Hotel Astir Beach

• Animatie

78 reviews over Hotel Astir Beach

• 2018
    5Tinie15-08-2018

We komen niet terug bij dit hotel.

Het hotel ziet er prachtig uit en mooie zwembaden. Sommige hotelkamers zijn oud en zien er niet uit. Wij hadden douche met douchegordijn amper 50×50 cm. Dus niks waard , helaas doen ze niet elke dag handdoeken verschonen. Onze zoon had een mooiere. Kamer met een mooie vernieuwde badkamer. Helaas mogen de mensen hun badlakens s'morgens al knetter vroeg neerleggen bij het zwembad ,waar we ons mateloos aan ergerden. Als aanrader doe alleen ontbijt de rest is gewoon niks. Eten smaakt nergens naar. Zwembad snackbar is erg goed daar kun je tot 6 uur eten. Erg leuk personeel daar. De bar buiten bij het zwembad is tot 2 uur of langer open, ook hier gezellige personeel. Voor de rest zij het qua personeel is niks. Weinig Nederlanders te bekennen. Ligt direkt aan een zandstrand erg mooi en lekker water. Ligbedjes kosten per 2 en parasol €6,- per dag.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Fam. Huisman02-09-2015

Ging wel

Vond de 4 kwalificatie wat minder dan dat ik in Spanje gewend ben. Kamer is oudbollig maar wel prima er wordt 7 dgn p/wk schoongemaakt. Balkondeur moet dicht voordat de airco werkt. En helaas gaat nachts de ventilator vd koelkast steeds aan, herrie. Ontbijt is om 9;30 al afgelopen . Het all incl. drinken is zeer slecht allemaal aanmaak sapjes ik snakte soms echt naar een echte Coca Cola® het eten is wel in orde. De animatie vond ik zeer eentonig vd 7 x was er 5 x een dansavond van een uurtje :( en verder komen er veel bezoekers uit Oost Europa ook het animatieteam. Je hebt geen last van ze hoor, alleen versta je ze niet. Bij het hotel zit ook een strandje met betere ligbedden dan bij t zwembad maar je moet ze wel betalen. Redelijk hotel maar ben beter gewend.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7diana05-08-2015

Prettig verblijf

We hebben hier een prettig verblijf gehad. Het hotel is leuk opgezet in kleine compartimenten. Eten is goed. Zwembad klein met heel weinig bedjes en parasols. Even de weg oversteken en je zit aan de zee maar het strand viel tegen. In de omgeving weinig te beleven wij verbleven hier 4 dagen voor we een cruise gingen maken. Voor die 4 dagen prima.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8DemieJoy25-06-2014

voor herhaling vatbaar!

Wij waren overgeplaatst naar dit hotel. Waar we heel blij mee waren! De service was hartstikke goed! Leuk, vrolijk en behulpzaam personeel. Kamers waren ook prima en werden elke dag schoongemaakt. Elke dag kon je verschillende activiteiten doen met het animatieteam. S'avonds was er eerst een kinderdisco en daarna werden er gevarieerde liedjes gedraaid bij de poolbar en was er altijd een gezellige sfeer. Enige wat iets minder was, was het tekort aan plek (ligbedden) bij het zwembad. Het strand lag aan het hotel dus dat was ideaal.

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Thea Baremans02-10-2013

Geen 4 sterren waardig vwb All Inclusive formule.

Astir Beach is een leuk hotel met een uitstekende ligging direct aan het strand. De All inclusive formule is een aanfluiting! De poolbar was overdag niet eens open (waarom dan de naam poolbar???), en als deze 's avonds open ging moest er gewoon betaald worden voor de drankjes. Het eten was uitstekend, en voldoende variatie voor 1 week. Bij 2 weken werd het toch een beetje eentonig. Personeel in het restaurant was super, erg aardig, behulpzaam en beleefd. Het personeel aan de bars was dat dus niet, dit waren veelal Polen en Russen en waren niet klantvriendelijk en/of behulpzaam!! Prijs/kwaliteit verhouding vind ik niet goed, je betaalt veel te veel als je de extra kosten van de drankjes meerekent. Kamers waren prima (ik had 3 bedden voor mezelf), douche daarentegen was veel te klein en met een eng douchegordijntje. Na het douchen was de hele badkamer zeiknat. Schoonmaak is prima en werd iedere dag gedaan . Al met al een fijne vakantie gehad, maar dit hotel boek ik nooit meer!!

Gereisd met vrienden in september 2013

• 10Fam.Holthof16-08-2012

Geweldig

Net een weekje thuis van een prachtige vakantie in dit zeer relaxte hotel. En wat hebben we samen met vrienden ( ook 50) een lol gehad. Er was voor allemaal genoeg te doen, heerlijk in de schaduw lezen , lekker zwemmen of meedoen met darts, waterpolo,aquagym, stretchen, jeu de boules, zumba, volleybal en wat nog meer. We stapten zo de weg over om heerlijk in de golven te zwemmen. Er was een vnml. Poolse animatie aanwezig maar Mario sprak alle talen en zette ons als enige Nederlanders vaak in het zonnetje. Het eten ( wij hadden halfpension) was heeeeerlijk en veel te veel. We werden elke dag heel erg lief bediend door goed personeel , vooral Dimitra!!. En de kamers waren prima, elke dag opgeruimd en voorzien van schone handdoeken. Top! Onze vriendin werd in de vakantie week 50 en het hotel zorgde zelfs als verassing voor een taart met kaarsjes!! Als je als gast vriendelijk doet en een keer complimentjes uitdeelt wordt je als gast heel goed behandeld.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 3jacquelien198015-08-2012

Nooit meer

Dacht dat het een leuk hotel was.Maar de medewerkers spreken pools of zeggen helemaal niks.Wordt je helemaal niks uitgelegt in het hotel over het etenstijden en je kamer mag jezelf op zoeken.Dus nee nooit meer astir beach

Gereisd met partner in juli 2012

• 8georgio017-07-2012

Prima hotel

Voor en na onze cruise sliepen wij een paar nachten in Hotel Astir Beach. De dame in de receptie was heel aardig. Het hotel en de kamer waren keurig schoon. Er is een redelijk groot zwembad en je hoeft maar de strandweg over te steken en je bent op het strand. Het eten was heerlijk, elke dag namen wij iets anders van het buffet. Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen. De ingangshal van ons gebouw was te bereiken via de hellingbaan en via een trap, en dan gingen we met de lift omhoog naar onze kamer op de tweede verdieping. De ingang naar de receptie gaat ook via een trap of via de hellingbaan. All inclusive drinken was goed, voor A-merken dranken moet wel bijbetaald worden. Wij hebben fijne, rustige dagen gehad.

Gereisd met partner in september 2011

• 7Maarten31-05-2012

Een hotel zonder teveel fratsen

Astir beach vond ik een goed hotel zonder fratsen. Je krijgt ook weer geen aldi-gevoel , maar super de luxe was het ook niet. Gewoon basic. Goed overzichtelijk. Eten in restaurant ook prima. Nog heerlijke gevulde tomaat gegeten. Vers fruit viel klein beetje tegen. Mijn kamer was ook basic. Gewoon netjes zonder veel luxe. Dorp van Gouves is ongeveer 10/15 min. lopen langs de boulevard. Zoekt u een hotel zonder veel fratsen? Overweeg Astir beach. Ik heb hier een prima vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 10Johan Langezaal22-08-2011

Voor de vijfde keer was het wederom perfect

Mijn vrouw wilde wel eens weten hoe het er aan toe gaat in zo`n keuken en voor dat ik het aan de rest. manager had gevraagd waren ze al weg voor de keukenrondleiding.

Gereisd met partner in mei 2011

Hotel Astir Beach info