Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°22°
5,5

33 reviews over Hotel Astir Beach in het Nederlands

We komen niet terug bij dit hotel.

Tinie
15-8-2018

Het hotel ziet er prachtig uit en mooie zwembaden. Sommige hotelkamers zijn oud en zien er niet uit. Wij hadden douche met douchegordijn amper 50×50 cm. Dus niks waard , helaas doen ze niet elke dag handdoeken verschonen. Onze zoon had een mooiere. Kamer met een mooie vernieuwde badkamer. Helaas mogen de mensen hun badlakens s'morgens al knetter vroeg neerleggen bij het zwembad ,waar we ons mateloos aan ergerden. Als aanrader doe alleen ontbijt de rest is gewoon niks. Eten smaakt nergens naar. Zwembad snackbar is erg goed daar kun je tot 6 uur eten. Erg leuk personeel daar. De bar buiten bij het zwembad is tot 2 uur of langer open, ook hier gezellige personeel. Voor de rest zij het qua personeel is niks. Weinig Nederlanders te bekennen. Ligt direkt aan een zandstrand erg mooi en lekker water. Ligbedjes kosten per 2 en parasol €6,- per dag.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Ging wel

Fam. Huisman
2-9-2015

Vond de 4 kwalificatie wat minder dan dat ik in Spanje gewend ben. Kamer is oudbollig maar wel prima er wordt 7 dgn p/wk schoongemaakt. Balkondeur moet dicht voordat de airco werkt. En helaas gaat nachts de ventilator vd koelkast steeds aan, herrie. Ontbijt is om 9;30 al afgelopen . Het all incl. drinken is zeer slecht allemaal aanmaak sapjes ik snakte soms echt naar een echte Coca Cola® het eten is wel in orde. De animatie vond ik zeer eentonig vd 7 x was er 5 x een dansavond van een uurtje :( en verder komen er veel bezoekers uit Oost Europa ook het animatieteam. Je hebt geen last van ze hoor, alleen versta je ze niet. Bij het hotel zit ook een strandje met betere ligbedden dan bij t zwembad maar je moet ze wel betalen. Redelijk hotel maar ben beter gewend.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettig verblijf

diana
5-8-2015

We hebben hier een prettig verblijf gehad. Het hotel is leuk opgezet in kleine compartimenten. Eten is goed. Zwembad klein met heel weinig bedjes en parasols. Even de weg oversteken en je zit aan de zee maar het strand viel tegen. In de omgeving weinig te beleven wij verbleven hier 4 dagen voor we een cruise gingen maken. Voor die 4 dagen prima.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor herhaling vatbaar!

DemieJoy
25-6-2014

Wij waren overgeplaatst naar dit hotel. Waar we heel blij mee waren! De service was hartstikke goed! Leuk, vrolijk en behulpzaam personeel. Kamers waren ook prima en werden elke dag schoongemaakt. Elke dag kon je verschillende activiteiten doen met het animatieteam. S'avonds was er eerst een kinderdisco en daarna werden er gevarieerde liedjes gedraaid bij de poolbar en was er altijd een gezellige sfeer. Enige wat iets minder was, was het tekort aan plek (ligbedden) bij het zwembad. Het strand lag aan het hotel dus dat was ideaal.

Gereisd Met partner in juni 2014

Geen 4 sterren waardig vwb All Inclusive formule.

Thea Baremans
2-10-2013

Astir Beach is een leuk hotel met een uitstekende ligging direct aan het strand. De All inclusive formule is een aanfluiting! De poolbar was overdag niet eens open (waarom dan de naam poolbar???), en als deze 's avonds open ging moest er gewoon betaald worden voor de drankjes. Het eten was uitstekend, en voldoende variatie voor 1 week. Bij 2 weken werd het toch een beetje eentonig. Personeel in het restaurant was super, erg aardig, behulpzaam en beleefd. Het personeel aan de bars was dat dus niet, dit waren veelal Polen en Russen en waren niet klantvriendelijk en/of behulpzaam!! Prijs/kwaliteit verhouding vind ik niet goed, je betaalt veel te veel als je de extra kosten van de drankjes meerekent. Kamers waren prima (ik had 3 bedden voor mezelf), douche daarentegen was veel te klein en met een eng douchegordijntje. Na het douchen was de hele badkamer zeiknat. Schoonmaak is prima en werd iedere dag gedaan . Al met al een fijne vakantie gehad, maar dit hotel boek ik nooit meer!!

