Hotel Club Lyda

14 reviews over Hotel Club Lyda in het Nederlands

nooit meer

nancy
17-9-2018

helaas niks was goed! bedden knoerhard leek wel beton! veel schimmelplekken badkamer! drinken overdag en 'avonds uit dezelfde plastic bekers! wil je bier en krijg je een beker net uit het spoelmachine, nou dan is dat meteen lauw! hotel is overspoeld met Poolse en Engelse jongeren! wij hadden de jackpot! naast ons iedere avond feest op balkon wat eindigde met een knokpartij! geen oog dichtgedaan! toen wij dit melde werd er wel meteen iets aan gedaan!

Nooit meer

Anoniem
8-9-2018

Dit hotel is GEEN aanrader. Enige wat goed was waren de zwembaden er zijn 3 zwembaden en een kinderbad . Het hotel ziet er van buiten mooi uit maar van binnen is alles gedateerd, douche put verstopt en lekkages Het personeel was vriendelijk, hard werkende mensen in de horeca. Complimenten aan George en Zara. De animatie deed zn best.

Het eten is vies en koud. Zelfs het drinken was vies al het frisdrank was waterig en zelfs water konden we er niet drinken. Ze hebben een all in maar je moet voor veel wel betalen (cocktails, normale koffie). We hebben bijna elke dag buiten gegeten. Ze zijn erg slim, ze hebben een supermarkt in het hotel daar kochten mensen dus hun drinken omdat het bij de all in niet te drinken is. De omgeving van het hotel is heel rustig en vrijwel niks te doen. Er was geen centrum alleen in cherso hier gingen we dagelijks met de bus heen 10 min een kaartje kost 2 euro ofzo. Strand is op 5 min met gratis hotelshuttle.

Goed hotel, maar eten minder

Koen Haverhals
5-9-2018

Het is een mooi hotel alleen vond ik zelf het eten in het hotel minder onbijt en middag eten kon er meedoor alleen het avond eten was meestal hetzelfde weinig keuze en teveel olie. Voor de rest is het personeel zeer goed doen alles voor je. Wil een speciale dank doen masr het barpersoneel altijd leuke gesprekken en altijd im voor gezzeligheid.

Slecht: Nooit meer!

Roland
13-8-2018

- Hygiene: kamer was erg vies. kakkerlaken, rommel van vorige gasten. bad liep niet door en putje zat vol haren, oude rommel op de kamers. In de koelkast zat 20 cm ijs, geel van kleur…

- Drinken en Eten: drinken was lauw, cola & fanta smaakten allemaal hetzelfde. Veel gasten kochten drinken in de supermarkt en dronken dit in het hotel, ondanks dat ze zgn 'all-inclusive' hadden. Eten is eetonig en matige kwaliteit, als je een all-inclusive aanbiedt met het goedkoopste bocht wat je maar kan vinden dan kun je dat beter niet aanbieden.

- de manager: die heeft duidelijk een cursus "positief coachen" gemist. klachten werden weggewuifd. Ze ging erg tekeer tegen haar personeel.

- De poolbar was niet open vanaf 11:00. Vaak was het 12:00 of later. De barman werd even uitgekafferd door de manager, twee dagen was hij op tijd, daarna niet meer.

- Veiligheid: Na het schoonmaken van de kamer was de deur nooit op slot gedraaid. Erg slecht.

Prima en gezellig Hotel

Berry Meijberg
14-5-2018

Eenvoudig all inclusive hotel, kamers zijn netjes en schoon. Hotel is niet al te groot en was pas weer open sinds 1 mei. Het was nog heerlijk rustig in deze periode.

Het eten was goed, alleen niet altijd even warm, dit kon je gauw verhelpen, er staat een magnetron bij het buffet. Als je de prijs/kwaliteit verhouding eerlijk bekijkt is het gewoon goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Animatie zeker leuk, wordt in ieder geval enthousiast gebracht door Zara.

Klein minpuntje is dat je een eindje moet wandelen om bij het strand te komen. En bij iets van een boulevard. Met de bus ben je in 10 min in Chersonisos.

In onze optiek zeker een aanrader.

een leuke vakantie gehad

Paula
7-9-2017

Helaas weinig plaats soms voor het avond eten en geen limonade voor de kinderen.

De kamer werd prima schoon gehouden een kleinschalig leuk hotel.

Personeel was super! Erg vriendelijke en uiterst behulpzaam. Iedere avond werd er voor entertainment gezorgd door een meneer die het erg leuk heeft gedaan. Dit duurt wel tot ongeveer 23.30 uur. Eten was heerlijk want ze hebben echt de traditionele Griekse gerechten en daar houden wij wel van. Je kunt er eten totdat je ontploft. Kamers waren goed en er kwam om de dag een schoonmaakster. De WIFI is niet zo best jammer genoeg. In de directe omgeving is er weinig, geen winkelstraat. Voor mijn zoon van 16 was dit wel jammer. Maar de bushalte is voor het hotel en daar komen geregeld bussen langs waarmee je in 10/15 minuten in Chersonisos bent. Strand is wel op loopafstand. Dit is wel een rustig strandje en ligt niet langs een boulevard, daarvoor moet je iets verder zijn. Wel jammer dat er weinig Nederlanders waren. Wel veel Fransen, Engelsen en Polen.

prijs/kwaliteit dik in orde

johan
8-6-2016

Goed : ruime kamers, mooie tiuin, zwembaden met gratis en voldoende ligstoelen, gratis wifi, vriendelijk personeel

Niet Leuk : toiletpapier mag niet in het toilet (is in heel Creta zo !)

leuk hotel

fam Peeters
1-8-2015

Wij vonden het prima.

3 leuke zwembaden met zeer mooie tuin

Sanitair is iets verouderd,maar stoorde mij niet

Ligging is prima ,centraal gelegen op eiland

Leuke animatie

Wel veel oost Europeanen,had ik geen problemen mee

Engelse zijn er ook voldoende ,die zijn soms wel wat luidruchtig.

Prijs kwaliteit prima

Wat een drama, niet doen!!

erica2010321
13-2-2012

Wij verbleven hier in juli na het krijgen van een last minute deal. Het was verschrikkelijk. De slechtste vakantie die we ooit hadden. Het zat vol met Russen die werkelijk waar stonden te vechten om het karige buffet. Het eten was verschrikkelijk en na 3 dagen hebben we maar besloten om buiten de deur te gaan eten, wat je uiteraard helaas een fortuin kost. Je kon nooit een drankje te krijgen want er was slechts 1 kleine bar voor het gehele hotel en maar een jongen om te bedienen.

Ik zou het nog geen 2 -sterren geven, dit 'hotel'. De ligbedden in het hotel waren krap, versleten en oncomfortabel. De russen legden voor dag en dauw hun handdoeken op de ligbedden zodat we er zelden een konden bemachtigen. We waren blij om weer naar huis te kunnen en dat we maar voor 1 week hadden geboekt. We boekten all inclusive zodat we ons geen zorgen hoefden te maken over het geld, maar uiteindelijk waren we een klein fortuin kwijt aan eten en drinken!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Lyda in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Lyda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.