27 vragen over Hotel Holiday Resort Gouves Park

• sandy, 24-09-2019

Waterpark

Is het nieuwe waterpark open? Voor de 5 hoge glijbanen. Moet je hier een minimale lengte voor hebben?

• Tamara, 03-10-2018

Kamers

Ik heb een vraag. Ik wil dit boeken voor 3 volwassene en 1 kind. Ik twijfel tussen gewone familiekamer of suite of massionette. Kan iemand mij tips geven? Welke liggen er dichts bij zwembad en restaurant?

• Judit, 15-04-2017

zwembad

Water verwarmd in april/mei?

• Gertjan, 22-03-2017

aktiviteiten voor teeners ?

Zijn er voldoende activiteiten voor kinderen rond de leeftijd van 15-16 jaar ?

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Resort Gouves Park voor je op een rij gezet:

Beachcheck
    Travel Store
    D-reizen
    D-reizen

• Sas, 15-03-2017

Zit in de zwembaden zout water?

Zit in de Zwembaden zout water?

• r_brugmans_1, 06-11-2016

welke kamers liggen het gunstigst

Wij willen ons 40 jr huwelijksfeest vieren met kinderen en kleinkinderen. dat wordt 3 kamers , wij willen familiekamers nemen. Is er een tip welk het best gelegen zijn ? algemene indruk goed te doen tenslotte veel geld voor een week met 9 personen. Bedankt voor eventuele tips en adviezen.

• Suzanne, 21-04-2016

Bus

Is er een bushalte voor de deur? En kun je makkelijk naar Chersonnissos of Mailia met de bus?

• Suzanne, 21-04-2016

Welke drank all inclusive?

Is er ook fake malibu of baileys all inclusive? En klopt het dat er een gratis cocktail of the day is?

• Lola-lily, 05-07-2015

Supermakt

Hoi, wij gaan over 2,5 week naar dit hotel toe. Nu vroeg ik me af of er een supermarkt aanwezig die flessen water verkoopt? Of hebben ze daar ook schoon water wat je kunt pakken. Dit ivm reizen met een baby met flesvoeding. Zijn er verder nog tips? Dank alvast..

Michael de Bruin, 13-07-2015

Er zijn op diverse plekken water te koop. Op het park zelf zit een klein winkeltje waar het te koop is (maar iets duurder). Net buiten het park zitten ook op diverse plekken winkeltjes en zelfs een grotere supermarkt waar het goedkoper inkopen is.

j_houten9, 14-07-2015

Tegenover de receptie is een soort van kiosk waar water in flessen wordt verkocht. Per fles 80 €cent

• theelepel, 13-05-2015

Is er een Nederlandse TV zender ??

Weet iemand of er een Nederlandse TV zender te zien is op je kamer in Hotel Gouves Waterpark Resort ??

bestmayo, 21-06-2015

Ja BVN is te ontvangen ( Nederlandse zender voor in het buitenland) dus elke dag het Nederlandse journaal ed. Voor de kinderen ook sesamstraat, klokhuis enzo!

Coos Visser, 17-05-2015

Nee, er is geen Nederlandse TV zender