Gereisd Met vrienden in september 2013

Geweldig

Fam.Holthof
16-8-2012

Net een weekje thuis van een prachtige vakantie in dit zeer relaxte hotel. En wat hebben we samen met vrienden ( ook 50) een lol gehad. Er was voor allemaal genoeg te doen, heerlijk in de schaduw lezen , lekker zwemmen of meedoen met darts, waterpolo,aquagym, stretchen, jeu de boules, zumba, volleybal en wat nog meer. We stapten zo de weg over om heerlijk in de golven te zwemmen. Er was een vnml. Poolse animatie aanwezig maar Mario sprak alle talen en zette ons als enige Nederlanders vaak in het zonnetje. Het eten ( wij hadden halfpension) was heeeeerlijk en veel te veel. We werden elke dag heel erg lief bediend door goed personeel , vooral Dimitra!!. En de kamers waren prima, elke dag opgeruimd en voorzien van schone handdoeken. Top! Onze vriendin werd in de vakantie week 50 en het hotel zorgde zelfs als verassing voor een taart met kaarsjes!! Als je als gast vriendelijk doet en een keer complimentjes uitdeelt wordt je als gast heel goed behandeld.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Nooit meer

jacquelien1980
15-8-2012

Dacht dat het een leuk hotel was.Maar de medewerkers spreken pools of zeggen helemaal niks.Wordt je helemaal niks uitgelegt in het hotel over het etenstijden en je kamer mag jezelf op zoeken.Dus nee nooit meer astir beach

Gereisd Met partner in juli 2012

Prima hotel

georgio0
17-7-2012

Voor en na onze cruise sliepen wij een paar nachten in Hotel Astir Beach. De dame in de receptie was heel aardig. Het hotel en de kamer waren keurig schoon. Er is een redelijk groot zwembad en je hoeft maar de strandweg over te steken en je bent op het strand. Het eten was heerlijk, elke dag namen wij iets anders van het buffet. Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen. De ingangshal van ons gebouw was te bereiken via de hellingbaan en via een trap, en dan gingen we met de lift omhoog naar onze kamer op de tweede verdieping. De ingang naar de receptie gaat ook via een trap of via de hellingbaan. All inclusive drinken was goed, voor A-merken dranken moet wel bijbetaald worden. Wij hebben fijne, rustige dagen gehad.

Gereisd Met partner in september 2011

Een hotel zonder teveel fratsen

Maarten
31-5-2012

Astir beach vond ik een goed hotel zonder fratsen. Je krijgt ook weer geen aldi-gevoel , maar super de luxe was het ook niet. Gewoon basic. Goed overzichtelijk. Eten in restaurant ook prima. Nog heerlijke gevulde tomaat gegeten. Vers fruit viel klein beetje tegen. Mijn kamer was ook basic. Gewoon netjes zonder veel luxe. Dorp van Gouves is ongeveer 10/15 min. lopen langs de boulevard. Zoekt u een hotel zonder veel fratsen? Overweeg Astir beach. Ik heb hier een prima vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor de vijfde keer was het wederom perfect

Johan Langezaal
22-8-2011

Mijn vrouw wilde wel eens weten hoe het er aan toe gaat in zo`n keuken en voor dat ik het aan de rest. manager had gevraagd waren ze al weg voor de keukenrondleiding.

Gereisd Met partner in Thu May 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astir Beach in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astir Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.