Géén boekingskosten

GriekenlandKretaGouves

7.6GoedScore uit 135 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

135 Reviews over Despo

• 9Petra03-09-2022

Geweldig!

Een geweldig hotel, van alle gemakken voorzien en dat voor een betaalbare prijs. Toen ik geboekt had, ging ik pas recensies bekijken en ik schrok. Dit heeft te maken met de standaard die je hebt. Nee het is geen 5 sterren hotel eten wat er tijdens het buffet staat, maar gewoon keuze uit 2 of 3 goede maaltijden. En altijd een koud buffet en altijd een dessert buffet. Ook de kamers zijn niet als op een cruise schip, maar als je een goed bed hebt, normaal kunt douchen, een balkon of terras, zelf regelbare airco, wat wil je dan nog meer. En dan de mensen. Ik wist niet dat Grieken zo ontzettend vriendelijk waren. Echt stuk voor stuk en vooral het bedienend personeel. De barman van de avond Giannis, de barman van overdag Alamos. De receptionisten Adriani, Katrina en Andria, maar ook de eigenaar. Allemaal doen ze hun best door je en dat straalt ook van ze af. Ik ben verliefd geworden op Kreta, maar zeer zeker ook op dit hotel. Strand met zand

• 7Roosje22-08-2022

Heerlijke vakantie!

Heerlijke vakantie gehad. Hotel is wel toe aan renovatie. De kamer is oud en klein maar wel schoon. All-inclusive formule is heel simpel. Geen animatie voor kinderen en ouderen. Wel een mooi speeltuintje voor de kleintjes. Ontbijt en lunch is prima, avondeten kan beter. Beperkte keuze aan eten. Super mooie onderhouden tuin en een heerlijk zwembad. Geen handdoekje leggen en dus genoeg bedjes. Erg rustig bij het zwembad en geen muziek. Pooltafel en pingpongtafel worden veel gebruikt. Afstand naar Gouves strand en centrum is 15 minuten lopen. Afstand Chersonissos met bus is ongeveer 10 minuten rijden en kost € 1,60 per persoon. Verschillende nationaliteiten. Toen wij er waren veel Nederlanders en Fransen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Al met al een hele fijne vakantie gehad.

• 7Roosje16-08-2022

Hotel met sfeervolle uitstraling

• 7Sonja21-09-2019

Redelijk

Dat ze duidelijk aangeven niet in het gebouw van de kamernummers 5000 willen zitten. Stank en totaal geen beleving van het park. En je betaalt voor heel veel dingen extra zoals handdoeken bij het zwembad, kluisje op de kamer, strandbedjes, restaurant bij het strand enzo. De site is positiever dan in werkelijkheid. Eten was goed, kamers waren oud maar wel echt schoon, weinig geluidsoverlast en dichtbij vliegveld.

• 7Fam. uit Nederland17-08-2019

Fijn, eenvoudig hotel met 'all inclusive' formule

Wij zijn een week in dit hotel geweest en hebben het goed naar ons zin gehad. Zeer vriendelijke mensen. De drankjes zijn wat beperkt, en de keuze bij de maaltijden ook, maar het is goed en gezond eten. De kok schept voor je op, leuk en persoonlijk. Voldoende tafels in het restaurant .Prachtig onderhouden tuin en prima kamers ( bij ons een 2-pers bed + een stapelbed) Enigzins gedateerde inrichting maar vinden wij niet belangrijk. Schoonmaakservice prima. Prettig zwembad en voldoende zonnebedjes. Gemêleerd publiek; mensen alleen, ouder/kind, families, stellen... Ook qua nationaliteiten. 15 min met de bus naar Chersonissos, 15 minuten lopen naar het strand. Minpuntjes: dichtbij een drukke weg, en schreeuwende krekels, veel vliegtuigen.

• 8Theo17-08-2019

Bijzonder gastvrij hotel met goede service.

Op basis van onze eerdere ruime ervaringen in vakantiehotels biedt hotel Despo een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Wij kunnen ons niet vinden in de negatieve reacties. Wij kozen voor een week all-inclusive. De maaltijden waren goed. Het assortiment drankjes in de all-inclusive formulie is enigzins beperkt maar voor de doorsnee bezoeker is dit voldoende. De kamer die wij kregen was schoon en boodt genoeg ruimte. Wel enigzins gedateerd. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het enige minpunt is de ligging van het hotel enigzins buiten de bebouwde kom. Naar het strand is het ruim een kwartier lopen. Samenvattend hebben wij een prima vakantie genoten en wij overwegen om hier nog eens terug te gaan.

• 9Patricia31-05-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding en schoon!

Ik was met mijn zusje en zij had slechte revieuws gelezen over dit hotel. Niks van waar! Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, vers eten en schone kamers. Dit wilde ik dus graag even rechtzetten! Personeel super vriendelijk zij geven je een “familie-gevoel”. Tuurlijk het zijn drie sterren maar iedere dag vers en verschillende maaltijden. Ik zou hier graag nog eens naartoe gaan

• 4Ad Haaring09-05-2019

Nooit meer

Het enige pluspunt is het zeer vriendelijke personeel. Het is een goedkope vakantie en was mijn verwachting ook niet hoog. Kamer met zeer harde bedden en slechts 1 stopcontact bij de deur. Badkamer wordt helemaal nat bij douchen en met zoveel kapotte tegels en schimmel niet echt lekker om hier na het douchen naar het toilet te gaan. Gebruik je slippers!!! Eten is het net allemaal niet. Niet gaar of koud. Wij hebben hier maar 2x gegeten, maar was zeer teleurstellend. Zout en pepervaatje waren echt te vies ook zo het bestek en de borden. Eigenlijk was het hotel niet schoon. De lobby is kaal en ongezellig , heeft meer weg van een rouwcentrum De enige bar die open is bevind zich bij het zwembad Wij gingen voor de gezelligheid elke avond richting strand. Taverne George heeft voor kleine prijs echt top eten. Bij bar Andreas is het gezellig, voor een grote bier betaal je slechts €3,- en je wordt als familie of goede vrienden verwelkomt

• 4J.J van Straten Hilberink08-10-2018

dit hotel nooit weer

Heel aardig personeel De hotel kamer was echt slecht Het was smerig het stonk naar een riool veel dingen kapot zoals een dousche kop die niet kon hangen de bedden niet te doen zo hard waren de matrassen Hotel lag erg afgelegen waardoor je als je alleen reist niet echt veilig voelt

• 4suus25-09-2017

niet aan te bevelen

eenzijdig en slecht eten gericht op engelse gasten.kamers: oude badkamers slecht .schimmel scheurend tegelwerk.en piepklein dochebakje met geen fris uitziend gordijntje.all in absoluut niet doen.drankjes zeer beperkte keuze.

Hotel Despo info

• Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden