wij zeker niet.affin,we hebben de drank niet betaald maar werden de hele vakantie geziekt doot de bardame die overdag bij de poolbar zat.mochten geen koffie drinken bij het zwembad.ga nog verder....

• 8Ellen25-10-2004

Het strand zou 10 meter van het appartementencomplex zijn, zee op 10 meter ja, geen strand. Rechtsaf is een goed strand, echter op een kwartier loopafstand. Huur van parasol en twee ligbedden is 6 euro. Verder zit je heel dichtbij de hoofdstraat met veel leuke restaurants en souvenirwinkeltjes. Het restaurant 'Blue Sky', zowel die langs het water (2 minuten vanaf Kaissa Beach) als die in de hoofdstraat zijn zeker aan te raden, heerlijk eten, goede bediening. Ben je van plan om een excursie te boeken naar AquaCity, zorg en dan voor dat je een half uur voor de afgesproken tijd aanwezig bent, want ze wachten niet op je! Ik zou zeker, als je er de conditie voor hebt en goede wandelschoenen meeneemt, de excursie naar de Samaria Kloof doen. Dat is echt een wandeling om nooit te vergeten, maar verwacht geen makkelijk begaanbare route! En spierpijn de dagen erna moet je op de koop toe nemen.

Appartement Kaisa Beach info

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij