Aparthotel
ZorghotelWeer vandaag26°15°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vardis Olive Garden voor je op een rij gezet:

118 reviews over Aparthotel Vardis Olive Garden in het Nederlands

Fantatisch

Hasan
9-5-2016

Een kleinschalige hotel. de kamers en eten was prima. Huur een auto of fiets, want de omgeving is prachtig.

Gereisd Met partner in juni 2015

Ideale vakantie!!

mathijs
31-8-2014

Bij aankomst wordt je vriendelijk begroet (zelfs in de nacht). Het personeel laat de kamer zien en al waren er eventuele minpunten kon je altijd naar de receptie. Ontbijt was uitgebreid en om van te smullen. Er waren voldoende ligstoelen bij het zwembad en in het zwembad was bijna geen kip te bekennen terwijl het bij het ontbijt wel aan de drukke kant was. De kinderen kunnen ze fantastisch vermaken in het zwembad.

Op loopafstand is een leuk dorpje waar je lekker uit eten kunt gaan. Ook zijn hier voldoende toeristen winkels aanwezig. Het is verstandig om voor een week een auto te huren waardoor je wat verdere uitstapjes kunt maken. Er zijn verschillende leuke steden in de buurt waar je van alles kunt zien. (traditionele Griekse steden)

Elke dag word de kamer grondig schoongemaakt en om de twee dagen krijg je nieuwe handdoeken.

Fantastische vakantie gehad. Ga hier vooral heen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

mooi hotel

bernhard
29-11-2013

het is een mooi hotel waar veel rust is

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2007

Tjingo

Goed en kleinschalig hotel in rustige omgeving

Lidy_en_Jaap
29-9-2013

We hebben hier twee weken vakantie doorgebracht en hebben het hier prima naar de zin gehad. Mooie ruime twee kamer appartement, prima schoonmaak en een heerlijk rustige omgeving met uitzicht over de olijfboomgaard en de bergen in de verte.

Eten was in buffetvorm en door de kleinschaligheid en het feit dat ze veel zaken zelf verbouwen of lokaal inkopen geen heel uitgebreid buffet maar wel goed en lekker eten.

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam waar dat nodig is, het winkeltje in het complex heeft de primaire behoeften.

Als je er op uit wilt dan zit je wel vast aan een auto. Maar dan kun je ook hele mooie routes vinden door de bergen.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi en Vriendelijk

Van Assel Yvan
17-9-2013

Aparthotel "Vardis Ollive Garden" is een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel, wanneer ik nog eens naar Kreta op vakantie ga zou ik opnieuw voor Vardis Olve Garden kiezen

Gereisd Met partner in september 2013

Perfecte uitvalsbasis

Han
28-6-2013

Vardis Olive Garden is een erg rustig en aangenaam hotel. Ideale uitvalsbasis om het midwesten van Kreta te verkennen. Heel vriendelijk personeel. Het ontbijt begint erg laat (8u30). Indien je vroeger wilt ontbijten, moet je de dag voordien een lunchpakket halen. De inrichting van de keuken is zeer beperkt. Wel heeft iedere kamer een groot balkon.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi, maar erg rustig

fam.fkeijzer
27-9-2012

Bij aankomst kregen we te horen dat we de volgende dag weer naar een andere kamer moesten. Balen. De nieuwe kamer/apartement (koelkast en 2 kookplaten aanwezig) was wel iets groter, maar het uitzicht vanaf het balkon een stuk minder. Voor de airco moet je 7,50 euro per dag extra betalen en voor een kluisje 2,50 euro per dag. De kamer en badkamer waren schoon en werden elke dag goed schoongemaakt. Om de drie dagen schone handdoeken. De stoelen op het balkon waren niet echt comfortabel en gemaakt van waaibomenplastic (de rugleuning knakte soms door). Het hele hotel zag er verder zeer verzorgd uit. Het personeel is erg vriendelijk. Mooi en schoon zwembad met vodoende ligbedden. Uitgebreid ontbijt. Voor het diner kun je kiezen uit a la carte of buffet. 's Avonds is er echter niets te doen en is het erg stil. Het leek soms een bejaardenoord. Het gezellige plaatsje Georgioupolis ligt op 3 km afstand. Het is niet aan te bevelen om 's avonds in het donker daar heen te lopen.

Gereisd Met partner in september 2012

Schoon en mooi.

Sjan en Wim
10-9-2012

Wij waren er een week en hebben dat zonder huurauto gedaan. Gebruik maken van het openbaar vervoer naar Rethymnon en Chania gaat prima. Het (buffet) eten is prima. Achteraf hadden wij beter half pension kunnen boeken. De transfer vanaf Heraklion nam 2,5 uur in beslag en dat is vrij veel, dus beter vanaf luchthaven Chania. Het van Vardis bij vertrek gekregen flesje met olijfolie, werd op luchthaven in beslag genomen. Dat mocht niet meer in de handbagage. 4 jaar geleden was een liter Raki in de handbagage geen probleem.

Niet zo goed als hieronder geschreven wordt

Eduardo
7-9-2012

Fijn aparthotel, maar zeker niet zo goed als hieronder geschreven wordt. Het hotel ligt behoorlijk afgelegen, dus een huurauto is echt een must. Ons appartement was erg eenvoudig en behoorlijk gedateerd. Vooral het sanitair is niet meer van deze tijd en nodig aan renovatie toe. Ontbijtbuffet is prima, doch eenvoudig. Het diner 's avonds is prima van kwaliteit echter zeer beperkt qua assortiment. Wij hebben daarom wel eens buiten de deur gegeten, ondanks half pension. Ook andere gasten hebben we dit zien doen. Voor rustzoekers echter een "schot in de roos"

Gereisd Met partner in augustus 2012

Aanrader!

. van Hunen
30-8-2012

Een heel mooi complex. Superschoon, zowel het complex als de kamers. Het ontbijt is gevarieerd met een eitje, vers fruit, verschillende broodjes en toast, zalige Griekse yogurt en uitgebreid assortiment beleg. Ook het diner is zeer gevarieerd en smakelijk met verschillende hoofd- en bijgerechten en salades, vaak typisch Griekse gerechten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers worden dagelijks schoongemaakt en schone handdoeken en beddegoed eens in de 3 dagen. Het is aan te bevelen een auto te huren aangezien het complex afgelegen ligt, wat natuurlijk wel lekker rustig is, maar de afstand naar bijvoorbeeld het stand is wel ver (en warm) om te lopen, Mooi zwembad dat iedere ochtend wordt schoongemaakt. Hier ga ik graag nog eens naar toe.

Gereisd Met partner in Sun Aug 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vardis Olive Garden in Georgioupolis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vardis Olive Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.