Hotel Club Lyda

10 reviews over Hotel Club Lyda in het Nederlands

Prima en gezellig Hotel

Berry Meijberg
14-5-2018

Eenvoudig all inclusive hotel, kamers zijn netjes en schoon. Hotel is niet al te groot en was pas weer open sinds 1 mei. Het was nog heerlijk rustig in deze periode.

Het eten was goed, alleen niet altijd even warm, dit kon je gauw verhelpen, er staat een magnetron bij het buffet. Als je de prijs/kwaliteit verhouding eerlijk bekijkt is het gewoon goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Animatie zeker leuk, wordt in ieder geval enthousiast gebracht door Zara.

Klein minpuntje is dat je een eindje moet wandelen om bij het strand te komen. En bij iets van een boulevard. Met de bus ben je in 10 min in Chersonisos.

In onze optiek zeker een aanrader.

een leuke vakantie gehad

Paula
7-9-2017

Helaas weinig plaats soms voor het avond eten en geen limonade voor de kinderen.

De kamer werd prima schoon gehouden een kleinschalig leuk hotel.

Personeel was super! Erg vriendelijke en uiterst behulpzaam. Iedere avond werd er voor entertainment gezorgd door een meneer die het erg leuk heeft gedaan. Dit duurt wel tot ongeveer 23.30 uur. Eten was heerlijk want ze hebben echt de traditionele Griekse gerechten en daar houden wij wel van. Je kunt er eten totdat je ontploft. Kamers waren goed en er kwam om de dag een schoonmaakster. De WIFI is niet zo best jammer genoeg. In de directe omgeving is er weinig, geen winkelstraat. Voor mijn zoon van 16 was dit wel jammer. Maar de bushalte is voor het hotel en daar komen geregeld bussen langs waarmee je in 10/15 minuten in Chersonisos bent. Strand is wel op loopafstand. Dit is wel een rustig strandje en ligt niet langs een boulevard, daarvoor moet je iets verder zijn. Wel jammer dat er weinig Nederlanders waren. Wel veel Fransen, Engelsen en Polen.

Oude reviews (archief)

prijs/kwaliteit dik in orde

johan
8-6-2016

Goed : ruime kamers, mooie tiuin, zwembaden met gratis en voldoende ligstoelen, gratis wifi, vriendelijk personeel

Niet Leuk : toiletpapier mag niet in het toilet (is in heel Creta zo !)

leuk hotel

fam Peeters
1-8-2015

Wij vonden het prima.

3 leuke zwembaden met zeer mooie tuin

Sanitair is iets verouderd,maar stoorde mij niet

Ligging is prima ,centraal gelegen op eiland

Leuke animatie

Wel veel oost Europeanen,had ik geen problemen mee

Engelse zijn er ook voldoende ,die zijn soms wel wat luidruchtig.

Prijs kwaliteit prima

Wat een drama, niet doen!!

erica2010321
13-2-2012

Wij verbleven hier in juli na het krijgen van een last minute deal. Het was verschrikkelijk. De slechtste vakantie die we ooit hadden. Het zat vol met Russen die werkelijk waar stonden te vechten om het karige buffet. Het eten was verschrikkelijk en na 3 dagen hebben we maar besloten om buiten de deur te gaan eten, wat je uiteraard helaas een fortuin kost. Je kon nooit een drankje te krijgen want er was slechts 1 kleine bar voor het gehele hotel en maar een jongen om te bedienen.

Ik zou het nog geen 2 -sterren geven, dit 'hotel'. De ligbedden in het hotel waren krap, versleten en oncomfortabel. De russen legden voor dag en dauw hun handdoeken op de ligbedden zodat we er zelden een konden bemachtigen. We waren blij om weer naar huis te kunnen en dat we maar voor 1 week hadden geboekt. We boekten all inclusive zodat we ons geen zorgen hoefden te maken over het geld, maar uiteindelijk waren we een klein fortuin kwijt aan eten en drinken!

Prima maar eenvoudig

Maarten
29-8-2011

Het hotel ziet netjes en verzorgd uit maar is wel gedateerd.

De gasten zijn overwegend Engels met hier en daar een verdwaalde Pool of Rus. Het eten is hier ook op afgestemd, verwacht hier dus geen authentiek Grieks eten tijdens het buffet maar er wordt wél voldoende gevarieerd, ieder dag weer iets nieuws en de salades zijn altijd heerlijk. Moeilijke eters zullen dit buffet als slecht bestempelen maar ieder zijn smaak, ik vond het prima!

Het hotel heeft drie zwembaden maar te weinig bedjes voor het aantal gasten, 's ochtends vroeg dus de handoeken neerleggen is een must!

Het strand is ongeveer 15 minuten lopen van het hotel en voor 1,70 euro ben je met de bus die pal voor het hotel stopt binnen 10 minuten in de drukte van Chersonnisos of Heraklion.

Het plaatsje Gouves heeft zelf niet veel te bieden maar heeft alle faciliteiten die je tijdens een vakantie nodig hebt. Bezoek vooral eens de leuke 'Island Bar' aan het strand, hier kan je uitstekend eten en drinken.

Te veel sterren

Patrick
4-8-2011

Gezellige hoteltuin met prima zwembaden. Het personeel is vriendelijk.

Veel engelsen die een goedkoop reisje hebben geboekt (types: om 10 uur aan het bier, 's avonds luidruchtig). Daarnaast een aantal Russen en Polen. In de rij staan voor een drankje (1 barman voor het hele hotel).

Buffetten zijn slecht (eten buiten de deur aanbevolen). Hotel ligt in het binnenland, 20 minuten lopen naar de zee.

Hotelkamer is ok.

Best

Klomp
3-8-2011

Pinautomaat 20 minuten lopen ong.

prima zwembaden

eten bijna elke dag hetzelfde, lopend buffet, valt best tegen

kamers op zich prima, alleen moet je airco erbij kopen en deed deze t matig..elke dag bedden opgemaakt en nieuwe handdoeken

verder gastvrije mensen die proberen te helpen.

na 11u betalen voor drankjes daarvoor vaak in de rij voor bestelling.

prachtige plek

de bruin
9-7-2010

de service laat te wensen over het personeel doet zijn uiterste best maar het hotel heeft duidelijk te maken met geld problemen daar door is de keuze aan eten magertjes en zijn dingen soms niet aanwezig, ook de tv zoals vermeld in beschrijving is niet aan wezig bij navraag geen antwoord personeel doet zijn uiterste best maar is met te weinig aanwezig nachtportier is duidelijk niet op zijn taak berekent en heeft het te druk met de vrouwtjes en veroorzaakt s, nachts veel lawaai in de receptie tevens veroorzaakt de club voor het hotel erg veel lawaai na enkele nachten geklaagd en TO heeft wat gedaan maar zal in de toekomst wel weer overlast veroorzaken door plaatselijke bevolking

We hebben een aantal aanbieders voor Club Lyda voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Lyda in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Lyda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Lyda scoort een 7.81 uit 10 op basis van 24 reviews.