Hotel Palladion

GriekenlandKretaGeorgioupolis

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Palladion voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 9 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.2VoldoendeScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Palladion

• 8E.G. Felix06-04-2019

Grandioos

Prima hotel Lieve mensen. Erg vriendelijk Prima strand

• 6cindy07-09-2015

kan beter

Basic hotel zonder tierlantijntjes, weinig keuze dessertenbuffet, watermeloen, druiven en gebak that was it..Weinig variatie, kon beter..Ontbijt goed, diner ook goed maar niet veel keuze dus..

Douche en badkamer gaven geen wow gevoel , verre van.. Dus wie voor luxe komt of tikkeltje meer komt bedrogen uit..

Zwembad ok, niet groot wel deugddoend in zo een hitte!

Uitermate vriendelijkheid van het personeel, bar, poetsvrouwen enz maken veel goed..

Strand dichtbij, evenals winkeltjes enz. Bushalte ook naar Rethymnon..

Goed voor een weekje maar terugkomen doe ik denk ik niet..

Niet te druk, msschien door einde seizoen was wel een verademing..

• 8Ronald Koenders30-12-2008

Rustig hotel

Wij hadden een 4-persoonskamer. Deze was ruim, maar op zijn Grieks ingericht, sober dus. Maar alles wat je nodig had was er. Het hotel ligt op een paar honderd meter van het strand. Je moet dan eerst de vrij drukke verkeersweg oversteken. Helaas hoor je in de kamers de weg vrij goed als de deuren open zijn. Om te slapen moet je de airconditioning aan hebben. In het hotel kan je eenvoudige maaltijden krijgen. We hebben er een paar maal tussen de middag gegeten. In de buurt, op ongeveer 500 m. ligt het dorpje Kavros. Hier zijn voldoende restaurantjes en is ook een vrij uitgebreide supermarkt. Het personeel vonden we zeer vriendelijk. We zaten er nog redelijk vroeg in het seizoen en het was nog erg rustig in het hotel.

• 7Filip Peeters29-06-2008

Als je de weg voor het hotel oversteekt zit je direct op het strand. Er zijn erg veel eet-en drinkmogelijkheden. Het is aan te raden een kamer achteraan te vragen(toch net iets rustiger).De kamer was proper met een klein balkon en kleine badkamer.Ook 1 kakkerlak op bezoek gehad.Airco is betalend en het personeel matig vriendelijk.Parkeermogelijkheid naast het hotel.Er is altijd plaats aan het zwembad.Ontbijt is niet echt super maar toch best te doen.Probeer zeker een coctail aan de bar van het hotel. De ligging is echt super tov rethymnon en van kreta in het algemeen. Wij willen er zeker terug naartoe. Prijs/kwaliteit onklopbaar! 360€ / 12d

• 9Merlin & Florus16-10-2006

mooie ligging als je van rust hou maar je bent ook zo met de bus het stadje rethymon.voor ons was het hotel perfect. koelkast spastisch douche maar dat komt door de kalk. de balkons liggen wel dicht bij elkaar.schotel tv met o.a NL/BL zender en MTV duits. bij het strand was je zo. je kon recht oversteken. wij liepen eerst een stuk naar link en gingen dan net voor de brug het strand op. omdat daar het strand zachter was en in de zee wat minder stenen lagen. hoe veder je naar links loopt hoe zachter het strand word. service was perfect ze waren erg vriendelijk. schoonmaak was ook goed ze kwamen elke dag. en zat een perfecte structuur in. daar door leek het dat ze snel klaar waren..het eten was in buffet vorm. en niet verkeerd elke dag wat anders. maar net supper de lux lux gewoon lekker het was niet te duur voor wat we kregen.

• 7inge26-09-2006

wij kwamen in palladion door een overboeking van een hotel aan de overkant. het was eenvoudig en de douche was spastisch maar we hebben er lekker gezeten. we eigenaar was erg vriendelijk. schoonmaak ging idd wel erg snel, ze waren zo weer weg. 1 kakkerlak op bezoek gehad, we zaten op de begane grond. leuk opgezet complex in bungalowstijl. we hoorden wel van andere mensen dat ze aan de drukke weg zaten en geen oog dicht deden.

• 7G.Philips van Buren05-06-2006

Net terug van een week Kreta. Dit hotel ligt net als de rest aan de voorkant aan een redelijk drukke weg. De kamers zijn goed genoeg uitgerust met tv en airco. Het hotel en alles er omheen werd keurig schoon gemaakt. De bedden werden elke dag opgemaakt. We kregen 1x schoon beddengoed en 2x baddoeken. Het eten was eenvoudig, maar wel smakelijk en warm. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Onze huurauto was goed te parkeren. Een auto is wel heel handig als je wat wil gaan ondernemen. Om op het brede zandstrand te komen liepen we gewoon aan de overkant langs het hotel Catherine Beach. Er moet wel gezegd worden dat de drankjes en koffie daar veel goedkoper waren en dat met uitzicht over zee. Harma en Guus Philips van Buren.

• 1-----22-04-2006

ik kom er nooit meer. echt niet leuk. het werd niet goed onderhouden het eten altijd koud nooit variatie altijd hetzelfde. service ook niet goed. prijs was er niet waard voor. diep onder de grens. aanrader: kom er niet je krijgt er z'n grote spijt van.

• 3Anneke05-09-2005

kamers zijn vies en niet proper (schimmel op het raam in de badkamer), er werd nauwelijks gepoetst als de cleaning ladies langskwamen... linnen en handdoeken werden om de drie dagen verschoond, eten was een echte ramp!!! geen variatie, elke morgen hetzelfde ontbijt, brood, siroopjam, koude eieren, koffie, thee, geen fruit, geen yoghurt...echt slecht avondeten, koud en altijd hetzelfde. ik heb op 10 dagen meer erwten en wortelen gegeten dan in heel 2005.

Hotel Palladion info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar