Hotel Despo

135 reviews over Hotel Despo

• 2019
    7Sonja21-09-2019

Redelijk

Dat ze duidelijk aangeven niet in het gebouw van de kamernummers 5000 willen zitten. Stank en totaal geen beleving van het park. En je betaalt voor heel veel dingen extra zoals handdoeken bij het zwembad, kluisje op de kamer, strandbedjes, restaurant bij het strand enzo. De site is positiever dan in werkelijkheid. Eten was goed, kamers waren oud maar wel echt schoon, weinig geluidsoverlast en dichtbij vliegveld.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Fam. uit Nederland17-08-2019

Fijn, eenvoudig hotel met 'all inclusive' formule

Wij zijn een week in dit hotel geweest en hebben het goed naar ons zin gehad. Zeer vriendelijke mensen. De drankjes zijn wat beperkt, en de keuze bij de maaltijden ook, maar het is goed en gezond eten. De kok schept voor je op, leuk en persoonlijk. Voldoende tafels in het restaurant .Prachtig onderhouden tuin en prima kamers ( bij ons een 2-pers bed + een stapelbed) Enigzins gedateerde inrichting maar vinden wij niet belangrijk. Schoonmaakservice prima. Prettig zwembad en voldoende zonnebedjes. Gemêleerd publiek; mensen alleen, ouder/kind, families, stellen... Ook qua nationaliteiten. 15 min met de bus naar Chersonissos, 15 minuten lopen naar het strand. Minpuntjes: dichtbij een drukke weg, en schreeuwende krekels, veel vliegtuigen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Theo17-08-2019

Bijzonder gastvrij hotel met goede service.

Op basis van onze eerdere ruime ervaringen in vakantiehotels biedt hotel Despo een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Wij kunnen ons niet vinden in de negatieve reacties. Wij kozen voor een week all-inclusive. De maaltijden waren goed. Het assortiment drankjes in de all-inclusive formulie is enigzins beperkt maar voor de doorsnee bezoeker is dit voldoende. De kamer die wij kregen was schoon en boodt genoeg ruimte. Wel enigzins gedateerd. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het enige minpunt is de ligging van het hotel enigzins buiten de bebouwde kom. Naar het strand is het ruim een kwartier lopen. Samenvattend hebben wij een prima vakantie genoten en wij overwegen om hier nog eens terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Patricia31-05-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding en schoon!

Ik was met mijn zusje en zij had slechte revieuws gelezen over dit hotel. Niks van waar! Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, vers eten en schone kamers. Dit wilde ik dus graag even rechtzetten! Personeel super vriendelijk zij geven je een “familie-gevoel”. Tuurlijk het zijn drie sterren maar iedere dag vers en verschillende maaltijden. Ik zou hier graag nog eens naartoe gaan

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 4Ad Haaring09-05-2019

Nooit meer

Het enige pluspunt is het zeer vriendelijke personeel. Het is een goedkope vakantie en was mijn verwachting ook niet hoog. Kamer met zeer harde bedden en slechts 1 stopcontact bij de deur. Badkamer wordt helemaal nat bij douchen en met zoveel kapotte tegels en schimmel niet echt lekker om hier na het douchen naar het toilet te gaan. Gebruik je slippers!!! Eten is het net allemaal niet. Niet gaar of koud. Wij hebben hier maar 2x gegeten, maar was zeer teleurstellend. Zout en pepervaatje waren echt te vies ook zo het bestek en de borden. Eigenlijk was het hotel niet schoon. De lobby is kaal en ongezellig , heeft meer weg van een rouwcentrum De enige bar die open is bevind zich bij het zwembad Wij gingen voor de gezelligheid elke avond richting strand. Taverne George heeft voor kleine prijs echt top eten. Bij bar Andreas is het gezellig, voor een grote bier betaal je slechts €3,- en je wordt als familie of goede vrienden verwelkomt

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    4J.J van Straten Hilberink08-10-2018

dit hotel nooit weer

Heel aardig personeel De hotel kamer was echt slecht Het was smerig het stonk naar een riool veel dingen kapot zoals een dousche kop die niet kon hangen de bedden niet te doen zo hard waren de matrassen Hotel lag erg afgelegen waardoor je als je alleen reist niet echt veilig voelt

Alleen gereisd in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

4suus25-09-2017

niet aan te bevelen

eenzijdig en slecht eten gericht op engelse gasten.kamers: oude badkamers slecht .schimmel scheurend tegelwerk.en piepklein dochebakje met geen fris uitziend gordijntje.all in absoluut niet doen.drankjes zeer beperkte keuze.

Gereisd met partner in september 2017

• 6Fam. den Aantrekker26-07-2016

Zeer matig...

Personeel doet zijn uiterste best, en is zeer vriendelijk. Eten is redelijk, maar zeer eentonig. Ook geen buffet, maar een kok die je de keuze geeft uit het aanbod van de dag. Groenten als spruitjes (!!!) bloemkool en sperzieboontjes geven niet het idee dat je in Griekenland zit, je krijgt geen tafel naar keuze, maar er wordt een tafel voor de hele vakantie tiegewezen. Standaardkamer is een replica van een cel in Vught: 3 bij 3 meter, met 3 bedden....Gelukkig na enkele dagen een upgrade naar een Superiorkamer, met veel ruimte. Er is echt heel weinig te doen, het leuke deel van het centrum ligt niet op loopafstand, maar een taxi is maar €7 voor en enkele reis van 5 minuutjes. Airco is niet gratis, maar kost €7 per dag. Er zijn wel erg leuke en goede restaurantjes in de buurt, zoals Taverna George en Kyknos. Daar eet je voor een tientje je buik rond!! Koffie bij Kondimaar is goedkoop, lekker en bediening is super.

Wifi is bar en boos: overal bereik, maar 0,0 data-overdracht. Zelfs een appje versturen lukt niet, hooguit 's morgens heel vroeg, aan het zwembad. Na 08.00 uur is de pret over.....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9JHW Guldemond19-10-2015

Geweldig!

Ik verbleef in Despo voor 12 dagen en heb een geweldige vakantie gehad! Het personeel is heel erg vriendelijk en gastvrij en doen alles,om het je naar de zin te maken! Het eten vond ik erg lekker en er was voldoende keuze.De kamer die ik had vond ik top,alleen de badkamer heeft wel een opknapbeurtje nodig,bijvoorbeeld een douchewand,ipv een douchegordijn.... Er werd goed schoongemaakt.Verder geen op-of aanmerkingen,de kamer was schoon en netjes en daar kom je toch alleen om te slapen. Van Maria en Katrina vd receptie goede tips gehad,hoe het openbaar vervoer werkte,waar ik op moest stappen e.d. Iedereen was altijd wel in voor een praatje of grapje en Nikos wees me op andere Nederlanders die in het hotel verbleven,waar ik ook contact mee heb gekregen en waardoor mijn vakantie nog leuker werd,dan het al was! Het zwembad is mooi en schoon,met voldoende ligbedjes. De afstand naar strand en centrum was goed te lopen, Ik heb genoten en ga zeker nog eens terug!

Alleen gereisd in oktober 2015

• 8J.F. Roijinga24-06-2015

Zeer gezellig familiehereniging!

Wij hebben ons erg thuisgevoeld tijdens ons verblijf. De hartelijkheid van het personeel maakte onze vakantie nog zonniger.

Gereisd met partner in juni 2015

Hotel Despo info