Hotel Holiday Resort Gouves Park

Hotel Holiday Resort Gouves Park

51 tips over Hotel Holiday Resort Gouves Park

Marcusb, 7-10-2015
Aller eerst wil ik zeggen dat ik een leuke vakantie heb gehad, maar dit heeft dan meer te maken met de plaats waar we zaten dan met het hotel. Je kunt er bijvoorbeeld voor een leuke prijs een quad huren voor een hele dag, een terasje pakken met lekker eten en winkeltjes bekijken. Cherso is ook maar op 10 min afstand met de bus.
Nicole Arends, 9-9-2015
Vraag een topper bij een te hard bed! Ga lekker eten bij Smile bij het strand.
Aniek, 4-9-2015

Pizza bij het zwembad

Smile restaurant ( magico show)

Aquarium

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Resort Gouves Park voor je op een rij gezet:

Mijn ervaring, 6-8-2015

Het strandje naast het Smile-strand is veel ruimer. We hebben daar een aantal dagen vooruit betaald en kregen elke dag een mooi plekje aan de waterkant.

Een auto huren naast het Smile-restaurant is veel goedkoper dan in het hotel. Erg aardige mensen en een goede service!

Jolanda den Hartog, 27-7-2015
Voor 5 euro huur je op het strand bij Smile 2 bedjes + parasol, en krijg je ook een gekoelde fles water, is een heel leuk stukje strand, zeker de moeite waard om een keer te doen.
Peter Numan, 20-7-2015
Als je daar geniet van een vakantie vergeet dan niet de locatie SMILE aan de strandweg waar je ook kunt eten en zelfs de eerste keer gratis gebruik kan maken van de menukaart....aan zee :-)

j_houten9, 14-7-2015
Ga op de maandagavond naar oud Chersonisos. Dan hebben ze daar Creta Night. Een groot dorpsplein met allemaal restaurantjes, Griekse muziek en dans, zéér sfeervol. Het is voor ons de leukste avond van onze vakantie geweest.
Michael de Bruin, 13-7-2015
- Het animatie-team is geweldig! Meedoen aan de shows is hilarisch en ze zijn stuk voor stuk erg vriendelijk (vooral Jity is een engel). Zonder dit team zou mijn beoordeling een stuk lager zijn geweest!
C., 4-7-2015
Misschien meer variatie van vlees bij avond eten. Mensen die 'savonds bedjes claimen, handdoeken weg pakken (personeel) dan moeten ze, de handdoeken aan receptie ophalen en dan bijv 1 euro betalen per persoon. Zo leren ze het tenminste af!
bestmayo, 21-6-2015

Vraag bij de receptie een topper voor op het matras! Heb je kleine kinderen ga dan bij smile een drankje doen, leuke overdekte speeltuin ( eten daar raden wij niet aan, zeer slechte service en eten ook niet lekker)

Huur zeker een auto, en ontdek ook het Kreta buiten het resort!

Reken met kleine kinderen op minder slaap voor hen en jou, tot 23.00 uur s' avonds hoor de muziek ook nog in de familiekamers verder weg. Korte nachten dus en overdag ook veel lawaai tijdens evt middagdutjes.