Aparthotel Silver Beach

Meer aparthotel info

9 reviews over Aparthotel Silver Beach

• 2019
    8Bosma03-08-2019

Heerlijke vakantie, familiekamer wat klein

Net terug van 8 dagen Silver Beach met onze dochters van 10 en 16. Prettig verblijf gehad met zeer vriendelijk personeel, schoon complex, goed weer en lekker eten. Complex inderdaad wat afgelegen, dus je hebt wel eigen vervoer nodig om ergens te komen. Enige tegenvaller was dat de Familiekamer B met zeezicht duidelijk kleiner was dan wij dachten en wat je op basis van de foto’s (enigszins misleidend) mocht verwachten. Het is best wel klein en feitelijk een 1 kamer appartement met schuifdeur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Jack de vos03-12-2018

Wij zullen deze plek zeker nog eens bezoeken .

Een schitterende accommodatie in een rustige omgeving, gelegen aan zee. Met vriendelijk personeel en heerlijke keuken.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Joke14-06-2018

Ultieme relaxvakantie in een mooie accomodatie!

Modern hotel met goede faciliteiten. Fijn zwembad en het eten is er prima. Je komt zeker aan je rust! Personeel is vriendelijk, de kamers zijn schoon! Verder geen op of aanmerkingen.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8anke11-05-2013

Aanrader!

Mooie kamer, vriendelijke mensen, prettig strandje.

Alleen gereisd in juni 2012

• 8mikidd26-07-2012

mooi hotel, te desolaat gelegen

Het hotel leek splinternieuw maar is toch al meer dan 10 jaar oud, alles is picco bello onderhouden. Wij hadden een mooie , ruime kamer met zicht op zee (kleine badkamer) , veel bergruimte, moderne meubeltjes en ijskastje (altijd handig). Het ontbijt was prima, 1 X het eten geprobeerd van de half-pension formule maar dit was een grote mislukking dus hebben wij veel in de dichtst bijgelegen taverne (small paradise) gegeten, de snacks ih hotel waren wel prima, het personeel was vriendelijk en het zwembad zeer OK. Alleen is er niets in de omgeving, een gezellig straatje, n winkeltje, zo'n verlaten en onderkomen omgeving. Je moest al n taxi nemen (zo'n 8€) om naar Platanias te gaanvoor een beetje ambiance.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Alina & Pat24-06-2011

Heerlijk plekje

Aangekomen op 27/6/11, wij waren de eerste gasten van 2011! Kregen de mooiste kamer met een super gaaf uitzicht en ruime kamer+balkon. Alles superschoon en netjes, schoonmaak elke dag. Personeel erg lief. Irini (de hotel hostess/manager) heeft ons zeer hartelijk ontvangen, niks was teveel. Omdat wij de enige klanten waren in die week, kregen we alle aandacht :-) Verder was het natuurlijk superrustig. Het zwembad en de bedjes zijn geweldig. Auto of scooter huren is een must, het is een lange weg naar Platanias, en vooral geen echt leuke weg, maar op zich wel te doen, zeker 3 km lopen. op 500 m van het hotel staat een HEERLIJKE taverna, genaamd Small Paradise. Die kun je niet missen, het is een hele mooie plek en geweldige bediening. Wordt gerund door een Griekse familie en ze staan zelf in de keuken, het eten is verrukelijk!! We hebben hier elke dag gegeten, echt supervers allemaal uit eigen tuin. Irini van Silver Beach is een topper, een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Kees En Annemiek07-09-2010

gewelig appartementencomplex

Wij zijn net terug van een weekje Kreta. Silver Beach is een fantastisch appartementencomplex, zeer goed onderhouden, en mooie ruime en superschone kamers. Vriendelijk personeeel. Eén klein nadeel vonden wij dat het wat afgelegen lag. Ga eens eten in Platanias bij Taverne Platanas, zeer vriendelijk personeel en je kunt er zalig eten voor een zeer redelijke prijs. Verder moet je gewoon een auto huren en de bergen ingaan om te kijken hoe de mensen daar leven, kun je gelijk eens baar Effisoni rijden welke niet voor niets de Blue Lagoon wordt genoemd

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Monique & René15-06-2004

Net terug (12-06-04). Was geweldig! Mooie accomodatie, schoon, grote appartementen, heel goed eten (echt Grieks; geen friet gezien). Rustig gelegen, mooi aangelegd, goede service, alles mogelijk, geen Nederlanders toen wij er waren (kan voordeel of nadeel zijn), minpunt is kinderbadje: dit is 73 cm diep en dus te diep voor onze zoon van 2. Met bandjes en veel van de trap springen is het toch goed gekomen. Tip: huur een auto en ga naar zuidpunt onderaan: Elafonnis. Prachtig strand. Wij gaan zeker nog eens terug; prijs-kwaliteit staan goed in verhouding!

Gereisd in juni 2004

• 8Nicole30-09-2003

Kwalitatief zeer goede appartementen (ruim, schoon, groot balkon, leuk zwembadje en bar). Het appartement biedt alleen HP aan en dat is ons prima bevallen!! Het eten was voor Griekse begrippen prima (voldoende, vers en gevarieerd). De ligging v/h app. is rustig en ligt midden tussen 3 meter hoge rietkragen en sinaasappelboomgaarden. Het strand voor het app. is af te raden (kiezels, sterke stroming én 4 euro voor een bedje betalen). Je kunt er wel prima strandwandelingen maken en voor de lunch raden wij 'East of Eden'echt aan!!! circa 10 min. van app. over strand lopen of per auto. Je kunt er ook zwemmen en bedjes huren. Het loont de moeite meer richting het westen te gaan voor de prachtigste strandjes. Platanias ligt op korte afstand van het app. en is een toeristische badplaats. Tip: neem taxi of huur een auto en ga naar Chania. Geweldige stad met prachtige haven.

Gereisd in september 2003

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden