Hotel Despo

FamiliehotelWeer vandaag28°20°
Hotel Despo
5,6

124 reviews over Hotel Despo in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit verhouding en schoon!

Patricia
31-5-2019

Ik was met mijn zusje en zij had slechte revieuws gelezen over dit hotel. Niks van waar! Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, vers eten en schone kamers. Dit wilde ik dus graag even rechtzetten! Personeel super vriendelijk zij geven je een “familie-gevoel”. Tuurlijk het zijn drie sterren maar iedere dag vers en verschillende maaltijden. Ik zou hier graag nog eens naartoe gaan

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Nooit meer

Ad Haaring
9-5-2019

Het enige pluspunt is het zeer vriendelijke personeel. Het is een goedkope vakantie en was mijn verwachting ook niet hoog. Kamer met zeer harde bedden en slechts 1 stopcontact bij de deur. Badkamer wordt helemaal nat bij douchen en met zoveel kapotte tegels en schimmel niet echt lekker om hier na het douchen naar het toilet te gaan. Gebruik je slippers!!! Eten is het net allemaal niet. Niet gaar of koud. Wij hebben hier maar 2x gegeten, maar was zeer teleurstellend. Zout en pepervaatje waren echt te vies ook zo het bestek en de borden. Eigenlijk was het hotel niet schoon. De lobby is kaal en ongezellig , heeft meer weg van een rouwcentrum De enige bar die open is bevind zich bij het zwembad Wij gingen voor de gezelligheid elke avond richting strand. Taverne George heeft voor kleine prijs echt top eten. Bij bar Andreas is het gezellig, voor een grote bier betaal je slechts €3,- en je wordt als familie of goede vrienden verwelkomt

Gereisd Met partner in mei 2019

dit hotel nooit weer

J.J van Straten Hilberink
8-10-2018

Heel aardig personeel De hotel kamer was echt slecht Het was smerig het stonk naar een riool veel dingen kapot zoals een dousche kop die niet kon hangen de bedden niet te doen zo hard waren de matrassen Hotel lag erg afgelegen waardoor je als je alleen reist niet echt veilig voelt

Gereisd Alleenreizend in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

niet aan te bevelen

suus
25-9-2017

eenzijdig en slecht eten gericht op engelse gasten.kamers: oude badkamers slecht .schimmel scheurend tegelwerk.en piepklein dochebakje met geen fris uitziend gordijntje.all in absoluut niet doen.drankjes zeer beperkte keuze.

Zeer matig...

Fam. den Aantrekker
26-7-2016

Personeel doet zijn uiterste best, en is zeer vriendelijk. Eten is redelijk, maar zeer eentonig. Ook geen buffet, maar een kok die je de keuze geeft uit het aanbod van de dag. Groenten als spruitjes (!!!) bloemkool en sperzieboontjes geven niet het idee dat je in Griekenland zit, je krijgt geen tafel naar keuze, maar er wordt een tafel voor de hele vakantie tiegewezen. Standaardkamer is een replica van een cel in Vught: 3 bij 3 meter, met 3 bedden....Gelukkig na enkele dagen een upgrade naar een Superiorkamer, met veel ruimte. Er is echt heel weinig te doen, het leuke deel van het centrum ligt niet op loopafstand, maar een taxi is maar €7 voor en enkele reis van 5 minuutjes. Airco is niet gratis, maar kost €7 per dag. Er zijn wel erg leuke en goede restaurantjes in de buurt, zoals Taverna George en Kyknos. Daar eet je voor een tientje je buik rond!! Koffie bij Kondimaar is goedkoop, lekker en bediening is super.

Wifi is bar en boos: overal bereik, maar 0,0 data-overdracht. Zelfs een appje versturen lukt niet, hooguit 's morgens heel vroeg, aan het zwembad. Na 08.00 uur is de pret over.....

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig!

JHW Guldemond
19-10-2015

Ik verbleef in Despo voor 12 dagen en heb een geweldige vakantie gehad! Het personeel is heel erg vriendelijk en gastvrij en doen alles,om het je naar de zin te maken! Het eten vond ik erg lekker en er was voldoende keuze.De kamer die ik had vond ik top,alleen de badkamer heeft wel een opknapbeurtje nodig,bijvoorbeeld een douchewand,ipv een douchegordijn.... Er werd goed schoongemaakt.Verder geen op-of aanmerkingen,de kamer was schoon en netjes en daar kom je toch alleen om te slapen. Van Maria en Katrina vd receptie goede tips gehad,hoe het openbaar vervoer werkte,waar ik op moest stappen e.d. Iedereen was altijd wel in voor een praatje of grapje en Nikos wees me op andere Nederlanders die in het hotel verbleven,waar ik ook contact mee heb gekregen en waardoor mijn vakantie nog leuker werd,dan het al was! Het zwembad is mooi en schoon,met voldoende ligbedjes. De afstand naar strand en centrum was goed te lopen, Ik heb genoten en ga zeker nog eens terug!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2015

Zeer gezellig familiehereniging!

J.F. Roijinga
24-6-2015

Wij hebben ons erg thuisgevoeld tijdens ons verblijf. De hartelijkheid van het personeel maakte onze vakantie nog zonniger.

Gereisd Met partner in Thu Jun 11 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel voor de prijs

Harry & Gré
20-9-2013

Hotel is goed, neem wel superieurkamer meer ruimte en rust , heerlijk zwembad, lichtzout water. ontbijt is beperkt, diner en lunch is goed, verse producten uit eigen tuin net als de eitjes bij het ontbijt. buffet is niet heel uitgebreid. Vriendelijk behulpzaam personeel mn George de bartender, Maria van de receptie en de schoonmaakster. Gezellige barpool waar het avonds heerlijk zitten is. Er is geen animatie. Wij kregen elke dag schone lakens en badhanddoeken. Wel een hele drukke weg om over te steken naar het strand of het dorpje, Afstand strand/dorp 10 min lopen. Is wel een klein strand met keien. Bij Analipsi is er zandstrand, ong 15 min lopen. Veel loslopende poezen die alleen mogen worden gevoerd in de catscorner buiten het restaurant. Bushalte op 2 min lopen.

Gereisd Met partner in Mon Sep 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk en gezellig hotel

peter
Sat Jun 30 2012 10:30:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk en heel gezellig hotel. Heel vriendelijk personeel. Lekker eten en drinken. Leuk zwembad en strand op loopafstand. Bus naar diverse plaatsen ook op loopafstand. Compleet we hebben een hele leuke en gezellige vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch en gastvrij hotel

henrie
28-6-2012

Net teruggekomen van een vakantie van 8 dagen op Kreta in Hotel despo. Despo is een mooi familie hotel gelegen aan de rand van het dorp Gouves, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het eten is uitstekend zeker in lunch en diner zit voldoende variatie. Het hotel is een ideale uitvalsbasis voor uitstapjes en dagtrips,maar ook als je van zonnen aan het zwembad houd ben je hier aan het juiste adres. Onze kamer werd elke dag schoongemaakt en ook de handdoeken gewisseld. Het hotel is gelegen aan de doorgaande "hoofd" weg, deze is redelijk druk en dient overgestoken te worden om bij het strand te komen. het voordeel is wel dat de bus op 10 minuten lopen van het hotel stopt, wat uitstapjes wel erg gemakkelijk maakt. .

Gereisd Met partner in juni 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Despo in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Despo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.