Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag29°21°
6,9

110 reviews over Appartement Kritzas Beach in het Nederlands

Armoedige accommodatie en troosteloze omgeving

Jos Goumans
17-6-2019

Het complex ligt in een uithoek bij een afschuwelijk stenenstrand vol afval. Een gebied dat eerder al treffend beschreven werd als een soort verlaten oorlogsgebied. Een fatsoenlijk strand is evenwel niet ver weg. Het rustige complex is deels gemoderniseerd en zelfs deels in aanbouw, wat ook geen fraaie aanblik opleverd. Maar wij zaten in het oude deel wat zeer armoedig was, vooral de badkamer. De uitrusting van het appartement was bedroevend, nog geen slakom of kommetjes, geen wijnglas en wie met een enkele kookplaat denkt zelf te koken, komt bedrogen uit. Het restaurant is klein, maar goedkoop en soms best redelijk, op de bediening na dan: nooit van gastvrijheid gehoord. Buiten een redelijk zwembad is er geen klap te doen. Om 10 uur 's avonds is het compleet uitgestorven. Dus auto huren en wegwezen. Slapen kun je er prima, als je de laag over komende vliegtuigen niet hoort. Wel goedkoop maar ons zien ze niet meer terug.

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldige locatie

Tonny
12-10-2018

Top locatie direct aan de zee, mooie uitzichten, vriendelijk personeel. Een vliegen/muggengordijn is wel nodig maar niet aanwezig, wel een grote insectenspray bus in ieder appartement, dit is niet van deze tijd. Wel perfecte bedden!

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Never nooit meer. Voor dat geld kan je veel beter

Anita
27-9-2018

Wij dachten : een rustige vakantie. Nou niet . Om de 3 minuten komen er vliegtuigen over(heel de dag). Ook is de omgeving erg vies . Lijkt erg op een oorlogsgebied. Supermarkt is zeker niet dichtbij. En de winkel benende is erg duur. Daar in tegen is het restaurant erg goed koop en ook erg goed eten en vriendelijke mensen daar. Ook in de nacht veel muggen, honden geblaf (zit vlakbij een asiel), herrie van mensen die buiten zitten en te veel gedronken hadden en de vliegtuigen. Ook de eigenaar is een botte man . Hij is heel nors en werd boos op onze kinderen, omdat ze te veel in en uit het zwembad kwamen. Ze verspilde water, wat hij betaalde. Daar in tegen hebben dat zeker ook mee betaald. Als je een leuke en rustige vakantie wil raad ik dit niemand aan. Het was daar schoon, maar dat kan zeker beter. Omgeving is geen bal aan. Ook zijn er veel zigeuners die je lastig vallen. Wij gaan hier zeker nooit meer naar toe.

Prima

Suus
19-8-2018

Erg rustig gelegen, met mogelijkheden tot auto huur. Netjes verzorgd, goede prijs/kwaliteit. Schoon zwembad en schone appartementen. Veel katten op het terrein, doe ook poepen :( dat was een minpunt, en ze spreken niet het beste Engels. Maar de broers doen er alles aan om het goed te regelen.

Genoten van de rust!mbee

Wim
3-7-2018

Kritzas Beach is een rustig gelegen appartementen complex. Een fraaie ligging aan zee. Met een goede verzorging, vriendelijk en gastvrije mensen. In de omgeving is niet veel te beleven. Wel zijn er in de omgeving een aantal goede tavernes. Ook bij Kritzas Beach kun je goed eten. Heerlijk wandelen en fietsen langs de zee is prima te doen. Het zeeaquarium ligt om de hoek. Wil je meer zien dan loop je ongeveer 1300 meter naar de bushalte. Elk kwartier gaat er een bus naar oost of west. Prima dienstregeling dus. We gaan zeker nog een keer terug.

Mooi plek met zeezicht!

Lutske
30-8-2017

Kritzas beach ligt wat afgelegen, maar met een huurauto kun je de omgeving verkennen! Wel leuke winkeltjes en restaurants op loopafstand. Ambrosia is een aanrader qua sfeer, prijs en kwaliteit. Mooi appartment met zeezicht. Schoon en elke dag schone handdoeken. Bedbanken slapen slecht, boxspring prima! Auto huren kan voordelig. Geen credit card nodig en geen borg. Nederlandse eigenaresse.

fantastische plek

Petra Nowee Lisman
19-5-2017

We komen hier al verscheidene jaren, hebben het hier goed naar ons zin. Goede acoomodatie en service.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantástische en rustige vakantie gehad op Kritzas

Xandra
19-9-2016

Rustige accommodatie met mooie appartementen/studio's. Perfecte service mbt schoonmaak, bedden en handdoeken verschonen. Zeer vriendelijke familieleden, die eigenaar zijn van Kritzas Beach.

Geen vervelende ervaringen ondervonden.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Prachtige plek voor zonvakantie!

Pinas
25-8-2016

Net terug gekomen van een heerlijke vakantie! Heerlijk van de zon genoten met 36°C! Dagje scooter huren of auto huren kan vanuit nabijgelegen plaats Gouves heel goed. Halfuurtje lopen vanuit het appartement. In deze plaats kan je meer dingen vinden zoals hotels, strandjes (ligbedden en parasols tegen betaling), supermarktjes, souvenirshops, veel restaurants. Kan hier voor goede prijzen eten. Op 3 minuten loopafstand vind je het [email protected] en ook een heerlijk strandje. Is hier gezellig met mensen om je heen, niet te druk. Is ook de beste uit de omgeving (naar mijn mening) want het is schoon water en er liggen geen keien/stenen in het water. Appartement was schoon, elke dag schone vloer, toilet etc. Handdoeken werden eerst niet verschoond, maar toen ik het vroeg werd dit gelijk geregeld. Bedden waren okee, ontbijt is helaas eenzijdig. Zwembad was goed onderhouden en schoon. Personeel was vriendelijk en beleefd. Kijken terug op een mooie vakantie!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Plussen en Minnen ...

Richard
10-8-2016

Over het algemeen naar ons zin gehad, half pension juli 2016, $3700: + Vrij omsloten, klein complex, waardoor kinderen veel vrijheid hebben + Zwembad en kinderbad goed van grootte, maar erg weinig schoongemaakt + Restaurant had goed eten, redelijke prijzen. Jammer dat er een hond rondloopt + Ruime kamers, maar groot verschil oude (beter gelegen, slecht onderhouden) en nieuwe (mooi, schoon, niewe) appartementen + Supermarkt met redelijke prijzen, klein assortiment + Veel mensen die jaar op jaar hier terugkeren

Aan de minder zonnige kant: -/- 30+ dalende vliegtuigen per dag over je hoofd -/- Ronduit slecht algemeen onderhoud van het complex; gras, tuinstoelen, speeltuin etc -/- Bedroevend ontbijt, beter zelf regelen -/- Vergeet de beach van "Kritzas Beach"; 2-3 km lopen -/- Omgeving is deprimerend in straal van 2 km -/- Ondanks andere reviews, is service level erg laag. Eea wordt gerund door 3 broers waarvan 1 erg aardig is, de ander erg humeurig en het restaurant-echtpaar is ronduit vreemd.

Met hakken over de sloot een 6-je ...

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kritzas Beach in Gournes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kritzas Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.