Aparthotel
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sky-Kaissa Beach voor je op een rij gezet:

6 reviews over Aparthotel Blue Sky-Kaissa Beach in het Nederlands

Een aanrader!!!

Angela en Jeroen
4-9-2011

Grote pluspunten: - Nederlands sprekende medewerker overdag (erg vriendelijk) - Ontzettend lekker eten - Betaalbaar eten - Vriendelijk en persoonlijk contact met personeel - Schone, goed onderhouden kamers - Gouves is een rustig gelegen dorpje - Het ligt zeer centraal voor een bezoek aan Chersonissos (15min) of Herakilon (20 min) - Openbaarvervoer is goed betaalbaar

Let op: - Als je met twee personen bent word je waarschijnlijk in een één-kamer appartement geplaatst. Deze zijn ruim genoeg voor twee personen. - Tip: auto/scooter/quad huren bij de autoverhuur op de hoek. Albert, Lele-Rental, kan Nederland spreken/verstaan en is betaalbaar en vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Netjes, goed verzorgt, goede surves.

PM
23-8-2011

Blue Sky zijn mooie appartementen met balkon. We hadden een schoon appartement en er werd netjes om de paar dagen beddengoed en handdoeken verschoond. ook werd er regelmatig schoongemaakt. goed eten en drinken in de poolbar. zeer goede surves. niet te groot. redelijk dicht bij de zee.(1 minuut lopen) Alles werd voor ons netjes afgehandeld. al met al zeer tevreden over ons bezoek aan Blue Sky!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Nette appartementen in een rustige plaats

Angéla
28-6-2011

Het is een kleinschalig appartementencomplex met een goede service en vriendelijk/behulpzaam personeel. De plaats Gouves is een prima uitvalsbasis om bijvoorbeeld de hoodstad Heraklion te bezoeken of de plaats Chersonissos. Met de bus naar Heraklion kost ongeveer €2.30 per persoon (enkele reis), met de taxi naar Chersonissos kost ongeveer €30.00 op basis van retour. Chersonissos is ook gemakkelijk te bereiken met de bus. Er zijn ook veel goede excursiemogelijkheden. Restaurant bij het appartementencomplex is zeker een aanrader, goede prijzen en erg lekker eten!

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Super vakantie!

TenJ
27-6-2011

Kaissa Beach is een ideale accommodatie voor een leuke en goedkope vakantie op Kreta! Gouves is een leuk plaatsje met heel veel mogelijkheden om naar bijvoorbeeld Chersonissos of Heraklion te gaan, je kan overal scooters, quads en auto's huren. De mensen die bij Kaissa Beach werken zijn super vriendelijk en geven heel veel leuke en goede tips! Het appartement zelf is ook helemaal prima, om de dag werd er schoon gemaakt en het is ook heel ruim. Sommige dingen zijn een beetje verouderd maar dat is niet hinderlijk. Het zwembad en de bar zijn super gezellig! Kortom, voor een leuke vakantie ga naar Kaissa Beach!

Gereisd Met partner in juni 2011
2008

Absoluut geen waar voor het geld

rene van soelen
19-10-2008

Keuken was oud en vervallen.Koken nagenoeg onmogelijk.Douche zonder warm water en erg onhygienisch. Matrassen waren ernstig bevuild. Zitje voor het huisje voor 4 personen ontoereikend. Tafeltje voor 4 veel te klein. Foto's kloppen niet meer met de werkelijkheid. Zeer vriendelijk personeel dat tegen beter weten in erg zijn best doet om alles te repareren en schoon te houden.

Gereisd Familie in oktober 2008

wilde niet meer weg

ellen
12-10-2008

super we gaan beslist weer terug. het personeel was bijzonder vriendelijk en stond altijd klaar. ondanks dat ze aan het eind van het seizoen moe waren. het eten van de bar aan het zwembad en het restaurant was ook heel goed. en het was altijd gezellig. het zwembad is ook super.

Gereisd Familie in Sun Oct 12 2008 19:32:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blue Sky-Kaissa Beach in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blue Sky-Kaissa Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.