Hotel Despo

6,8

121 reviews over Hotel Despo in het Nederlands

niet aan te bevelen

suus, 25-9-2017

eenzijdig en slecht eten gericht op engelse gasten.kamers: oude badkamers slecht .schimmel scheurend tegelwerk.en piepklein dochebakje met geen fris uitziend gordijntje.all in absoluut niet doen.drankjes zeer beperkte keuze.

Zeer matig...

Fam. den Aantrekker, 26-7-2016

Personeel doet zijn uiterste best, en is zeer vriendelijk. Eten is redelijk, maar zeer eentonig. Ook geen buffet, maar een kok die je de keuze geeft uit het aanbod van de dag. Groenten als spruitjes (!!!) bloemkool en sperzieboontjes geven niet het idee dat je in Griekenland zit, je krijgt geen tafel naar keuze, maar er wordt een tafel voor de hele vakantie tiegewezen. Standaardkamer is een replica van een cel in Vught: 3 bij 3 meter, met 3 bedden....Gelukkig na enkele dagen een upgrade naar een Superiorkamer, met veel ruimte. Er is echt heel weinig te doen, het leuke deel van het centrum ligt niet op loopafstand, maar een taxi is maar €7 voor en enkele reis van 5 minuutjes. Airco is niet gratis, maar kost €7 per dag. Er zijn wel erg leuke en goede restaurantjes in de buurt, zoals Taverna George en Kyknos. Daar eet je voor een tientje je buik rond!! Koffie bij Kondimaar is goedkoop, lekker en bediening is super.

Wifi is bar en boos: overal bereik, maar 0,0 data-overdracht. Zelfs een appje versturen lukt niet, hooguit 's morgens heel vroeg, aan het zwembad. Na 08.00 uur is de pret over.....

Geweldig!

JHW Guldemond, 19-10-2015

Ik verbleef in Despo voor 12 dagen en heb een geweldige vakantie gehad! Het personeel is heel erg vriendelijk en gastvrij en doen alles,om het je naar de zin te maken! Het eten vond ik erg lekker en er was voldoende keuze.De kamer die ik had vond ik top,alleen de badkamer heeft wel een opknapbeurtje nodig,bijvoorbeeld een douchewand,ipv een douchegordijn.... Er werd goed schoongemaakt.Verder geen op-of aanmerkingen,de kamer was schoon en netjes en daar kom je toch alleen om te slapen. Van Maria en Katrina vd receptie goede tips gehad,hoe het openbaar vervoer werkte,waar ik op moest stappen e.d. Iedereen was altijd wel in voor een praatje of grapje en Nikos wees me op andere Nederlanders die in het hotel verbleven,waar ik ook contact mee heb gekregen en waardoor mijn vakantie nog leuker werd,dan het al was! Het zwembad is mooi en schoon,met voldoende ligbedjes. De afstand naar strand en centrum was goed te lopen, Ik heb genoten en ga zeker nog eens terug!

Zeer gezellig familiehereniging!

J.F. Roijinga, 24-6-2015

Wij hebben ons erg thuisgevoeld tijdens ons verblijf. De hartelijkheid van het personeel maakte onze vakantie nog zonniger.

Goed hotel voor de prijs

Harry & Gré, 20-9-2013

Hotel is goed, neem wel superieurkamer meer ruimte en rust , heerlijk zwembad, lichtzout water. ontbijt is beperkt, diner en lunch is goed, verse producten uit eigen tuin net als de eitjes bij het ontbijt. buffet is niet heel uitgebreid. Vriendelijk behulpzaam personeel mn George de bartender, Maria van de receptie en de schoonmaakster. Gezellige barpool waar het avonds heerlijk zitten is. Er is geen animatie. Wij kregen elke dag schone lakens en badhanddoeken. Wel een hele drukke weg om over te steken naar het strand of het dorpje, Afstand strand/dorp 10 min lopen. Is wel een klein strand met keien. Bij Analipsi is er zandstrand, ong 15 min lopen. Veel loslopende poezen die alleen mogen worden gevoerd in de catscorner buiten het restaurant. Bushalte op 2 min lopen.

Leuk en gezellig hotel

peter, 30-6-2012

Leuk en heel gezellig hotel. Heel vriendelijk personeel. Lekker eten en drinken.

Leuk zwembad en strand op loopafstand. Bus naar diverse plaatsen ook op loopafstand. Compleet we hebben een hele leuke en gezellige vakantie gehad.

Fantastisch en gastvrij hotel

henrie, 28-6-2012

Net teruggekomen van een vakantie van 8 dagen op Kreta in Hotel despo.

Despo is een mooi familie hotel gelegen aan de rand van het dorp Gouves,

het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het eten is uitstekend zeker in lunch en diner zit voldoende variatie.

Het hotel is een ideale uitvalsbasis voor uitstapjes en dagtrips,maar ook als je van zonnen aan het zwembad houd ben je hier aan het juiste adres.

Onze kamer werd elke dag schoongemaakt en ook de handdoeken gewisseld.

Het hotel is gelegen aan de doorgaande "hoofd" weg, deze is redelijk druk en dient overgestoken te worden om bij het strand te komen. het voordeel is wel dat de bus op 10 minuten lopen van het hotel stopt, wat uitstapjes wel erg gemakkelijk maakt.

Heerlijke vakantie

Friesland, 1-9-2011

Mijn vriendin en ik zijn vandaag terug gekomen uit gouves hotel Despo. Het is een heel leuk hotel! alleen ik zal je wel vertellen.. je moet geen normale kamer kiezen, kies dan voor de superieur want de normale kamers zijn eigenlijk niet te doen. slechte bedden, en heel klein van binnen! maar voor de rest, goed hotel! en wat hier staat van het eten is zoo slecht, nou dat vind ik veel te overdreven, het is heerlijk, veel variatie alleen het ontbijt was niet te doen vond ik! maar dan is er op loop afstand een bakker waar je heerlijke broodjes voor een goedkope prijs kan krijgen. Voor de rest, het hotel is netjes en schoon, het word iedere dag goed schoon gemaakt, en de ligging van het hotel is ook goed! 5 a 10 min ben je op het strand, en je kan ook gezellig een dagje naar cherso met de bus! voor maar 1.60. Kortom het was een geweldige vakantie super!! alleen een superieure kamer is aan te raden!

All inclusive, value for money

GJ Bramer, 30-8-2011

elke dag goed en lekker eten

prima service van personeel, als je er bij de lunch niet bent krijg je lekker lunchpakket mee

huur wel een airco voor je kamer

lekker zwembad, strand stuk lopen, in de hitte soms wat ver ;-)

prima bar

lekkere vakantie gehad!

Nooit meer

Sandy, 20-9-2010

Geen woorden voor, slechter dan slecht. Eten was vreselijk, elke dag genoodzaak uit eten geweest terwijl we all inn hadden. reisleiding deed hier helemaal niks mee. ze vonden het zelf geweldig en aten daar elke dag volgens hun, nou wij hebben ze daar nooit gezien. kamer was goed, zaten in nieuwe. NOOIT meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Despo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Despo in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Despo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Despo scoort een 6.8 uit 10 op basis van 129 reviews.