Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag18°13°
8,1

10 reviews over Appartement Despoina in het Nederlands

Kleinschalige accomodotatie met zwembad en zeer vriendelijke eigenaren die een bar runnen. Het appartement ligt aan de rand van het dorp en dicht bij het strand. Accomodatie is schoon, functioneel en prijs kwaliteit verhouding is zeer zeker goed. Keuken gerei voor het maken van een ontbijt is aanwezig, maar beperkt. Voor mensen die graag zelf koffie zetten, is het aan te bevelen lokaal een percolator aan te schaffen. In de directe omgeving zijn veel kleine en goede restaurantjes. Het is aan te bevelen een auto te huren om de omgeving te verkennen en een rustig strandje op te zoeken. In de periode dat wij hier waren (19 sept - 4 okt) was het nog best wel druk, maar je bent met 10 minuten rijden op een rustiger strand.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Erg leuk komen vast nog eens terug.

Jan en Hendrika,
2-6-2018

Een aanrader

Alles is keurig schoon en de bevolking en de eigenaren zijn erg behulpzaam.

Het complex word gerund door drie broers en een moeder.De appartementen zijn klein maar je hoeft er niet veel te zijn .In de omgeving zijn genoeg tavernas en supermarktjes.

De dichtstbijzijnde supermarkt is naast het complex.

Pin naast de deur.

Mooi strand op loopafstand.

Bushalte ongeveer 15 min. lopen.

Bij aankomst word je koffer naar het appartement gebracht .

Schone handdoeken eens per 3 dagen maar dat is wel voldoende omdat je genoeg krijgt.

De broers runnen beneden een cocktailbar waar je ook een klein hapje kunt eten.

Free wifi.

Gereisd met partner in mei 2018

Super goed

Xanthe,
15-8-2017

Wij hebben erg genoten van de vakantie. Het ontvangst was al goed want wij konden om 11:00uur s'ochtends in onze kamers. Verder de drie broers zijn echt top gastheren en zijn zeker in voor een geintje. De cocktailbar bij het appartement is zeer goed en kan je heerlijk zitten en ouwehoeren met de broers. Kamers zijn niet bijzonder maar werden heel netjes schoongemaakt iedere dag en nieuwe handdoeken. Locatie was super, 200 meter ongeveer naar het strand en om de hoek een klein supermarktje. De heren hebben ons goed verzorgd en bezorgde ons iedere dag weer een glimlach! Echt een aanrader, zo vriendelijk en gemoedelijk daar.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Top vakantie!

Renate
21-6-2012

Bij aankomst na een lange reis geweldig ontvangen met een lekker glas drinken en een vriendelijk praatje met 1 van de broers. Mijn koffer werd zelfs naar boven gedragen!

Het appartement zag er prima uit en werd dagelijks schoongemaakt. Ook handdoeken waren er voldoende.

Gezellige bar, lekkere cocktails en shakes!

Het strand, en eetgelegenheden dichtbij. Verschillende supermarktjes zijn ook vlakbij, die doen wat denken aan campingsupermarkten met beperkt aanbod.

Enorme aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2011

heerlijke plek overal dichtbij

w harsevoort
5-11-2011

een heerlijk appartement op loopafstand van zee met s'avonds heerlijke "niet griekse muziek"en een heerlijk terras met lekker cotails

supermarkt- bakker-eettentjes en autoverhuur allemaal vlak bij de deur.

Schoon en supervriendelijke mensen, 3 leuke broers met een lieve moeder.

Gereisd met partner in september 2011

Appartementen Despina in Gouves, gerund door 3 broers en hun moeder, ligt rustig en lekker dicht bij het zandstrand. De eigenaren zijn echt heel aardig en heel gastvrij. Ze hebben ook een leuke bar met relaxte muziek en twee tv-schermen, waarvan 1 hele grote, ideaal voor het bekijken van allerlei sporten (bijv. EK of Olympische Spelen 2012). Er wordt elke dag schoon gemaakt, dus dat is prima in orde. Prima plek ook om van daaruit het eiland te verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2011

Perfecte vakantieplek!

Laurien
2-9-2011

Een super plek, waar alles is wat je zoekt voor een fijne vakantie.

Aardige mensen, goede ligging, simpel en schoon.

Echt aan te raden voor iedereen. Je kan heerlijk uitrusten, maar je kunt ook zeker genoeg uitstapjes doen.

Gereisd met partner in augustus 2011

geweldig

Jan en Wilma
14-8-2011

Eenvoudig maar alles wat je nodig hebt, alles op loopafstand, gerund door 3 broers en moeder en die zijn zeer gastvrij ,voldoende eetgelegenheden in de buurt de zee op 100m supermarkt en bakkerij dichtbij en je hoeft geen handdoeken bij het zwembad te leggen altijd voldoende plaats dus een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2011

Geweldig gastvrij

Natasja
4-7-2011

Eenvoudig maar schoon en net appartement gerunt door 3 broers. Ontzettend gastvrije mensen.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Helemaal TOP

Sylva Schweitz
26-6-2011

Onverwachts een weekje naar griekenland geboekt en vanwege de prijs in Despina terecht gekomen. Wat een warm onthaal. Het word gerund door 3 broers en zijn alle 3 even vriendelijk. Mensen daar ontmoet die daar al 15 jaar komen (in apartement). Er was ook een bruiloft (1 van de broers ging trouwen) en we moesten wat eten en drinken. Had voor het eerst in mijn leven het gevoel dat ik NIET naar huis wilde op de laatste dag. Ga hier absoluut nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Eten en drinkenBrunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Despoina in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Despoina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.